Se indlæg
 Udskriv debat
UD af busken
Dream/Suk

At kaste med sten når man selv bor i glashus....du er vist ikke den rette til at bedømme røde prikker. Så vidt jeg ved så har du selv en hel kollektion af røde prikker.

Dream skrev:
Falang bar.

Du burde have en prik for din manipulation af billeder af BJ......Fy for satan !

Hilsen pensionisten som snart skifter city'en ud med en sprit ny Accord !!!Sad

BJ
Jeg er sgu ikke sart freja men jeg har mine grænser.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

BJ
Webber kan du for fanden ikke se nu for Dream også på puklen STOP HAM DA FALANG BAR.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 27/11-2009 16:33
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Saendaeng
Skulle måske ikke have røget den bønne inden overskriften blev skrevet.
Wink
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
God weekend til dig BJWink

Nu vil jeg gå ned i det nye lokale Thai supermarked her i Roskilde og se om de har en flok kolde Singhaer. Så vil jeg åbne en og sende dig en venlig tanke og håbe på at den her tråd ikke bliver længereWink

Med venlig hilsen

Din plageånd

Falang bar

BJ skrev:
Webber kan du for fanden ikke se nu for Dream også på puklen STOP HAM DA FALANG BAR.
MVH.BJ

kvindemin
kan en rokketand udløse FP. jeg har på fornemmelsen, at der er nogen her der kan nogle tricks.

Webmaster
BJ skrev:
MVH.BJ

Kære BJ,

Hvis jeg skulle følge reglementet til punkt og prikke så ville det slet ikke være nødvendigt at give Falang Bar en rød prik, for så var du selv røget ud forinde med alle de grimme ting du har kaldt andre herinde gennem tiden (se bare denne tråd alene og du kan ikke være i tvivl) og underlige indlæg som indlæg 3 i denne tråd. Et indlæg som er helt hen i vejret.

Jeg har nu ikke nogle ønsker om at give dig 17 røde prikker, ligeså lidt som jeg har lyst til at give andre røde prikker. Det kan dog blive nødvendigt af og til. Men husk venligst lige på at det er enten mig eller én af de andre admins som uddeler røde prikker, hverken dig, Dream eller nogle andre.

Sluttelig vil jeg oplyse om at det her er DTW, ikke det lokale socialkontor eller børnehavnen hvor man får hvad man peger på bare man stamper hårdt nok i gulvet. Du har lagt op til debat, og den debat har du fået. Det hjælper ikke at te sig som et lille barn blot fordi man får lidt modspil.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JD
kvindemin skrev:
kan en rokketand udløse FP. jeg har på fornemmelsen, at der er nogen her der kan nogle tricks.

Yep, Danmark ender som en svagbørns-koloni, fordi der opfindes alle mulige sære og skæve diagnoser til alle de forbandede møgunger der aldrig har fået en ordentlig opdragelse og et par på kassen!

http://www.stoetm...tisme.html

BJ anbefalede selv fornylig at spanskrøret sku' genindføres!

Enig, men så sku' BJ også gå folkeskolen om, så ville vi måske ha' haft et pænt, nydeligt, velfriseret og artigt medlem istedet for den nuværende skrigeunge!Angry

JD

Bjarne
...men underholdende er det dælen dundre'me. Længe siden, jeg har moret mig så kosteligt over mudderkastning.
Nu er jeg ikke inde i reglerne om FT. Så blot et opklarende spørgsmål til folk, der véd noget: Er det kun fysiske invaliditeter, der kan udløse FT, eller er der også lidelser på andre plan, der kvalificerer?
Ikke mere nu - skal ind og gøre rent. Jeg har lige købt en "Gør-det-selv"-bog.
Bjarne

Nej også mentale lidelser kan udløse en FP. :0)

Bjarne
Ahaaaaaaaa. Ach so. Ja, der kan man bare se. Ikke at det har det fjerneste med tråden at gøre. Men godt at vide. Så vil nogle sikkert mene, at jeg er vel kvalificeret. Og hvem véd - måske kan jeg alligevel komme ud over min grimme misundelse.
Gemmer lige "Gør-det-selv"-bogen af vejen. Ingen grund til selv at fise rundt med fjerkosten, hvis jeg kan få FT og blive arbejdsgiver.
Bjarne

kvindemin
Bjarne skrev:
...men underholdende er det dælen dundre'me. Længe siden, jeg har moret mig så kosteligt over mudderkastning.
Nu er jeg ikke inde i reglerne om FT. Så blot et opklarende spørgsmål til folk, der véd noget: Er det kun fysiske invaliditeter, der kan udløse FT, eller er der også lidelser på andre plan, der kvalificerer?
Ikke mere nu - skal ind og gøre rent. Jeg har lige købt en "Gør-det-selv"-bog.
Bjarne

du er godt nok modig, nu kommer der nok en vis herre på banen, med krav om uddeling af røde hunde og en anmeldelse til Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol

Payanak
Ja det her er så en af de tråde hvor man sidder og skrald griner højlydt, mens man undrer sig over hvordan man kan få FP, når man stadig kan bruge en PC???
Der findes meget arbejde på/via nettet...bare se at få fingeren ud!!!

christoffer
nemlig rigtigt masser af fine jobs til en kraftkarl som BJ. Hvordan tør i at diskutere med en rocker?

blume
Ha ha
Ja fornøjelig og underholdende læsning, med meget "damp" på indlæggende Smile
Varme hilsner fra Fyn Cool
blume

Jeg har lige siddet og gennemlæst hele tråden, og ja bj du er lidt selv lidt uden om alt dette, selv om den med billederne muligvis var lidt for grov. (Jeg vil dog gerne have navnet på programmet da jeg ikke kender det) !!
Dog igennem tråden opdagede jeg der manglede en væsentlig oplysning.
Hvad har du modtaget den fp for ?

Er det for at være psykisk syg, dårlig ryg eller.. Jeg mener du forleden skrev noget om du havde dårlig ryg, men det er da mange der har, og de kan stadig godt arbejde.
Personligt besvimede jeg i soi buakhao og var ved at få hjertestop for 2-3 uger siden, og det sker jævnligt. Lægerne har aldrig kunne finde ud af hvad der er i vejen, men det stopper da ikke mig fra at arbejde. Min fætter vejer 176kg, men knokler fra morgen til aften i et flyttefirma (Nej, jeg ved ikke hvorfor han ikke kan tabe sig, selv om han knokler).
Alle mennesker har nogen skarvanker hvad er det der gør dine så specielle du fortjener fp...
At der er utallige der har misforstået overkriften i dit indlæg er der vidst ikke noget at sige til, men hvis du forklarede os alle hvad du har modtaget din fp for, kunne det være der vil komme lidt mere fornuftige ommentarer på bordet istadet for denne børnehave debat. Om end yderst underholdende at følge med i Grin

Et tilbud der er svært at sige nej til ??????

http://www.lyshol.../anger.htm

Og jeg skrev fortjener ang fp, pga jeg mener det er en virkelig god ting i det danske samfund som skal forholdes de syge, og ikke dem der platter sig igennem samfundet.
Og du, bj er den ene eller anden ved jeg intet om, men vælger at se dig i et positivt lys.

blume
ha ha ha
Nu må du stoppe Falang bar, kan ikke tåle mereGrin
Venlig hilsen fra Fyn
blume
Angry

Saendaeng
Falang Bar skrev:
Et tilbud der er svært at sige nej til ??????

http://www.lyshol.../anger.htm

Det er der ikke tid til , da jeg skal skylle humle medicin ned på den lokale.
men vil hyre en thai til at gå på kurset.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: