Se indlæg
 Udskriv debat
UD af busken
Webmaster
BJ skrev:
Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod
MVH.BJ ses i morgen GONAT

Nu er det selvfølgelig et hypotetisk spørgsmål da jeg ikke selv er på førtidspension selvom jeg har papirer på en vis procent invaliditet efter en arbejdsulykke. Men jeg tror hellere ikke jeg ville skamme mig - så langt kan vi godt blive enige, men ligefrem at være stolt over at være på førtidspension - tja den forstår jeg overhovedet ikke. Du får det næsten til at lyde som om at førtidspensionen i sig selv har været målet for dig. Hos andre rationelt tænkende og stolte mennesker er førtidspensionen sidste udvej.

Nej, jeg ville hverken skamme mig eller være stolt. Jeg ville derimod være glad og taknemmelig for at nogle andre mennesker er villig og har så meget hjerte til at yde lidt ekstra og give afkald på nogle ting for min skyld når mit helbred eller forstand har svigtet og for at jeg kunne leve et nogenlunde værdigt liv. Det absolut sidste jeg ville være var at være stolt. Stolt over en førtidspension på den måde som du udlægger det er i mine øje det samme som at pisse dem som betaler dit eventyr op og ned af ryggen.

Og at du ikke har så meget indsigt, medfølelse og situationsfornemmelse at du kan finde på at oplyse alle om at du er stolt over at modtage førtidspension - det er sgu' skræmmende.......... Du burde være taknemmelig overfor folk men i stedet håner du de folk som reelt betaler for dine eventyr.

Er du stadigvæk stolt ????
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
claus31130
Hvis vi skal ud af busken.....
Jeg får ikke en rød reje fra den danske stat..........jeg har alle dage sat en ære i at klare mig selv(om ikke andet prøve)......

Hvis folk ligefrem er stolte over at modtage FP, ja så er der sku noget galt, de som jeg kender, der modtager FP, ja de ville sku' hellere bytte den ud med et godt helbred igen,men de har så også fået den pga. af fysiske skader og ikke pga at kommunen har opgivet dem......

http://www.cs-web.in.th/
Thjaa
Jeg er stolt over at modtage førtidspension !!!!!!

ja ok du falte lige ned af stolen men lage mig forklar

Grunden til at jeg er stolt over at modtage førtidspension er at dette beviser at jeg har varet helti at blive foedt i et samfund/land som har over mange aar kunne finde udaf at rakke haanden ud og hjelpe den person som laa paa gulvet og ikke kunne klare sig selv

dette beviser at vi er et samfund hvor penge ikke likker nummer 1 paa listen men at folk kommer foest

dette beviser at vi engang har staade sammen som land

alt dette goer mig stolt og derfor er jeg stolt over at modtage førtidspension

Tak til alle dansker det har kempet for at personer som mig ikke bare skal likke i en papkasse paa gaden i menst hunden pisser paa en
Redigeret af Thjaa d. 27/11-2009 03:16
Livet er forkort til store problemmer

jylland55
Ja desværre er de sådanne udtaleser der gør at politikkerne strammer op over for folkepension (ikke førtidspension)til udlandet

så I ødelægger mine muligheder for at få fuld folkepension når Jeg bliver 67 år

bliver sgu harm over at jeg så har arbejdet i 45 år mens der er nogle som er stolt over ikke at arbejde.....

et par mere af din slags i avisen m,m ødelægger meget..

øv tænk Jer da om...

sletter snart min profil her ..... det er utroligt at Jeg gider svare..
Hello ....

JD
Er fuldstændig enig med Webmaster.

Er stadig temmelig rystet over hvilket livssyn og latent mangel på indsigt i hvad der holder et samfund som det danske sammen. Men det gør det måske heller ikke så meget længere, da jeg er bange for at typer som BJ er godt og grundigt igang med at smadre det til atomer!

Jeg vil tro hovedparten af Danmark's befolkning vil ryste på hovedet hvis de læser sådanne indlæg som her...

Det er simpelthen udenfor al fornuft, og almindelig opfattelse af hvad man kan tillade sig.

Gad vide hvor mange af BJ's slags der får smidt en pension i nakken, fordi man måske har lidt DAMP, OCE, PHV = (PisHamrendeVærdiløs), for mange tatoveringer, røget en bønne for meget, drukket et par liter sprut for meget om dagen, osv. osv.

Det er sateme utroligt et samfund gider blive ved med det, det er uholdbart, men måske den eneste løsning når ingen gider ha' tumberne rendende i vejen på en arbejdsplads.

For det er problemet, ingen gider at høre på deres pis og deres manglende fornemmelse for hvad man kan tillade sig...

"Ud af busken" - hedder overskriften.

Totalt malplaceret, hvad tænker manden på?!

JD

kiml
BJ. sidder her med min lønseddel som skal sendes til firmaet inden mandag kl 8.00 ellers igen pengepå en 14 dages periode har jeg haft 181 timer (kører exp) og jeg lykken´s pamjulefis har snavet mig til en fri weekend.Nej jeg tror det er mig der idioten for jeg knolker røven ud af bukserne for at du kan side og drikke bajer og skave dig åndsvag og når du så har et ledigt øjeblik, farer du til computeren for at fortælle hvor dumme vi andre er fordi vi knokler der ud.
når jeg en gang så skal på pension så er det sikkert ikke tilladt at rejse nogen steder fordi FP er ikke har kunne holde kaje, og har fortalt vidt og bredt til alle aviser/radio tv hvor fedt det er at side i Pattaya på bryggeriet Ferdinand og hvad de så ellers hedder på FP
[img][/img]

kiml
Ps. jeg har intet noget imod at folk får Pension, bare de ikke udstiller os andre som nogle halv tosser
Ja så sider jeg og venter på blive Haglet ned
[img][/img]

JD
Næh, du bliver ikke haglet ned, det skal jeg den onde lyneme nok medvirke til IKKE SKER!

På tide at ta' bladet fra munden, fjerne konfliktskyheden og kalde tingene ved rette navn.

Du har fuldstændig ret, jo flere tumper der bralrer op om det fede liv på førtidspension i udlandet, og vel især et dagdriverliv i Pattaya, MED ANSAT RENGØRINGSHJÆLP, jo større er muligheden for at rettighederne både til pension, førtidspension og ophold i udlandet indskrænkes ganske betydeligt...

Hvorfor?

Fordi hårdtarbejdende og skattebetalende borgere som Kim Lundberg bliver trætte i hovedet af konstant at læse om bralderrøve som BJ, der "er stolte af at være FP'er"!

Sammenhængskraften og solidariteten i Danmark er mennesker som Kim garant for, men hvor længe, hvis de skal pisses op og ned af ryggen af BJ m.fl.?

JD

BJ skrev:
Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod

Ja nu spørger jeg bare, da jeg vælger at tro det bedste om folk. Men kunne det tænkes, at vi opfatter indlægget forkert.? Kunne hans mening være, blot at fortælle at han ikke er flov over at fortælle han er på FP. Det er vel ikke en selvvalgt/ønske situation at være på FP. Han ville måske hellere arb. istedet, hvis han havde valget.
Ja bare en tanke.

filihankat
kiml skrev:
BJ. sidder her med min lønseddel som skal sendes til firmaet inden mandag kl 8.00 ellers igen penge på en 14 dages periode har jeg haft 181 timer (kører exp) og jeg lykken´s pamjulefis har snavet mig til en fri weekend.Nej jeg tror det er mig der idioten for jeg knolker røven ud af bukserne for at du kan side og drikke bajer og skave dig åndsvag og når du så har et ledigt øjeblik, farer du til computeren for at fortælle hvor dumme vi andre er fordi vi knokler der ud.
når jeg en gang så skal på pension så er det sikkert ikke tilladt at rejse nogen steder fordi FP er ikke har kunne holde kaje, og har fortalt vidt og bredt til alle aviser/radio tv hvor fedt det er at side i Pattaya på bryggeriet Ferdinand og hvad de så ellers hedder på FP

Jeg er enig i dit indlæg og dine synspunkter, men kan det virkelig være lovligt/forsvarligt at køre SÅ mange timer????

mvh. filihankat

Dream
freja skrev:
BJ skrev:

Ja nu spørger jeg bare, da jeg vælger at tro det bedste om folk. Men kunne det tænkes, at vi opfatter indlægget forkert.? Kunne hans mening være, blot at fortælle at han ikke er flov over at fortælle han er på FP. Det er vel ikke en selvvalgt/ønske situation at være på FP. Han ville måske hellere arb. istedet, hvis han havde valget.
Ja bare en tanke.

Jeg tror som Freja.........men at vaere fp. og saa ovenikoebet vaere " tusset " ja saa er chancen stor for at faa en del paa nakken her paa DTW, alt der skrives af fp. bliver som regel misfortolket og brugt imod ham/hende............Sad

krydolf
JD skrev:
Næh, du bliver ikke haglet ned, det skal jeg den onde lyneme nok medvirke til IKKE SKER!

På tide at ta' bladet fra munden, fjerne konfliktskyheden og kalde tingene ved rette navn.

Du har fuldstændig ret, jo flere tumper der bralrer op om det fede liv på førtidspension i udlandet, og vel især et dagdriverliv i Pattaya, MED ANSAT RENGØRINGSHJÆLP, jo større er muligheden for at rettighederne både til pension, førtidspension og ophold i udlandet indskrænkes ganske betydeligt...

Hvorfor?

Fordi hårdtarbejdende og skattebetalende borgere som Kim Lundberg bliver trætte i hovedet af konstant at læse om bralderrøve som BJ, der "er stolte af at være FP'er"!

Sammenhængskraften og solidariteten i Danmark er mennesker som Kim garant for, men hvor længe, hvis de skal pisses op og ned af ryggen af BJ m.fl.?

JD

Tak JD. Jeg kunne ikke ha' skrevet det bedre selv.
Man kan godt drikke uden at more sig.

kiml
Nå ja vi har alle misforstået stakkels BJ UNDSKYLD.
Dream tror du at det er ham selv på profil billedet ?? og nej jeg dømmer ikke folk fordi de er tatoveret.
[img][/img]

BJ
Webmaster skrev:
BJ skrev:

Nu er det selvfølgelig et hypotetisk spørgsmål da jeg ikke selv er på førtidspension selvom jeg har papirer på en vis procent invaliditet efter en arbejdsulykke. Men jeg tror hellere ikke jeg ville skamme mig - så langt kan vi godt blive enige, men ligefrem at være stolt over at være på førtidspension - tja den forstår jeg overhovedet ikke. Du får det næsten til at lyde som om at førtidspensionen i sig selv har været målet for dig. Hos andre rationelt tænkende og stolte mennesker er førtidspensionen sidste udvej.

Nej, jeg ville hverken skamme mig eller være stolt. Jeg ville derimod være glad og taknemmelig for at nogle andre mennesker er villig og har så meget hjerte til at yde lidt ekstra og give afkald på nogle ting for min skyld når mit helbred eller forstand har svigtet og for at jeg kunne leve et nogenlunde værdigt liv. Det absolut sidste jeg ville være var at være stolt. Stolt over en førtidspension på den måde som du udlægger det er i mine øje det samme som at pisse dem som betaler dit eventyr op og ned af ryggen.

Og at du ikke har så meget indsigt, medfølelse og situationsfornemmelse at du kan finde på at oplyse alle om at du er stolt over at modtage førtidspension - det er sgu' skræmmende.......... Du burde være taknemmelig overfor folk men i stedet håner du de folk som reelt betaler for dine eventyr.

Jeg skal åbenbart misforståes det jeg mener med TVÆRTIMOD er at jeg er lykkelig over at jeg fik den så svært som det var blevet da jej fik den efter 2003, og grunden til at jeg er lykkelig over jeg fik den var at jeg havde hårdt brug for at blive koblet af og få ro i mig selv, grunden syntes jeg ikke jeg behøver at svare på, men jeg kan da se misundelsen blandt DTW's medlemmer er stor men deer er bestemt ikke noget at være misundelig på..........................Iøvrigt Dream hvorfor skal man så have tæsk på DTW hvis man er FP og Tushet
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
BJ skrev:
.Iøvrigt Dream hvorfor skal man så have tæsk på DTW hvis man er FP og Tushet
MVH.BJ

Det skal du ikke spoerge mig om.........men det er ligesom kotumen....Frown

Er selv blevet slagtet adskellige gange, man skal jo ikke tro at man er noget...FY FY FY !
Redigeret af Dream d. 27/11-2009 08:48

BJ
Ja den forbandede jantelov, men jeg har nu aldrig troet noget om mig selv.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Du tror for fanden vel ikke at der seriøst er nogen her inde der er misundelig på at du får førtidspension ?? hvis jeg skulle gå fra min løn og ned på førtidspension ville fandeme da være noget af en falliterklæring(og indtægtsnedgang der ville kunne mærkes)
Nej behold du din førtidspension og kom endelig med flere indlæg ...så har vi andre da noget at grine over Grin

BJ skrev:
Ja den forbandede jantelov, men jeg har nu aldrig troet noget om mig selv.
MVH.BJ

JD
Hæ, Falang Bar!

Godt at få sat dumhederne lidt i perspektiv, tak for det..Grin

JD

Dennis Damgaard
Hvor længe har SFO åben idag hehe Sad
www.getsmile.com/emoticons/energizer-smileys-51935/beer11.gifครั้งหน้าฉันจะเป็นคนจ่ายwww.getsmile.com/emoticons/sports-smileys-41523/beer.gifSTOP alt den tåge snak og sluk for den Morten Korch Film er du dus med Himlens fugle jeg bliver aldrig Dus med Berigerne. เดนนิส เด็มกๅร์ด เอสกิลดิ์เช่น Eating Fast
http://www.hua-hi...e-away.dk/
Sunflower

http://cid-4cbed35699cdc260.photos.live.com/albums
kkn3122
BJ skrev:
Webmaster skrev:
BJ skrev:

Jeg skal åbenbart misforståes det jeg mener med TVÆRTIMOD er at jeg er lykkelig over at jeg fik den så svært som det var blevet da jej fik den efter 2003, og grunden til at jeg er lykkelig over jeg fik den var at jeg havde hårdt brug for at blive koblet af og få ro i mig selv, grunden syntes jeg ikke jeg behøver at svare på, men jeg kan da se
misundelsen blandt DTW's medlemmer er stor
men deer er bestemt ikke noget at være misundelig på..........................Iøvrigt Dream hvorfor skal man så have tæsk på DTW hvis man er FP og Tushet
MVH.BJ

Misforståes?
I min verden er det modsatte af at skamme sig - at være stolt!
At misundelsen blandt medlemmerne skulle være stor. Tror jeg ikke på.
Nej - det er nok nærmere forargelsen, som er stor. Hvis du ellers kender det ord.
[b]Prøv dog lige, at koble lidt mere af, og få lidt mere ro i dig selv.[/b]Dine egne ord!
Inden du fortsætter med bare at bralre løs herinde.

Og lad nu være med at sige, folk bare kan springe dine indlæg over.
For det er sgu nærmest umuligt, når man ser på hvor mange du kommer med.

M. V. H.

Spring til debat: