Se indlæg
 Udskriv debat
SAS= vi tror kunder er dumme
Jens Ole
Hejsa

Jeg var lige inde for at chekke priser for den næste billet til min kone.
Jeg søgte på 10 Feb 2010 til 6 Maj 2010. Pris= 5712 ( god pris )

For sjov skyld prøvede jeg også at søge den som enkeltbillet for 10 Feb 2010. Pris= 7691 ( dårlig pris)

Nu kommer 1 million spørgsmålet

Hvis din kone skulle have en enkeltbillet,hvad ville du så vælge ??????????????

Ikke sært at SAS banker drønende underskud ud hver år. Kunder er nok lidt mere snu end som SAS tænker.

Mvh
Jens Ole

http://www.bws.dk
Jao chai
hahah ja sas skal nok til at stå tidligere op for at snyde os Grin

hanspeter
tjah jeg har lige prøvet de samme datoer på www.thaiair.com
De skal have over 14000 kr. for en retur og over 29000 kr for en enkelt. Så hvem snyder hvem?
Thai Airways skal nok stå meget tidliger op Smile
Jeg søgte CPH-BKK, det kan være det skulle være den anden vej.

fjelle123
Dengang min kone skulle have en enkelt billet bestilte jeg også en retur billet, = god pris

Men da man skulle vælge om returbilletten skulle være flex, økonimiflex osv. valgte jeg en som kunne refunderes Smile

Så da hun var i SE og opholdstilladelsen var gået igennem fik jeg refunderet mine 3500 kr.

Saendaeng
Firmaet jeg arbejder for , køber normalt returbilletter , da det er meget billigere. Derefter afbestiller de den igen efter vi har fløjet den ene vej. Samme gøres på hjemturen.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Gert
Hvad hedder en billet der kan refunderes (thai)

Bjarne 63
jeg kikker også biletter på internettet

For jeg kikker efter en bilet til min Kone . og klog på det bliver jeg aldrig .. For hvergang dukker der nye udfordringer op ..jeg kikker på direkte ture..For at , forenkle turen for hende .Og efter at have fløjet turen tre reture ,både med mellemlandninger og direkte .så syntes at 12 timer i luften og direkte , er det jeg fortrækker.som til tider er dyre at købe bliver man forviret det er jo økomi klasse og ikke bisnes
Enkel tur med SAS ..Bangkok ..København

Mellem 5700 og 18000 kr
og det er bare økomi klassen

Thai Air
har Bath 48000 ca 7300 kr Thailand
kr mellem 14000 ca. 18000 kr. Danmark

Jeg vil bare sige ..Jeg forstår ingenting...

Bjarne som elske sin Kone i Thailand

bjarne prøv at kigge på denne side og tag kontakt:

www.qt-rejser.dk

Hun skal nok hjælpe med at finde en billig billet til dig. Prøv i det mindste, kan hun ikke gøre det billigt nok kan du jo altid takke nej

Spring til debat: