Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor meget koster fast "Kærlighed"
noisnabo
JD skrev:
Fruens bekendt, en yngre (ca. 24 år) smuk kvinde fra en lokal massagesalon, får ca. 30.000 THB hver måned fra sin midaldrende amerikaner "kæreste"! De har kendt hinanden i 7 mdr. og han er lige ankommet på sit 2. besøg. Mens han er væk, fester hun løs sammen med sin thai-kæreste på div. karaokebarer i Bangkok. Hun vil nu forlange 50.000 THB om måneden, da hun har mange udgifter til mor, søster, bror osv.Frown
Utroligt så mange farang der hopper i samme fælde...
JD

Vis mig dine venner, og jeg skal sige hvem du er. det er noen fine venner du har Jack :-(

Når din samlever/ kone/ forretningspart sidder der med sin gode veninde, og lytter, glemmer hun måske, at thai kvinder lyver overfor hinanden. De hiver sig selv om med løgn. Har de tjent 1000 Bath på fem minutter, siger de ofte at de har tjent det dobbelte, får de 20.000 Bath af en amerikaner, siger de ofte at han giver dem 40.000 Bath, osv osv.

JD
Fine venner?

Skriver sgu' da ikke noget sted at det er venner, du hallucinerer da!

LÆS: "Fruens bekendt"

Thai People ER alle til hobe nogle elendige løgnhalse og pralrøve!

Men det er jo et almindeligt udbredt trick blandt medlemmerne her, at punke andre, så man kan fremstå som mere ægte, ædel, ærlig og "ren" end andre...

Vi er da alle nogle patetiske horekarle, der ikke kan finde ud af vores egen komplicerede kultur, og derfor må betale os til et samliv i et tilbagestående 3. verdens udviklingsland!

Hvor mange af jer er parate til at glo ærligt i spejlet og erkende det, hva'?!
Pfft

JD
Redigeret af JD d. 26/11-2009 10:49

noisnabo
JD skrev:
Vi er da alle nogle patetiske horekarle, der ikke kan finde ud af vores egen komplicerede kultur, og derfor må betale os til et samliv i et tilbagestående 3. verdens udviklingsland!

JD

DET ER JEG :-(

Svaret er måske lidt mere kompliseret, men jo, ja.

Vis mig din samlevers bekendte, og jeg skal sige hvem du er :-D

Der er kun fis... du betaler for alt det andet er privat..

Og vil man ikke betale må man nøjes med det her..Grin

http://www.gratis...

lindy

Rasmus
Hej JD
JD skrev:
Thai People ER alle til hobe nogle elendige løgnhalse og pralrøve!
Men det er jo et almindeligt udbredt trick blandt medlemmerne her, at punke andre, så man kan fremstå som mere ægte, ædel, ærlig og "ren" end andre...

Selv om du er en provokatør imellem, så skriver du sgu sommetider noget godt som rammer lige i plet! Men det er der nok nogle som hårdnakket vil benægte - og hvorfor mon det? Grin
Rasmus
Redigeret af Rasmus d. 26/11-2009 12:44

JD

der ikke kan finde ud af vores egen komplicerede kultur .....og vi gider heller ikke

dig kan man fanden gale mig ikke lade være med at holde af :-)

lung

bagerbager
ja JD du er inde på noget rigtigt der......hvorfor få det hårde hud i håndfladerne fjernet i dk på en skønheds salon til mange tusinde når man kan tage til pattaya i 14 dage hvor der forsvinder af sig selv........ ????

JD
Hæ-hæ!

Yep folkens, vi kan jo ligeså godt sige det som det er, ikke?!

Wink

JD

PS:

Jeg savner Simon Spies i dagens åndsformørkede politisk korrekte Danmark, der er sgu' så kedeligt uden ham!

"Jeg skulle gå så grueligt meget igennem, før jeg fandt ud af at springe over, hvor gærdet er lavest".

"Tag fra de fattige og giv til de rige – og landet bliver rigere. Tag fra de rige og giv til fattige – og landet bliver fattigere. De fattige har det jo med at klatte pengene væk."
Grin
Redigeret af JD d. 26/11-2009 17:41

citat dejlige Simon Spies: Man kan ikke købe kærlighed, men man kan købe noget der ligner det til forveksling".GrinGrinGrin

Heine
"Jeg skulle gå så grueligt meget igennem, før jeg fandt ud af at springe over, hvor gærdet er lavest"
Grin

er det et Spies citat ?

Ja, han var en sjov mand.
Han sagde også : jaaa jeg vil jo ikke klage over min indkomst, meeen jeg kan altså ikke overkomme at bruge dem alle sammen GrinGrinGrinGrin
han levede desværre ik så længe men det koster jo at leve på 1 ste. klasse....Grin og som man siger det kan godt være man lever længere ved at spise salat hver dag - meeen det FØLES også længere ik Grin

savasava
Mener jeg laeste i biografien om Simon Spies, at han ikke kunne fa sexuel udlosning, noget med at kunne give slip paa det man ejer.

Spring til debat: