Se indlæg
UD af busken
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/11-2009 20:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod MVH.BJ ses i morgen GONAT THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/11-2009 21:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
HVORFOR blev i så tavse ligepludselig jeg er jo både idiot og handicappet. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
sony |
Lagt på d. 26/11-2009 21:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
De har sagt godnat så de kommer nok igen i morgen, tror da ikke jd kan holde sin k...
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 21:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
he- he 20 min mellem indlæg....vent lidt så svarer folk evt. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 26/11-2009 21:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Har ikke tid til at svare iøjeblikket ... da vi skal passe vores sorte arbejde !! og "Kamelen" ... Redigeret af sabai sabai d. 26/11-2009 21:30 |
|
|
roald |
Lagt på d. 26/11-2009 21:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Må man have lov til at spørge hvad der er årsagen til at du er uarbejdsdygtig |
|
|
kylling |
Lagt på d. 26/11-2009 22:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
BJ skrev: HVORFOR blev i så tavse ligepludselig jeg er jo både idiot og handicappet. MVH.BJ Ja nu fik da også startet en tråd, hvor du kan sidde svare dig selv TILLYKKE med det. Det gælder jo ikke om kvantitet men kvalitet |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 26/11-2009 22:25
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Jeg er ikke , jeg bor i Thailand og tjener til dagen og vejen via mit job.
Michael B Kristensen
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/11-2009 22:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
Til BJ. Her er faktisk en, der ikke er på FP, men har et normalt arbejde i DK, er gift med en Thaier, som bor i Thailand, hun har ikke lyst til at bo i DK, respekt for det så jeg har kun et valg, komme så ofte det er muligt, det er så den måde vi har det sammen så der er altså nogen her der falder uden for "standart" det er jeg da ked af hvis jeg flytter til Thailand før jeg får folkepension, TJA så får jeg ikke den, sig mig hvad skal jeg så leve af????????? Har haft arbejde i DK 35 år, men fuck det, det er samfundet ligeglad med husk på har lagt temmelig meget i kassen, hvorfor skal jeg STRAFFES men jeg skulle åbenbart have været klogere , men det er for sent nu? Bliver ganske HARM over dine udtagelser du har det SGU for let, ved ikke engang hvad man kan være bekendt at betale for rengøring? brug dog dine store arme,og lav lidt selv, er du en MAND eller ej??? Synes du er lidt for langt fremme i skoen, tænk dig dog om, er det god reklame for folk der er på FP??? kunne du ikke bare være glad for at du bor i et samfund, der har råd til at betale dig for ikke at arbejde, hvis du havde været Thaier, tja ???????? Vil du ikke gerne give mig et svar på hvad jeg skal gøre???? nej jeg tager ikke FP;;;;;;;; men et brugbart svar det tager jeg da gerne imod, men der tror jeg dine evner ikke rækker???? Undskyld mig, men jeg kunne ike lade være, men jeg er jo også et lille fjols der bare arbejder RØVEN ud af bukserne, for at få mine drømme opfyldt MVH NID. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 26/11-2009 22:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
BJ skrev: HVORFOR blev i så tavse ligepludselig jeg er jo både idiot og handicappet. MVH.BJ udfra dit billede, er det sku okay,jeg har lige fundet en rollator, jeg havde i overskud, er der nogen barmhjertige sjaeje, der vil tage den med til faetter br |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 26/11-2009 23:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
BJ skrev: Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod MVH.BJ ses i morgen GONAT jeps, du er konge i verdens stoerste lokum, godt gået |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 23:13
|
|
Er der ikke en der kan prikke til trolden i æsken (BJ) ??? Det er simpelt hen SÅ sjovt når JD får BJ til at smide med sutten og kaste med brandbilen Jeg må indrømme at jeg sluger de her tråde RÅT |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 26/11-2009 23:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 180 |
ØHH har omkring 100 rollatore, pt , der kommer flere hen af vejen ja dem sender jeg til Thailand, sammen med mig selv,næste år, men hvis BJ har behov for et par stykker, så kan han da bare henvende sig, så får han da hvad han ønsker, han er åbenbart vant til at, hvad jeg peger på, det får jeg kunne da godt tænke mig at pørge BJ om han ville gøre en forskel,???? prøv at hjælpe lidt humanitært, prøv at gøre en forskel det ville da klæ dig, du arbejder jo ikke "mere" så du har vel alt for meget tid til overs, men der kommer vi jo nok til sagens kerne???? jeg har ikke meget tid, QVA arbejde, men prøver at gøre lidt ekstra, det ville SGU klæ dig Så hvis du gerne vil hjælpe så bare ok for mig,glæder mig til din hjælp. På forhånd tak.NID |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 26/11-2009 23:24
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Kun 4 dage til "lønningsdag" ...hvad mon en taxi koster ..? julehjælpen skal jo hentes hos frelserens hær .kirkens korshær , børnenskontor ,frimurelogen osv.. Mon flæskestegen og kyllingen er halal slagtet igen i år ?? Redigeret af sabai sabai d. 26/11-2009 23:26 |
|
|
Lagt på d. 26/11-2009 23:31
|
|
Nid: Det er sku et pænt træk af dig med de rolatorer. Folk der ikke kan arbejde mere og ik har kræfter til at gøre rent bliver jo glade for sådan en tingest,,,, respekt ...du er et godt menneske..."maskinerne" falder i gode hænder . Er der også sådan en holder/kurv til de tunge indkøb som ris og kartofler...de er jo forfærdelig tunge...og sådan man kan stoppe rolatoren og sidde ned og hvile sig???for det er da vigtigt så ryggen ikke gør ondt..... Redigeret af d. 26/11-2009 23:34 |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 27/11-2009 00:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
BJ skrev: HVORFOR blev i så tavse ligepludselig jeg er jo både idiot og handicappet. MVH.BJ Jeg er helt enig! God bedring. M.V.H. |
|
|
Lagt på d. 27/11-2009 00:19
|
|
Jeg arbejder ligeså;-) Dog er jeg ret kold over hvad folk laver, og vil de udnytte samfundet er det ikke min hovedpine. Dem der fortjener det bør få det, dem der ikke fortjener det bør skydes! Hvem der er hvilken gruppe er for mig lige meget. Dog vil gerne vide hvordan du har lavet det billede kkn3122 |
|
|
Lagt på d. 27/11-2009 01:13
|
|
idiotisk debat....alle ved at ingen får pension uden grund,, dertil er reglerne blevet for stramme. ikke bare BJ skulle holde lav profil, det skulle alle ta gøre. lad os nu være glade for at vi lever i et samfund hvor der er råd til dem der er uarbejdsdygtige også kan overleve, og oveni også leve et ret fedt liv i andre lande. det klæder ingen at ha ondt i røven.. håber alle er lidt mere positive når en ny dag begynder... lung |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 27/11-2009 01:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
BJ skrev: Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod MVH.BJ ses i morgen GONAT Det er så en af grundene til at jeg har opgivet at bo i DK. Michael B Kristensen
|
|
|
Lagt på d. 27/11-2009 01:36
|
|
Hvor mange af jer Fast/ikke fastboende i Thailand er på FP.................................jeg skammer mig ikke, tværtimod MVH.BJ ses i morgen GONAT engang imellem syntes jeg du er ret provokerende , ved ikke hvad der stikker dig |
|
Spring til debat: |