Se indlæg
 Udskriv debat
UD af busken
JD
Hov, hov, det er mig der er ekspert i AM:
[img]http://psixp.files.wordpress.com/2009/02/anger-management.jpg [/img]

JD
Redigeret af JD d. 27/11-2009 18:01

bj.
Prøv den her så får du også råd til rengøringshjælpGrin

http://hererdinfr...ene+penger

lindy

JD
Nå, der gik ged i url'en...

Hov, hov, det er mig der er ekspert i AM:

http://psixp.file...gement.jpg

Grin

JD
Redigeret af JD d. 27/11-2009 18:05

BJ
Webmaster skrev:
BJ skrev:
Webber kan du for fanden ikke se nu for Dream også på puklen STOP HAM DA FALANG BAR.
MVH.BJ

Kære BJ,

Hvis jeg skulle følge reglementet til punkt og prikke så ville det slet ikke være nødvendigt at give Falang Bar en rød prik, for så var du selv røget ud forinde med alle de grimme ting du har kaldt andre herinde gennem tiden (se bare denne tråd alene og du kan ikke være i tvivl) og underlige indlæg som indlæg 3 i denne tråd. Et indlæg som er helt hen i vejret.

Jeg har nu ikke nogle ønsker om at give dig 17 røde prikker, ligeså lidt som jeg har lyst til at give andre røde prikker. Det kan dog blive nødvendigt af og til. Men husk venligst lige på at det er enten mig eller én af de andre admins som uddeler røde prikker, hverken dig, Dream eller nogle andre.

Sluttelig vil jeg oplyse om at det her er DTW, ikke det lokale socialkontor eller børnehavnen hvor man får hvad man peger på bare man stamper hårdt nok i gulvet. Du har lagt op til debat, og den debat har du fået. Det hjælper ikke at te sig som et lille barn blot fordi man får lidt modspil.

SKULLE jeg være smidt for porten for længe siden???????????????????????????
Jeg prøver at være seriøs med mine indlæg og punkt 1. sist en der var en der hang en ud for at være tidligere Rocker/AK81 medlem gav det en rød prik, vil ikke nævne navnet men jeg kan fandeme ikke se hvad jeg har gjort de ultra negetive folk herinde på tråden siden jeg for den behandling, vil du godt give mig grunden, og hvis jeg nu var rockjer og hvad så har det noget med DTW at gøre jeg prøver dagligt at komme med seriøse og SAGLIGE indlæg, men jeg bliver hukket ned og hvad gør du, jeg ved godt at mit sprog i denne tråd har været over strejen, men du syntes bare jeg skal tage imod de verbale tilsviniger fra nær og fjern er på sin plads??? jeg prøver at hjælpe dem der skriver /spør om et råd med et sagligt indlæg,. men skraks bliver jeg hakket ned pga mit udseende fordi jeg er meget tattooveret, og hvad så jeg regnede med du kunne dømme neutralt, skal jeg virkelig give dig linket til manden der fik en rød prik(ikke smidt ud) da han gav skylden til men for at være tidliere H.A'er
For de vil nok også gerne vide hvem der er og har været medlem, det skal du slet ikke blande dig i men som skrevet dømme personangreb.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Saendaeng
Der er kun en ting at sige i den her tråd.!!

DUMME SPØRGSMÅL BLIVER BESVARET MED DUMME SVAR!!

Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Kent26
Lad nu være med at spille martyr.
Bruger man sit eget billede som avatar, så afføder det helt naturligt en del kommentarer. Er det et billede, hvor man flasher sine tatoveringer, så får de sikkert også en kommentar.
Da du har en underlig aggressiv måde at skrive på, så kan nogle fristes til at kæde billede og skrivestil sammen.

Efter denne tråd kan ingen være i tvivl om, at der er en god grund til at du får FP. Fred være med det.

christoffer
Ferie Penge, ja det har vi alle ret til

BJ stop nu, du vinder intet ved at fortsætte...

Mht til dine seriøse indlæg, dem har man tit svært ved at se når du skriver i øst og vest, og ikke (sådan virker det ihvertfald) engang sætter dig ind i hvad spørgsmålet er.

Folk bliver også trætte af du absolut skal skrive en kommentar til ALT. Det virker heller ikke hverken sagligt, eller seriøst. For ikke at snakke om "hacker" episoden... come on man!

Du har selv smidt benzin på bålet så længe at du intet kan gøre nu andet end at holde en lav profil i et stykke tid. Det nægter du jo, så kommer du også til at tage skraldet!

Tag det som en mand og lad for en gangs skyld være med at pive, det kunne klæ dig!

BJ
Mit billede / udesende har ikke en skid med min personlighed at gøre og jeg ønsker/grund ikke at fotælle hvorfor jeg blev tilkendt pension.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sony
christoffer skrev:
Ferie Penge, ja det har vi alle ret til

Så skal man jo arbejde for at få sådan nogle
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JD
Ja, fred med det...

På torvet i Vibystan undgår jeg visse typer der flasher tatoveringer og en stejl kampklar attitude.

Hvorfor f.... sku' jeg så ha' dem som omgangskreds her, bare fordi det er internettet og der er frit slag for alle?

Skrot dit billede, flyv lavt, stik en finger i jorden inden du kæfter op, ellers tag dine hug som os andre MÆND!

Cool

JD
Redigeret af JD d. 27/11-2009 18:38

Saendaeng
Man kan jo gisne om der bliver arbejdet. Måske deraf initialerne BJ . Det kunne jo stå for en sexuel ydelse..Smile
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Redigeret af Saendaeng d. 27/11-2009 18:42
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Ok, du ønsker ikke at oplyse grunden for du har modtaget fp, fair nok, men burde du ikke have overvejet at der nok kom nogle interesserede og gik i dybden med diskutionen, og evt du ville blive adspurgt om netop dette, når du vælger t starte en debat om det..
Og burde du ikke i en (til tider) seriøs, saglig debat oplyse grundlaget for at du modtager penge fra alle de mennesker der bor i dk eller i det mindste sende dem 1 blomst som tak for deres hårde arbejde, når du nu ikke vil vedstå gunden til de skal betale din ferie til Thailandistan (som Mr.16 etage ville ha skrevet det, hehe)
Men igen, jeg tvivler ikke på du du er et ærligt menneske, og jeg fanger de fleste af dine indlæg, og mener de fremstår hovedsaligt som fornuftige, selv om andre muligivs er uenige, og jo! der er flere det giver mening, så helt idiot kan du trods alt ikke være, og ja, du må stadig godt kikke forbi til en kop kaffe når du er herovre Grin
Jeg mener trods alt, bare at når man starter noget, må man mande sig op, genemføre det, og ikke kalde på lillemor (webmaster), men igen på en anden side, der er flere som er gået langt over stregen, og som hvis det var mig det handlede om, jeg nok havde givet et par håndmadder hvis de var i mit nærværd.

Men det er det ikke! PfftPfft

Fuldstændig enig !!!!

Ja jeg lavede nogle billeder af BJ og ganske uskyldige syntes jeg....jeg lod mig heller ikke rive med da BJ skrev SVIN om mig ...fred være med det og som JD skriver "tag dine hug som os andre MÆND!"
Grin af det i stedet for at kaste med sutten og smide med brandbilenGrin

PS. dit billede er MEGET pænere nu Pfft

JD skrev:
Ja, fred med det...

På torvet i Vibystan undgår jeg visse typer der flasher tatoveringer og en stejl kampklar attitude.

Hvorfor f.... sku' jeg så ha' dem som omgangskreds her, bare fordi det er internettet og der er frit slag for alle?

Skrot dit billede, flyv lavt, stik en finger i jorden inden du kæfter op, ellers tag dine hug som os andre MÆND!

Cool

JD

Redigeret af d. 27/11-2009 19:05

Jens Ole
Kære webmaster.

Når denne tråd engang er færdig,er der så mulighed for at købe rettighederne til den med henblik på filmmatisering.

De seneste dage har jeg sprunget KLOVN og LANGT FRA LAS VEGAS over for at følge denne hylemorsomme sitcom.

Jeg vil naturligvis betale dig utroligt godt , samt love at hovedpersonerne vil få deres "royalities",dog kan jeg kun give engangsbeløb til birollerne.

I tilfælde af filmfiasko , vil jeg tilbyde alle ,istedet for hyre , at deltage i en ny tråd der hedder"HVOR FANDEN LIGGER BUSKEN"

Mvh

SKIKEDUT BROADCASTING
Redigeret af Jens Ole d. 27/11-2009 19:07

http://www.bws.dk
BJ
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har et billede AF MIG OG SIG MIG SÅ LIGE HVAD PROBLEMET ER????????????????????????????????????
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
"Kom ud af skabet" - siger man om pre-bøsser inden de tør fyre den af!

"Kom ud af busken" - er det nye slagord til FP'ere, så de kan få noget selvtillid ved at udstille de dyre manerer og den dårlige opdragelse.Shock

Hmmm...Det med busken gælder forresten osse bøsserne, når de kravler rundt på alle fire i Mindeparken og H.C Ørsteds Parken m.m.

Altså, uden sammenligning iøvrigt, sorry!Wink

JD
Redigeret af JD d. 27/11-2009 19:13

sabai sabai
Saendaeng skrev:
Man kan jo gisne om der bliver arbejdet. Måske deraf initialerne BJ . Det kunne jo stå for en sexuel ydelse..Smile
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Måske der er et lille fritids job ledigt her ?

Lolita’s is a chain of BJ bars in Thailand. This particular location is the original one and is an institution for men seeking expert oral care services.

When you first walk up to the entrance you will see 5-10 girls sitting outside in school girl outfits. Best to pick one you like and take her in with you. Inside is a small lounge area with a few couches and a bar. You can chill out at the bar or just ask your girl to head upstairs and get down to business. You will be taken to the 2nd floor which is a big room with curtains dividing it up into about six areas which is more semi-private than private.

You then drop trousers, the girl washes you up a bit and then goes to work. It’s 700 baht for the BJ. They also have a short-time room on the 3rd floor if you are so interested

http://www.wicked...a/lolitas/

PfftPfft
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

BJ
Er det der du har lært det JD ørsteds parken? ja det burde jeg have gættet for længe siden, FØJ for satan.
Redigeret af BJ d. 27/11-2009 19:15
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Ååååhhhhh BJ din gamle rocker Grin

[img]http://i811.photobucket.com/albums/zz34/twoc44/BJJJJJJJJJJJJ.jpg[/img] is not a valid Image.

Spring til debat: