Se indlæg
 Udskriv debat
UNDSKYLD
BJ
Ja du har ret men nu er jeg ikke helt ny i Thailand jeg har været der flere gange, så jeg har fået snust lidt til en del men mangler selvfølgelig stadig en del, ellers tak for tippet.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 01/12-2009 16:14

christoffer
BJ, hvis du vil opleve det lidt mere oprigtige thailand så må du tage ud i de små landsbyer og se dig lidt omkring, det kan være rigtigt hyggeligt, og der kan du jo snuppe en øl eller to men nogle af dem der bor derude. har selv et lille hus ( 2 små rum, et toilet og et rimeligt stort køkken), i konens navn da jeg ikke må eje noget. De er en oplevelse for livet at være helt ude på landet og det er at gå 25 år tilbage. prøv det og du vil med garanti syntes om det. Men ikke for lang tid af gangen, husk det ellers er det lidt for stille

christoffer
jeg mente det ikke så turist præede thailand

thaikurt1

Det er så spørgmål om man kan leve på landet ?

Har prøvet det i år og flytte så tilbage til Pattaya.

Kunne ikke leve et sted hvor der ikke sket noget med bare hvad en død by både og dagen om aften den enes dag hvad torsdag hvor der hvor markerdag fra tidlig morgen til klokken 13.

Vi har et hus men har ikte tænk mig at flytte der op og et stykke grund vi kan bygge på selv og kone gerne se at vi bo der

Nej jeg er og bliver by-menskerne
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
christoffer
Rigtig nok der bliver hurtigt lidt stille, men i selve byerne er der stadig nogle barer/bodegaer og et disko eller to. jeg syntes nu at hvis jeg vil i byen så sker der altid et eller andet men der er så også i selve byen og ikke ude ved markerne
Redigeret af christoffer d. 01/12-2009 17:29

thaikurt1
I den by hvor kone kommer fra er der ikke nogen barer/bodegaer eller disko om aften er der kun åben 7-11 og så nogen spistesteder vi har fået sted hvor man kan købe kaffe og is men de lukke kl 20:00.Shock
Redigeret af thaikurt1 d. 01/12-2009 18:34
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
vandango
Glæder mig til at hilse på dig, og få en stille en med en god snak.

Spring til debat: