Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Mikkel Kesslers boksekamp i TV Thailand?
|
|
L |
Lagt på d. 16/11-2009 08:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
yep nemlig starter først i Thailand d.22 ca kl.14.00 den er programsat til kl 23 i Oakland = 08.00 i DK = 14.00 Thaitid plus / minus den sædvanlige forskydning på ca 1 time der altid kan være ved boksning |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 16/11-2009 08:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
L skrev: yep nemlig starter først i Thailand d.22 ca kl.14.00 den er programsat til kl 23 i Oakland = 08.00 i DK = 14.00 Thaitid plus / minus den sædvanlige forskydning på ca 1 time der altid kan være ved boksning Ja det er jo også det jeg kommer frem til, vi her i Thailand her en tidsforskel på 15 timer til Oakland, må det jo blive ved 13-14 tiden som du skriver, men jeg tror nu jeg åbner for kassen om morgenen man skulle jo nødig gå glib af noget. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 16/11-2009 10:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
SUPER SIX CLASSIC! Når ordet Classic indgår i sætningen, er det med garanti tidligere kampe, som bliver sendt. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
pigalle |
Lagt på d. 16/11-2009 11:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
VIP skrev: SUPER SIX CLASSIC! Når ordet Classic indgår i sætningen, er det med garanti tidligere kampe, som bliver sendt. Mener du dermed at Mikkel Kesslers kamp ikke bliver vist i Thailand på søndag?? |
|
|
VIP |
Lagt på d. 16/11-2009 14:35
|
sn skrev: sn skrev: Thailandsk TV3 sender kampen d. 22/11 09:00 - 11:00. SUPER SIX WORLD BOXING CLASSIC. Til Pigalle! Mit indlæg vedr. CLASSIC, var en kommentar til ovennævnte. Som du kan se, er det også et andet tidspunkt, end det for Kessler kampen annoncerede. >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 16/11-2009 14:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 163 |
Turneringen hedder: Super Six World Boxing Classic |
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 14:57
|
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Nogle gange kommer der links til større sportsbegivenheder på denne side: http://www.free-t... jeg kan da også lige anbefale deres toolbar som kan hentes her: http://freetvdk.o...olbar.com/ |
|
|
VIP |
Lagt på d. 16/11-2009 15:49
|
Kent26 skrev: Turneringen hedder: Super Six World Boxing Classic ---du har den onde lynemig ret! så "kloge Åge" her trækker sit postulat tilbage... men underligt, med alle de forskellige tidspunkter kampen bliver annonceret til! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/11-2009 16:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
sony skrev: Puha så har jeg ikke givet forkerte oplysninger, mente da nok jeg havde set det et sted ja du sidder vel og gnider i dine gamle kb hænder øøøv Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 16/11-2009 16:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
b_j3ns3n skrev: sony skrev: Puha så har jeg ikke givet forkerte oplysninger, mente da nok jeg havde set det et sted ja du sidder vel og gnider i dine gamle kb hænder øøøv Nej mere med mine fremmer hænder ægte københavner klub Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/11-2009 16:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
sutterne fra sydhavnen
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 16/11-2009 19:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Hvad er problemet så??? I kan få kampen at se!!! andre urtilfredse kan jo rejese hjem til DK MVH.BJ Redigeret af BJ d. 16/11-2009 19:36 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
kisser |
Lagt på d. 17/11-2009 01:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Tak til alle jer der har svaret mig på spørgsmålet, om Mikkel Kesslers kamp kan ses i Thailand. Vi ser den på søndag ca. fra kl. 13.00 på kanal 3 her i Hua Hin. Også tak fordi I er supergode til at give respons her på sitet. |
|
|
L |
Lagt på d. 17/11-2009 09:51
|
man kan godt under sig over at yousee skriver at Kessler kampen starter kl.02.15 dansk tid http://yousee.dk/...digi_kessl http://www.supers... når den officielle start er 10 pm (kl.07.00) http://sports.sho...-2009.html og 11 pm (kl.08.00) hos en af dem der sælger billetter http://www.lionhe...dmore=2963 Redigeret af L d. 17/11-2009 09:52 |
|
|
L |
Lagt på d. 17/11-2009 10:10
|
Jeg har skrevet til Ekstra Bladets Peter Sloth som er i USA for at dække kampen og jeg har netop fået nedenstående svar fra ham på mail. Så ALLER sidste nye er altså at hovedkampen skulle starte ca kl.04.00 dansk tid (ca kl.10.00 thai tid) Dette må man jo nok stole på, selvom jeg selv tidligere har været overbevist om noget andet. Har postet i begge tråde om Kessler...bær lige over med dette :-) mvh René Hej René, jeg har fået det officielle kampprogram udleveret i dag (i går eftermiddag, dansk tid). Kampstarten for Ward-Kessler, som jeg fik bekræftet af Showtimes officielle repræsentant, er kl. 19.00 amerikansk tid, altså kl. 4.00 søndag morgen dansk tid. Sidste kamp inden Kessler-Ward begynder kl.18.10 lokal tid. Det er 50 minutter før Kessler-Ward begynder. Kampen går max otte omgange a 3 minutter + pauser mellem omgangene. Altså skulle den kamp ikke kunne true kamptidspunktet for Kessler-Ward, klokken 19.00 amerikansk tid. Selve programmet starter kl.17.00 lokal tid.Der skal bokses i alt seks kampe i følge mine oplysninger. De fire første varer max fire omgange hver. Det burde de kunne nå inden kampen med start kl.18.10. Giver det mening? Lad os tage det i amerikanske tider: Kl. 17.00-18.10: Fire forkampe a max fire omgange. Kl. 18.10- ca. 18.45: Mayfield-Santana. Kl. 19.00: Kessler-Ward For at få de danske tider lægger du ni timer til. Kl.19.00 amerikansk vestkystid er således kl. 4.00 søndag morgen dansk tid Bedste hilsner Peter Sloth (der skal i seng om få sekunder, da kl. - amerikansk tid -lige nu er 01.02! Redigeret af L d. 17/11-2009 10:14 |
|
|
kisser |
Lagt på d. 18/11-2009 02:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Tak for indsatsen. Vi tænder for TV'et søndag kl. 09.45! |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 19/11-2009 06:29
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Der var ellers ballade nok i forvejen, da Hayward High Scool cheerleaders og Andre Ward-fans med guldkæder sørgede for en farverig opladning til det endelige pressemøde før Mikkel Kessler og Andre Ward mødes i ringen på lørdag. Men måske kommer Mikkel Kesslers VM-bælte slet ikke på spil. For dramaet i solen på Plaza Ogawa i Oakland var værre end det trækbasuner og piger i plisserede nederdele kunne levere. Mere på: - Vi har protesteret til WBA, fordi der er sat to lokale dommere på kampen. Oven i købet har de sat en kampdommer på, som aldrig før har dømt en kamp af den kaliber, forklarede Sauerland-ejer Wilfried Sauerland. Bokseforbundet WBA har meddelt, at hvis der ikke findes en ny neutral kampleder og mindst en ny sidedommer som erstatning for en af de californiske, så vil kampen ikke blive bokset som en titelkamp. Dermed kan kampen kun bokses om Super Six-point og ikke Mikkels WBA-bælte, medmindre, der altså findes nye dommere, som ikke stammer fra Andre Wards stat. http://www.sporte...om-kessler Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Nuk |
Lagt på d. 19/11-2009 20:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
Har netop i nat set et spot på thai tv. ang. kampen. Den bliver sendt på kanal 3 den 22. NOV. mellem 9.00 og 11.00. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 19/11-2009 21:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
BJ skrev: Hvad er problemet så??? I kan få kampen at se!!! andre urtilfredse kan jo rejese hjem til DK MVH.BJ Sådan BJ Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |