Se indlæg
UNDSKYLD
|
|
sune |
Lagt på d. 30/11-2009 08:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Nu er det vist ved at blive for ekstra bladet???? Er i alle nu ved at blive for gamle og bløde…… Jeg undre mig bare, fordi jeg tænker på alle de andre SUK, JackD m.v., der hurtigt blev smidt ud fordi de pludselig ikke gad finde sig i intetsigende kritik fra bedre vidende så kloge mennesker. BJ du har stukket snudeskaftet frem, hvorfor du som os andre må finde dig i kritik fra den hårde kerne, men dette har de åbenbart nu fundet ud af, ikke er den vej denne side skal profilere sig på, så man er da ved at komme de andre sider omhandlende samme nærmere. Kære BJ. Jeg håber du får en god tid herude, hvis ikke er du jo ikke anderledes end 65% af os andre båthorn der er herude, så du vil aldrig falde uden for. Du skal bare glemme disse mærkelige alt vidende mennesker, som prøver at pådutte dig deres egen meninger. Det vil du jo nok høste af hehe. Jeg forstår ikke, at der var en der sagde. Lad os nu tænke fremad og glemme det der er sket. Hvorfor har du så stadig disse hæslige røde bær. Det undre…… Jeg er jo heller ikke som Rin og JD i samme kategori. Her mener jeg det artikulere, men jeg prøver at lære, og man får jo virkelig hjælp i dette fra de før omtalte. Nå pyt med alt dette BJ, glem alle disse ligegyldige råd fra os alle. Tag du herud og få dine egne erfaringer. Det har vi andre sgu gjort, for sgu vi alle lytte til alle disse gode og til tider velmenende råd fra folk her. Så bliver du sgu ikke gammel. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 30/11-2009 09:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Gode raad fra farang i Thailand.........Findes de ?.her taenker jeg paa alle de kloge der sidder paa det samme vaertshus 365 dage om aaret............. |
|
|
sune |
Lagt på d. 30/11-2009 09:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hej dream Så er vi jo 2 der ikke sidder som de andre du nævner. Det er vel en start hehe |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 30/11-2009 10:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
soi7 skrev: JA, side i 30 C varme, med 2 kolde Singhaer og 1 søde kone.
Goldwing; he-he,,, vi ses der snart......den øl bliver ikke lunken når jeg er der ......skål med dig 3dec....vi ses er der noget bedre end at sidde i 30 gr varme med en kold singha... ses... Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 30/11-2009 10:20
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
sune skrev: Nu er det vist ved at blive for ekstra bladet???? Er i alle nu ved at blive for gamle og bløde…… Jeg undre mig bare, fordi jeg tænker på alle de andre SUK, JackD m.v., der hurtigt blev smidt ud fordi de pludselig ikke gad finde sig i intetsigende kritik fra bedre vidende så kloge mennesker. BJ du har stukket snudeskaftet frem, hvorfor du som os andre må finde dig i kritik fra den hårde kerne, men dette har de åbenbart nu fundet ud af, ikke er den vej denne side skal profilere sig på, så man er da ved at komme de andre sider omhandlende samme nærmere. Rolig Sune Nu bad BJ selv om at blive udelukket, han blev ikke smidt ud. Sagen er nu hellere ikke unik i kraft af at andre tidligere frivilligt udelukkede da også har fået åbnet for deres profiler igen når de har haft et ønske om det. Tja, synes da ikke at DTW prøver at ligne andre sider på nogle måder. At der så er andre sider som ligner DTW er jo en helt anden snak. Men ok, de ligner jo hellere ikke helt. Her på siden får man f.eks. ikke sin egen spalteplads for at lægge en dæmper på den enkelte. Nå, nok om det. Tilbage til udgangspunktet. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 30/11-2009 15:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Lung Yao skrev: lung yao....havde det ikke været helt perfekt hvis det var 2 koner og 1 singha.......ønske drømsoi7 skrev: JA, side i 30 C varme, med 2 kolde Singhaer og 1 søde kone. Goldwing; he-he,,, vi ses der snart......den øl bliver ikke lunken når jeg er der ......skål med dig 3dec....vi ses er der noget bedre end at sidde i 30 gr varme med en kold singha... ses... |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 30/11-2009 16:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Det er sgu for dyrt
Michael B Kristensen
|
|
|
hamster01 |
Lagt på d. 30/11-2009 17:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 80 |
for dyrt og så får man jo to svigermøder og hej igen bj mvh
hamster |
|
|
Jens Ole |
Lagt på d. 30/11-2009 18:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
sune skrev: Jeg forstår ikke, at der var en der sagde. Lad os nu tænke fremad og glemme det der er sket. Hvorfor har du så stadig disse hæslige røde bær. Det undre…… Den vil jeg sgu prøve ved politiet , når jeg får mit næste klip i kørekortet. Jeg siger bare til dem " nu gider jeg fandme ikke køre bil mere , når i er efter mig hele tiden. Få dage efter vil jeg bare sende et brev til politimesteren og sige " ok , jeg var måske lidt hård, den dag i stoppede mig , men pyt , lad os nu se fremad. Kan du ikke lige samtidig slette de 2 klip jeg har i kortet , så er du en flink fyr. Jaaaaaaaa , det kan sgu være den går Mvh Jens Ole Redigeret af Jens Ole d. 30/11-2009 18:41 |
|
|
BJ |
Lagt på d. 30/11-2009 18:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jens Ole vil du ikke godt stoppe nu, jeg har sagt undskyld, og jeg bærer som sagt hverken nag med dig eller nogen andre der deltog den aften, det er jo bla. sådan et indlæg som du kommer med nu jeg vil kalde for usagligt. Lad os nu få DTW tilbage som det var for bare et år siden. Det var min mening,Tak. MVH.BJ |
|
|
christoffer |
Lagt på d. 30/11-2009 19:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
BJ det er fuldstændig rigtigt det du siger der. der er kun en ting at gøre nu og det er at se fremaf, snart jul og så en masse god mad og drikke. Håber i alle får en god julemåned. Vh chris |
|
|
christoffer |
Lagt på d. 30/11-2009 19:12
|
Af ren nysskærighed, BJ hvor længe skal du være i Thailand? Jeg skal afsted med fam. i Januar og jeg glæder mig som en lille dreng, og det gør fruen også. det bliver sku dejligt med noget godt vejr |
|
|
MM |
Lagt på d. 30/11-2009 19:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
BJ> tag det ikke så tungt, jeg bad også om at få min profil slettet, for et stykke tid siden, men kunne ikke lade være med at komme tilbage :-)
Redigeret af MM d. 30/11-2009 19:16 |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 30/11-2009 19:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 163 |
christoffer skrev: Af ren nysskærighed, BJ hvor længe skal du være i Thailand? Jeg skal afsted med fam. i Januar og jeg glæder mig som en lille dreng, og det gør fruen også. det bliver sku dejligt med noget godt vejr Hvordan kan det være, at fruen glæder sig som en lille dreng? Er "hun" ladyboy? |
|
|
christoffer |
Lagt på d. 30/11-2009 19:39
|
Der fik du sku lige fanget mig, men nej hun glæder sig som en lille pige, det er jo snart et halvt år siden hun var hjemme sidst, så det er lang tid unden at se sin thai familie |
|
|
Lagt på d. 30/11-2009 21:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
et halvt år? Min kone var her 1½ år før hun kom hjem første gang. til gengæld snakker hun rimeligt tit og længe i telefon |
|
|
Jens Ole |
Lagt på d. 30/11-2009 21:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
BJ skrev: Jens Ole vil du ikke godt stoppe nu, jeg har sagt undskyld, og jeg bærer som sagt hverken nag med dig eller nogen andre der deltog den aften, det er jo bla. sådan et indlæg som du kommer med nu jeg vil kalde for usagligt. Lad os nu få DTW tilbage som det var for bare et år siden. Det var min mening,Tak. MVH.BJ Kære BJ. Mit indlæg havde overhovedet intet med din person at gøre. Jeg brugte blot en sammenligning,for noget en anden havde kommenteret. Hvis du har set mine tidligere indlæg , vil du hurtigt opdage , at jeg aldrig , har været ude med riven mod personer herinde. Man skal måske også passe på at der ikke går massepsykose i det hele. Vi er alle sære på en eller anden måde,hvilket er med til at gøre dette forum mangfoldigt. Nogle gange føler man,at nu er folk sgu ved at miste hjernen , for i det næste øjeblik , at finde ud af , at de godt kan komme med guldkorn. Som nævnt i tidligere indlæg , angående debatforummer , så må man regne med både posetiv og negativ kritik , når man deltager i åbne debatter. Jeg håber at du har forstået mit indlæg , og ønsker dig alt mulig god vind fremover. Mvh Jens Ole |
|
|
BJ |
Lagt på d. 01/12-2009 08:22
|
christoffer skrev: Af ren nysskærighed, BJ hvor længe skal du være i Thailand? Jeg skal afsted med fam. i Januar og jeg glæder mig som en lille dreng, og det gør fruen også. det bliver sku dejligt med noget godt vejr Ja jeg kunne godt tænke mig at bosætte mig i Thailand og jeg har får et 1års multiple visum men jeg har kun bestilt en billet der gælder et halvt år så jeg er lidt i vildrede lige nu hvor længe jeg bliver men selvfølgelig min. 1/2 år. MVH.BJ |
|
|
BJ |
Lagt på d. 01/12-2009 08:24
|
Jens Ole skrev: BJ skrev: Jens Ole vil du ikke godt stoppe nu, jeg har sagt undskyld, og jeg bærer som sagt hverken nag med dig eller nogen andre der deltog den aften, det er jo bla. sådan et indlæg som du kommer med nu jeg vil kalde for usagligt. Lad os nu få DTW tilbage som det var for bare et år siden. Det var min mening,Tak. MVH.BJ Kære BJ. Mit indlæg havde overhovedet intet med din person at gøre. Jeg brugte blot en sammenligning,for noget en anden havde kommenteret. Hvis du har set mine tidligere indlæg , vil du hurtigt opdage , at jeg aldrig , har været ude med riven mod personer herinde. Man skal måske også passe på at der ikke går massepsykose i det hele. Vi er alle sære på en eller anden måde,hvilket er med til at gøre dette forum mangfoldigt. Nogle gange føler man,at nu er folk sgu ved at miste hjernen , for i det næste øjeblik , at finde ud af , at de godt kan komme med guldkorn. Som nævnt i tidligere indlæg , angående debatforummer , så må man regne med både posetiv og negativ kritik , når man deltager i åbne debatter. Jeg håber at du har forstået mit indlæg , og ønsker dig alt mulig god vind fremover. Mvh Jens Ole Bare okay. alt forladt MVH.BJ |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 01/12-2009 12:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
BJ skrev: christoffer skrev: Af ren nysskærighed, BJ hvor længe skal du være i Thailand? Jeg skal afsted med fam. i Januar og jeg glæder mig som en lille dreng, og det gør fruen også. det bliver sku dejligt med noget godt vejr Ja jeg kunne godt tænke mig at bosætte mig i Thailand og jeg har får et 1års multiple visum men jeg har kun bestilt en billet der gælder et halvt år så jeg er lidt i vildrede lige nu hvor længe jeg bliver men selvfølgelig min. 1/2 år. MVH.BJ Tag du det bare roligt , så kan du jo se om det er noget for dig i Thailand , og så beslutte dig om du vil forlænge dernede. Ingen grund til at gå i vildrede nu. Michael B Kristensen
|
|
Spring til debat: |