Se indlæg
Foredrag: Det Thailandske folk og deres sprog; eventyr og filurligheder
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 08/11-2009 19:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Kære Alle Søndagsskolen KBH inviterer hermed til fordrag med Mikael: "Det Thailandske folk og deres sprog; eventyr og filurligheder" Tid: Søndag d. 15. november kl. 15:30 Sted: Nørregade 34, KBH, (ind gennem porten og op med elevator til "3". Evt. spørgsmål kan rettes til undertegnede. Mvh. Morten Due Chance favours the prepared mind
|
|
|
Johnson |
Lagt på d. 08/11-2009 19:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Spg: hvor lang tid varer det? Tilmelding/mød op? evt. pris? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 08/11-2009 20:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det var lidt spartansk. Det ville da være relevant at høre om Mikaels baggrund for at kunne forestå et sådant foredrag. |
|
|
Lagt på d. 08/11-2009 21:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Fint,en skam foredraget ik også fx. kommer til Århus - men det er jo en kbh ting......
Redigeret af d. 08/11-2009 21:19 |
|
|
MortenDue |
Lagt på d. 11/11-2009 07:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 194 |
Pris: Gratis - så mød op.... Længde: tjaaaa. Mikael: Har en B.Sc. i Thai fra Viggo Bruuns tid. Har rejst meget i SØA og selvfølgelig i Thailand. Og som han fortalte mig forleden har et "bibliotek" derhjemme med thai-litteratur. Han har allerede beriget mit liv med flere af "finurlighederne" - og jeg glæder mig meget til at høre hans fremlæggelse. Glæder mig til at se jer. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
BiBob Man |
Lagt på d. 14/11-2009 22:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
Er det ikke muligt at foredraget kunne videooptages, da jeg desværre er tvangsindlagt til noget familie tamtam. Bibob Man |
|
|
msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 18/11-2009 10:46
|
Antal indlæg: 198 |
Det var et super spændende foredrag Michael holdte, håber at han giver nogle flere af dem i fremtiden. Håber at se alle de fremmødte til julekomsammen d. 29 Nov. samme sted, og selvfølgelig andre hvis i har lyst Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
Spring til debat: |