Se indlæg
Øh ok
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/11-2009 12:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Stod for nogle måneder siden og skulle åbne en flaske vin. Men da jeg ikke drikker sådan noget, så havde jeg selvfølgelig ikke en proptrækker og prøvede at få proppen ud med alle mulige andre mærkelig ting f.eks. en gaffel med videre. Opgav til sidst og sagde til gæsten at personen sgu' måtte drikke noget andet end vin. Men dengang havde jeg hellere ikke set denne video med hvordan man gør uden en proptrækker: Så blev jeg så klog. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 10/11-2009 12:24
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
|
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 10/11-2009 14:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
den var god!! - mai pen rai - tchun! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 10/11-2009 14:07
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Nød lærer nøgen kvinde at spinde. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 10/11-2009 14:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Det ligner mig i mine unge dage. Brugte et badehåndklæde der blev foldet sammen og holdt op på en væg, derpå slog jeg så flaskens bund mod håndklædet. Men det var jo altså hjemme og ikke som her. Tricket bliver nemmere at bruge, hvis man først trykker proppen lidt ned i flasken. Har også prøvet at trykke proppen helt ned i flasken, det kræver et lille hul for, at få luften ud. Men er man tørstig.. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 10/11-2009 15:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Da jeg var i den alder...ahem...da var man noget hvis man kunne åbne en øl uden en øl-åbner De unge har for mange penge mellem hænderne |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 10/11-2009 18:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
55555 God joke!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 10/11-2009 23:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 96 |
Haha smart |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 11/11-2009 10:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Webmaster skrev: Stod for nogle måneder siden og skulle åbne en flaske vin. Men da jeg ikke drikker sådan noget, så havde jeg selvfølgelig ikke en proptrækker og prøvede at få proppen ud med alle mulige andre mærkelig ting f.eks. en gaffel med videre. Opgav til sidst og sagde til gæsten at personen sgu' måtte drikke noget andet end vin. Men dengang havde jeg hellere ikke set denne video med hvordan man gør uden en proptrækker: Så blev jeg så klog. næste gang køber du bare nogle vin med skruelåg, og der kan købes ganske gode vine med skruelåg. [img]http://www.laudrup.dk/catalog/images/skruel%E5g_1.jpg[/img] is not a valid Image. og så lige lidt reklame : http://www.laudru...Skruel%E5g |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 11/11-2009 20:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
det var vel hvad man kunne forvente af en franskmand, han havde vel også en ost i lommen.. men tror det skal prøves, til næste familie fest Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Payanak |
Lagt på d. 16/11-2009 09:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Nu har jeg prøvet...og det virker squ! Dvs. proppen kom ikke op, men jeg kunne efter nogle minutters ivrige forsøg, trykke proppen ned i stedet for. ADVARSEL...det sprøjter |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/11-2009 10:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Trykkede engang proppen ned, det var en nødsituation på en Roskildefestival -no problem. Druksutten ved siden af kommenterede blot, du må fandme være populær hos pigerne. |
|
Spring til debat: |