Se indlæg
 Udskriv debat
billige billetter mellem d. 01 april – 17 juni 2010
FedeFinn
Hej

De skal have 400 kr mere pr billet det vil jeg nu fortryde.
Men prøvede så at ringe til den søde dame, som ligesom alle andre skulle have betaling indenfor 72 timer.
Så kan man jo lige så godt spare de 400 kr og selv udfylde oplysninger, men er der noget jeg har overset hos QT rejser, vil du så ikke være sød og fortælle mig det.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

FCKdk
Lung Yao skrev:
krydolf skrev:
...............................................................................................................
Prisen er for tur/retur CHP/BKK incl. Tax. Afrejse 1. maj og retur 30. maj. Har købt hos "Kitty" før og har været godt tilfreds.
Det må jeg nok sige, at det var en god "deal".

Ved du eller den anden DTWs medlem der plejer at reklamere for KITTY på hans signature, noget om HVOR hun er flyttet hen? Kontoret ovenpå Denn Jai Market på Reventlovsgade er nu lukket.

.

Har så sent som i eftermiddag besøgt Kitty i kontoret på den angivne addresse, Rewentlowsgade 18,Kbh. V....

Jeg har dog ikke nogen opdaterede priser, da Jeg bare kom for at bytte en gang basser med en kop kaffe!!!! Men Jeg fik da en god orientering om situationen i Thailand, set med "virkelighedens øjne"!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

FedeFinn
Du kan også komme med fra Billund for 4375 set hos Killroy 30-3 til 21.4 med 2 0g 4 timers tranfertid på ud og hjemrejsen
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

krydolf
FCKdk skriver:
Har så sent som i eftermiddag besøgt Kitty i kontoret på den angivne addresse, Rewentlowsgade 18,Kbh. V....

Jeg har dog ikke nogen opdaterede priser, da Jeg bare kom for at bytte en gang basser med en kop kaffe!!!! Men Jeg fik da en god orientering om situationen i Thailand, set med "virkelighedens øjne"!!!!Wink

Øhhh....hvilken situation set med virkelighedens øjne taler vi om her?
Redigeret af krydolf d. 20/11-2009 06:45
Man kan godt drikke uden at more sig.

Dream
vandango skrev:
FedeFinn skrev:
vandango skrev:
Tror jeg starter min sommerferie onkring den 1 april og frem.
Håber at der dukker noget op der.

1.april til 17.6 der er thai allerede ude med en kampagne til 4200.

Hvor finder jeg de billetter Fede Finn?

Jamen Phandango Von Bahtmann dog, mon ikke " konen " spytter lidt i boessen, det kan da heller ikke vaere rimligt at du rejser paa monkey class...vel ? Smile

vandango
Næh men har glemt mit dankort, nænner ikke at spørge en kvinde om penge, penge er noget rigtige mænd selv tager sig af, måske skulle jeg gå i jeres bank og låne. Kan du ikke give mig adressen på den bank, hvor din universiets uddannede hustru lånte 2 mill. baht? Pfft
Redigeret af vandango d. 20/11-2009 08:05

Dream
Desvaerre Phandango, der er dog graenser for hvilke guldkorn jeg smider ind her..........Grin

Selv Pfft

ps. ses vi snart i Udon ?

vandango
Næste gang - ja!
Lige nu er jeg kureret for thaikærester, men som det ser ud nu, skal jeg til Udon Thani næste gang.

FCKdk
krydolf skrev:
FCKdk skriver:

Øhhh....hvilken situation set med virkelighedens øjne taler vi om her?

Det Du ikke hører om i nyhederne, om Thaipolitik, Kongen af TH., scams m.m.,
som en moden Thaikvinde som Kitty ser på situationen!!!!Cool
Ikke sagt, at hun har mere ret end medierne, men hun er ihvert tilfælde
ikke underlagt nogen form for censur....Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: