Se indlæg
Thai Air
|
|
John |
Lagt på d. 05/12-2009 22:00
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
BJ skrev: kiml skrev: hvorfor flyve Med Thai til 8600kr når du kan få den samme billet med Swiss Air 1 time transit i Zurich begge veje for 5000kr på Thai skal du være heldig hvis du kan se skærmen i Swiss har du egen. på nøjagtig samme datoer. og som de fleste på denne side ved rækker de langt i Thailand. har lige regnet på det hotel + motor bike en måned For at flyve NON-STOP derfor også ekstra pris. MVH.BJ SAS flyver også nonstop, og er ofte billigere end Thai. Må give Kiml ret, hvis jeg kan spare 3600 kr. på en time er jeg heller ikke et sekund i tvivl, jeg kan ikke tjene 3600 kr. på en time, hverken før eller efter skat. Har lige været i Thailand med Finn air, med 1 times ventetid i Helsinki. Pris for en retur billet 3450 kr. Redigeret af John d. 05/12-2009 22:07 john@dansk-thai.dk
|
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 05/12-2009 22:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
ja, man kan sku ha' meget sjov i thailand for den sum, jeg er endda parat til at vente 2 timer i en EU lufthavn, bare der er alcohol i butikken |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 05/12-2009 22:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
ttah skrev: Kun du give lidt mere info:Har købt hos kilroy d 2/12 med afgang 06/04, 2010 for 4200,00 retur med THAI - Hvor længe ? 1 mnd billet med faste datoer ? - Kilroy Travel : Gælder dette tilbud for ALLE, også os der er i gang med vores 3de "ungdom". - Eller er det forbeholdt unge mennesker under 26 år eller "evigheds studenter" ? Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 23:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
April,Maj og Septemper så kan Thai være med i pris
[img][/img]
|
|
|
Bjarne 63 |
Lagt på d. 05/12-2009 23:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Tak alle sammen for jeres værdifulde svar Fordi jeg bragte det på banen var næsten ligyldig hvad søgemaskine jeg kikkede på var Thai Air ikke repsenteret. og de tre gange jeg har været i Thailand ,har jeg fløjet med Thai. og altid følt godt behandlet på denne rute. Derfor ville jeg hører om i have de samme oplevelse i den retning Også om Thai fløj med fulde fly ,og derfor holdt prisen orppe .Så rejseselvskaber og ligende holdt flyerne godt bugget op har lige kiikkert efter en bilet til min kone , Når hun får sit stik i passet. Og får hun Bileten med Thai Bangkok / København Tak Bjarne som elsker sin lille kone i Thailand |
|
|
ttah |
Lagt på d. 05/12-2009 23:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
3 Uger
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 23:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Bjarne din kone bliver også skuffet hvis du ikke flyver hende standsmæsigt til dk, Thaierne ser det som noget meget fint, man kan sige hvad man vil snoppe lidt op ad
[img][/img]
|
|
|
Bjarne 63 |
Lagt på d. 05/12-2009 23:50
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 69 |
Tak TTha og Kimi Man skulle tro at mange andre har læst denne tråd nu er Thai godt repsenteret igen på siderne. så lidt skal der til Bjarne som elsker sin kone i Thailand |
|
|
ttah |
Lagt på d. 06/12-2009 00:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 123 |
UPS ja det gælder for alle sel mig
Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 06/12-2009 00:40
|
ttah skrev: Tak, for feed back. Jeg er nok lidt "bagud", fordi jeg huskede Kilroy (ikke ham fra: was here) var for unge mennesker under 26 år der skulle udforske verden under deres "sabbatår", eller backpackers.
UPS ja det gælder for alle sel mig Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 06/12-2009 04:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Lung Yao skrev: ttah skrev: Tak, for feed back. Jeg er nok lidt "bagud", fordi jeg huskede Kilroy (ikke ham fra: was here) var for unge mennesker under 26 år der skulle udforske verden under deres "sabbatår", eller backpackers.UPS ja det gælder for alle sel mig Kilroy er endda af søgemaskinen momondo kåret som året bedste danske onlineberau. Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
Chris White |
Lagt på d. 06/12-2009 08:28
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
Vi har denne gang brugt www.rejsefeber.dk til at booke vores 3 ugers juleferie til Thailand. Kun 5.200,- retur pr. stk. (kun fly, direkte Thai Airways). Men vi har så også købt og betalt i juli måned. Som I nok ved de fleste af jer som rejser i december måned - er det det typisk billigere hvis man rejser ud før d. 10/12 og retur inden årsskiftet. Der er klart sikkert flere penge at spare hvis man tager et skift undervejs, men det orker vi simpelthen ikke og slet ikke når man rejser med børn. Så den pris vi giver, er vi yderst tilfreds med og så er vi hurtigt fremme.)) |
|
|
BJ |
Lagt på d. 06/12-2009 11:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jamen jeg kan da også godt se det er mange penge at spare hvis man tar en mellemlanding med, men jeg syntes bare det virker stressende at skulle tænke på at og skal skifte fly, hvis man da ikke er heldig at det er samme flyver der kun er nede og så afgang igen uden at man skal til at have udleveret bagage osv. Jeg føler mig bare bedst tilpas ved at betale lidt ekstra og så flyve non-stop, og jeg ved også godt at SAS også har non-stop fly til BKK, men nu er jeg også medlem af R.O.P club og får kun optjent nogle point ved at flyve mad THAI AIR, men helt sikkert det lyder da fristende og spare 3-4000dkr helt betemt ingen tvivl om det. Jeg kunne da måske også lade mig friste på et tidspunt WHO NOES. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 06/12-2009 11:11 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Chris White |
Lagt på d. 06/12-2009 12:08
|
Begynder Antal indlæg: 14 |
B.J. Du får da også dine point hvis du rejser med SAS - flyselskabet skal bare være medlem af http://www.staral...e.com/en/. Og det er SAS. |
|
|
John |
Lagt på d. 06/12-2009 12:31
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Chris White skrev: B.J. Du får da også dine point hvis du rejser med SAS - flyselskabet skal bare være medlem af http://www.staral...e.com/en/. Og det er SAS. Ja det er rigtigt. Og med Finn air tjekker du din baggage ind i København og ser den først i Bangkok, den eneste forskel er at du skal skifte fly i Helsinki og det har du en time til. En timeløn på 3600 kr. kender jeg ikke nogen der får john@dansk-thai.dk
|
|
|
lols |
Lagt på d. 06/12-2009 15:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 454 |
BJ, du kan overveje SAS næste gang, da bonus point kan bruges og optjenes begge steder. Men flyskift er nu rimeligt uproblematisk. Som regel tjekkes baggagen ind fra start til slut, så blot at følge skiltene. SAS i din "ferie" 8.177 kr. fixed og 9.192 flex. (SAS hjemmeside) THAI 10.500? |
|
|
Saijai |
Lagt på d. 06/12-2009 16:57
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
vi vil jo alle gerne have en billig bilet ,jo flere penge har man at bruge i Thailand til fornøjelser .det kommer jo også an på tidspunktet man vil rejse ,skal man afsted i højsærsongen må man jo betale for det eller bestille et halvt år frem i tiden. |
|
|
Saijai |
Lagt på d. 06/12-2009 17:02
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
jeg har læst de forskellige indlæg ,vi skal selv til Phuket hvor vi har vores base lige nu leder jeg efter billet i februar men det kunne da godt være man skulle vente til marts eller mere |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 07/12-2009 20:07
|
Saijai skrev: JA, det ville være en meget god ide, hvis du ønsker en billig billet. Da du skriver "Vi", går jeg ud fra at I er mindst 2 eller flere, så ville I spare en del til "lommepengene".jeg har læst de forskellige indlæg ,vi skal selv til Phuket hvor vi har vores base lige nu leder jeg efter billet i februar men det kunne da godt være man skulle vente til marts eller mere Da I skal til Phuket, så købe en billet til BKK, og bed om en "tillægs billet" til Phuket, som ville kun koste jer 200kr(TAX i BKK og I HKT) per stk. . Redigeret af Lung Yao d. 07/12-2009 20:15 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
krydolf |
Lagt på d. 08/12-2009 12:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Forstår ikke rigtigt problemerne. Har de sidste 10 år brugt Thai Air - og aldrig betalt for meget. Købte for 1 måned siden Cph-Bkk t/r, afrejse 1. maj - hjem 30. maj 2010, for 4600,- Har én gang brugt SAS og gør det aldrig igen. Alt for dårlig benplads/service. Thai Air letter fra Cph kl. 14.25 og lander i Bkk kl. 06.00. Perfekt for mig. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
Spring til debat: |