Se indlæg
 Udskriv debat
Intet med noget at gøre...
Big-Viking
Ja, har intet med noget at gøre, men alligevel.. Mit forslag til verdens bedste guitar-spiller. Har I et andet forslag.?? Ikke hugge hovedet af mig nu..Shock

Redigeret af Webmaster d. 05/12-2009 09:18

Payanak
Jeg foreslår at tråden flyttes til et andet forum Wink

kkn3122
Payanak skrev:

Jeg foreslår, at du blot springer videre til en anden tråd.Sad

Til Big-Viking:
Det er jo nærmest umuligt, at afgøre hvem der er den bedste guitarist.
Det afhånger jo helt af hvilken musiksmag man har. Klassisk/Rock/Blues/Folk osv.
Men jeg er helt enig i, at Mark Knopfler bevæger sig i toppen af dennne genre for musik.Smile

M.V.H.

Payanak
Tråden lå først under 'Thailand', men er nu flyttet til 'Billeder og videoer'.

bagerbager
ja eagels hotel california er da længder bedre en noget af de mark knofler kan levere, cross roads guitar duel mellem steve vai og ham der maccio er også i verdensklasse

sony
kkn3122 skrev:
Payanak skrev:

Jeg foreslår, at du blot springer videre til en anden tråd.Sad

Til Big-Viking:
Det er jo nærmest umuligt, at afgøre hvem der er den bedste guitarist.
Det afhånger jo helt af hvilken musiksmag man har. Klassisk/Rock/Blues/Folk osv.
Men jeg er helt enig i, at Mark Knopfler bevæger sig i toppen af dennne genre for musik.Smile

M.V.H.

Helt enig bv det er ikke til og afgøre hvem der er den bedste, men de to der spiller her kommer man ikke udenom Eric clapton og desværre afdøde duan allman på slide

Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
ham her kommer man heller ikke udenom

Redigeret af sony d. 05/12-2009 12:43

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Fido
Ja, der er jo nok af klasse guitarister at vælge imellem, men for mig er Mark Knopfler en af de allerstørste.

Hvorfor kan jeg ikke linke til you tube videoer ? Skal man være logget på you tube for at det virker eller hva ? Frown
One man's ceiling is another man's floor

sony
Nej fido du behøver ikke værre logget på you tube, du skal bare kopiere linket og bruge den der hvor der er en video icon
Redigeret af sony d. 05/12-2009 12:50

kvindemin
det kan du sagtens. lav url blå på utube her trykker du på film indsaet dit url imellem video video så skulle det virke
Redigeret af kvindemin d. 05/12-2009 12:54

Fido
Ok tak, jeg prøver lige igen:

Hmmm, der er noget galt Angry

Redigeret af Fido d. 05/12-2009 12:58

kvindemin
rolig nu Smile hvad trykker du på

Fido
Jeg havde brugt embed koden istedet for URL´en. Tak for hjælpen.

Neil Young er en af de rigtig gamle der stadig kan trykke den af:

Fido
Big-Viking skrev:
Ja, har intet med noget at gøre, men alligevel.. Mit forslag til verdens bedste guitar-spiller. Har I et andet forslag.?? Ikke hugge hovedet af mig nu..Shock

Hold da kæft hvor får han det til at se nemt ud !

Grin Grin

John
Det her er virkelig noget der rykker GrinGrinGrin

Fortsat god weekend Wink
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
sony
Fido skrev:
Ok tak, jeg prøver lige igen:

Hmmm, der er noget galt Angry

Godt du fik det lært med at sætte musik ind, du har jo alligevel en god musiksmag må man sige. Ja ok neil young er så en af mine favoritter, både med den electriske og acoustiske guitar

Fido
Her er lidt nyere musik fra White Stripes. Jack White bliver af mange regnet som en af de nye helt store guitarister.
Ca 1:25 skifter nummeret til Going back to Memphis af Soledad Brothers, desværre er lydkvaliteten ikke den bedste.

JD
Allen Collins / Lynyrd Skynyrd - FreeBird:

Cool
Redigeret af JD d. 05/12-2009 15:37

sony
ja JD du har en god musiksmag

JD
Tak, lige over!

Jeg var på rejse i USA i 1976, der blev røget noget tobak og drukket en hel del Budweiser's og Jack/Coke, samt hørt en hulens masse hamrende god musik!

Selvom tømmermændene efter 60'erne havde indfundet sig var der stadigvæk "good vibes"..Smile

JD
Redigeret af JD d. 05/12-2009 15:51

Spring til debat: