Se indlæg
Ban Amphur og Pattaya
|
|
LILLETHIP |
Lagt på d. 09/11-2009 14:26
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Vi skal for endnu en gang en tur til Thailand, nærmere Pattaya, som har en masse godt at byde på, udover det byen har sit ry for.Vi skal for første gang holde jul i Pattaya, så gode tips modtages gerne omkring arrangementer omkring juletiden... Jeg læste om Ban Amphur, der skulle være en dejlig fiskerby med superskøn madsteder. Evt vi vil tage derud og holde juleaften (2009), men kan ikke fine noget konkret om stedet, vil derfor spørge om der er nogen herinde der ved lidt mere end at stedet er en fiskerby osv..... Samtidig har jeg hørt at hotellet Welcome plaza, skulle være faldet i standard og være blevet gasset for "husdyr"???? Vi har boet der frør, men er i tvivl om vi vil bo der igen. Hotellet ligger jo så dejlig centralt og er rimelig i pris.... Venligst LILLETHIP og hendes mand, der har rejst mange gange og vil fortsætte med at rejse til Thailand, |
|
|
sank |
Lagt på d. 09/11-2009 19:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja hej med jer. Med hensyn til Fiskelandsbyen står den også på vores ønske ? Jeg har forespurgt Expat Cluben om de kan lave en tur der til ? jeg ved flere har været der og jeg vil tro at helgegedser er flink og svare her når han vågner. Med hensyn til Welcome Plasa er det nok rigtigt at det er bleven lidt slidt. Men jeg kan anbefale nabo hotellet Royal Palace mener nogenlunde samme pris ? Twin er lidt dyre men også lidt nyere. men Royal ok. Alle Danske steder Pattaya og Jomtin har Jule arrangementer. Vi skifter lidt men god tur
Redigeret af sank d. 09/11-2009 19:41 |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 09/11-2009 22:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Da jeg bodet på Welcome plaza i Junie i år så var de gået væk fra tagselv bor vår man kunne tage vad man kunne spise, og i sædtenfor er de gåde over til der kommer en tjener med en terlærken med lidt forsklig slags mad. Jeg snakket med nogle andre gæster på hotellet og de valte at få pengene til bage og spise morgen mad på et andet hotel
Come As You Are
|
|
|
Lagt på d. 10/11-2009 03:41
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvorfor bruger du ikke denne: www.pattayaphotog... til at søge på, der kan du finde alt du mangler. Hvis du absolut vil bo så tæt på herlighederne så ligger der jo hundredvis af tilsvarende i spytteafstand fra Welcome til meget rimelige priser. Mine informationer er, at man kan få nedslag på noget der ligner 10-40 % de fleste steder. Hilsen fra Skeptikeren der ønsker god jagt og tur. |
|
|
LILLETHIP |
Lagt på d. 10/11-2009 22:18
|
Takker for jeres individuelle svar.... Det med Welcome Plaza, har givet stof til eftertanke, især omkring morgenmad. Leder stadig efter hotel, men er nu sikker på vi nok skal finde noget, der er jo rigeligt at vælge imellem. |
|
|
LILLETHIP |
Lagt på d. 28/11-2009 23:50
|
Nå, nu har vi så fundet noget.................Har så valgt at bo stik modsat af hvad vi plejer. Kender ikke området, men måske der er nogen her i forsamlingen der kender lidt stedet omkring Alcatraz,( har set showet, ikke noget at råbe hurra for, efter vores smag) som jo er nord for centrum. Et par fif fra jer er da ikke af vejen, sådanne nogen kan man altid bruge. |
|
|
Lagt på d. 29/11-2009 02:26
|
|
LILLETHIP, nu er området omkring Alcatraz jo et vidt begreb. Er det på den ene eller anden side af Second Rd.? Er det ned af en af Soi'erne, og hvilken. Har 3 gange, for nogle år siden, været indlagt på Pattaya International Hospital i Soi 4. Støjen fra barerne blev bare værre og værre, så til sidst måtte jeg bede om at blive flyttet til Bangkok Hospital. Ikke en udtalt nydelse at ligge med 41 i feber med Denque og mærke sengen vibrere under een. Denne gungrende resonans fra de kæmpe højtalere forplanter sig "milevidt" i den sandede undergrund og går direkte gennem al beton og vibrerer selv oppe i 6-7 sals højde. Rædselsfuldt. Har hørt rygter om (men det taler man jo ikke højt om, for så kan det ikke sælges igen) at alle de nye store hoteller, condommenium o.s.v. fra Soi 1 og ned til Soi 5, lider frygteligt under denne musikstøj, fra kl. 16.00 til 05.00 næste morgen. Så hvis jeg skal hjælpe bedes du skrive mere udførligt. Skeptikeren fra en en solfyldt søndag morgen i Pattaya |
|
|
kiml |
Lagt på d. 29/11-2009 09:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
jeg har også droppet welcome p. bruger Opay de Place på Soi Lengkee prisen er fair ca.900 bath
[img][/img]
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 29/11-2009 10:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
LillePip, Sceptikeren, Jeg tror ikke at de havde noget show på Alkatraz: http://www.nps.go.../index.htm Men Japaner og Koreaner synes mægtigt om dette her: http://tinyurl.co...cazar-show Redigeret af Lung Yao d. 29/11-2009 10:42 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
jitsylle |
Lagt på d. 29/11-2009 11:23
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
i kan prøve pattaya garden ligger i nord pattaya naklua kun 3 min.fra rundkørslen det er godt med både hytter og gode værelser godt tagbord om morgenen pris pr.døgn ca 1000 tbt. ingen larm om natten |
|
|
LILLETHIP |
Lagt på d. 29/11-2009 14:00
|
Vi skal bo på soi6, uha fornemmer der er gratis "undeholdning" det meste af tiden, efter det jeg kan læse mig frem til (skeptikeren). Hotellet vi har valgt ser så lækkert og dejligt ud, håber det bedste, frygter intet Bliver alligevel sjovt at prøve og bo i den anden ende i forhold til det vi har gjort førhen. Welcome Placa har vist lidt et knæk genereelt tror jeg, standarden er faldet en hel del. Sidst vi boede der, fik vi serveret spejlæg der var forstegt og så sat ind om morgenen, fy det var ikke godt,der var nusset og ikke rent inde i resteuranten, kakkelakker så vi nogen stykker af ( ved godt dem ser man mange steder) men så flere end ellers. De er igang med at ordne værelser, vi boede på 7 sal, hvor værelserne var nyrenoveret med undtagelse af badeværelset. Derfor troede vi at tingene var blevet bedre, nu da vi skal afsted igen, men ikke det jeg fornemmer efter diverse indlæg. |
|
|
LILLETHIP |
Lagt på d. 29/11-2009 14:06
|
Lung Yao skrev: LillePip, Sceptikeren, Jeg tror ikke at de havde noget show på Alkatraz: http://www.nps.go.../index.htm Men Japaner og Koreaner synes mægtigt om dette her: http://tinyurl.co...cazar-show Vi så showet i februar 2009, skriver istedet Alcazar er det bedre? men syntes ikke det var godt, da det omhandlede Østens historie,manglede lidt mere power, fra den side som vi betragter som underholdning, men men, en masse kinesere var med, og de morede sig herligt, godt for dem, da de jo forstod det meste.....men flotte kostymer flotte ladyboys dem var der mange af. Redigeret af LILLETHIP d. 29/11-2009 14:14 |
|
|
Lagt på d. 30/11-2009 02:47
|
|
LILLETHIP! Ordet Vi siger ikke meget om hvem Vi er. Håber så sandelig ikke det er kone og børn. Soi 6, selv i mine øjne den værste gade i byen. Anede slet ikke at der fandtes hoteller der. Mente det var short-time rooms alle til hobe. Så dybt IRONISK fra min side "god fornøjelse". Husk at iføre Jer heldækkkende condom (læs: sikkerhedsdragt), når I går på gaden. Byens største koncentration af Ladyboys holder til der, og er meget agressive. Ikke nok med det, gaden er en stor svinesti med affald som sjældent bliver fejet op. Og håber så at I ikke har betalt for hele ferien, men allerede efter en overnatning kan flytte til noget bedre. Der har været gjort flere, desværre mislykkede forsøg, på at få renset ud i miljøet, en stor skamplet for byen. Skeptikeren |
|
|
sank |
Lagt på d. 30/11-2009 03:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Går man gennem soi 6 og 7 så gå klogeligt midt på gaden ? så har man tid til at afværge de værste angreb Har dog gået gennem gaderne med fruen uden problemer |
|
Spring til debat: |