Se indlæg
 Udskriv debat
Øh ok
Webmaster
Stod for nogle måneder siden og skulle åbne en flaske vin. Men da jeg ikke drikker sådan noget, så havde jeg selvfølgelig ikke en proptrækker og prøvede at få proppen ud med alle mulige andre mærkelig ting f.eks. en gaffel med videre. Opgav til sidst og sagde til gæsten at personen sgu' måtte drikke noget andet end vin.

Men dengang havde jeg hellere ikke set denne video med hvordan man gør uden en proptrækker:

Så blev jeg så klog.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Dream
Grin

mrbfly
GrinGrinGrin

den var god!!
- mai pen rai - tchun!

rinpoche
Nød lærer nøgen kvinde at spinde. Grin

birkedhoj
Det ligner mig i mine unge dage. Brugte et badehåndklæde der blev foldet sammen og holdt op på en væg, derpå slog jeg så flaskens bund mod håndklædet. Men det var jo altså hjemme og ikke som her. Tricket bliver nemmere at bruge, hvis man først trykker proppen lidt ned i flasken. Har også prøvet at trykke proppen helt ned i flasken, det kræver et lille hul for, at få luften ud. Men er man tørstig..Smile

Payanak
Da jeg var i den alder...ahem...da var man noget hvis man kunne åbne en øl uden en øl-åbner Grin
De unge har for mange penge mellem hænderne Wink

FCKdk
55555 God joke!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Natasha
Haha Grin smart

TG950
Webmaster skrev:
Stod for nogle måneder siden og skulle åbne en flaske vin. Men da jeg ikke drikker sådan noget, så havde jeg selvfølgelig ikke en proptrækker og prøvede at få proppen ud med alle mulige andre mærkelig ting f.eks. en gaffel med videre. Opgav til sidst og sagde til gæsten at personen sgu' måtte drikke noget andet end vin.

Men dengang havde jeg hellere ikke set denne video med hvordan man gør uden en proptrækker:

Så blev jeg så klog.

næste gang køber du bare nogle vin med skruelåg, og der kan købes ganske gode vine med skruelåg.

[img]http://www.laudrup.dk/catalog/images/skruel%E5g_1.jpg[/img] is not a valid Image.

og så lige lidt reklame :
http://www.laudru...Skruel%E5g

b_j3ns3n
det var vel hvad man kunne forvente af en franskmand, han havde vel også en ost i lommen..
men tror det skal prøves, til næste familie fest
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
Nu har jeg prøvet...og det virker squ!

Dvs. proppen kom ikke op, men jeg kunne efter nogle minutters ivrige forsøg, trykke proppen ned i stedet for.
ADVARSEL...det sprøjter Grin

vandango
Trykkede engang proppen ned, det var en nødsituation på en Roskildefestival -no problem.
Druksutten ved siden af kommenterede blot, du må fandme være populær hos pigerne.

Spring til debat: