Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Køb af riskoger
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 03/11-2009 23:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 173 |
Jeg overvejer at købe en riskoger her i Danmark, og har kik på denne model fra OBH. http://www.obhnor...data1.html Er der nogen herinde der har erfaring med denne riskoger? Hvilke modeller kan ellers anbefales? Er der noget man skal være opmærksom på ved køb af riskoger? Redigeret af Gurk90 d. 04/11-2009 00:06 |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 04/11-2009 00:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Du kan rolig købe nævnte riskoger og for den sags skyld også andre mærker du evt måtte se. Men spar ikke på indkøb af dårlig kvalitetsris. Det er ikke altid de er gode i kogeren. Hilsen Steen Redigeret af SteenJ d. 04/11-2009 00:15 |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 04/11-2009 00:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
SteenJ skrev: Du kan rolig købe nævnte riskoger og for den sags skyld også andre mærker du evt måtte se. Men spar ikke på indkøb af dårlig kvalitetsris. Det er ikke altid de er gode i kogeren. Hilsen Steen nej, husk at betale kassen når du køber dårlig kvalitetsris, og husk at købe rigeligt |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 04/11-2009 00:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hvis du er i Københavns området så prøv dem her http://www.aok.dk...upermarked i Istedgade,har selv været der, og de har alt muligt, er blevet anbefalet af thaier i København |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 04/11-2009 02:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Obh´s riskoger er ganske glimrende! Men virker bedst med ris fra Thaiforretninger, eller de dyre i supermarkedet (Jasmin/Basmati Ris), Men husk at skylle dem godt før kogning! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
claus31130 |
Lagt på d. 04/11-2009 08:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 966 |
Gurk90 skrev: Jeg overvejer at købe en riskoger her i Danmark, og har kik på denne model fra OBH. http://www.obhnor...data1.html Er der nogen herinde der har erfaring med denne riskoger? Hvilke modeller kan ellers anbefales? Er der noget man skal være opmærksom på ved køb af riskoger? Har selv brugt en model af nævnte riskoger, da jeg sejlede som kok, og må sige den fungerer upåklageligt...... |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 04/11-2009 10:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
Vi har også den fra OBH - fungerer upåklageligt!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Humi |
Lagt på d. 04/11-2009 14:56
|
Øvet medlem Antal indlæg: 124 |
Jeg har også den der.....Den supplere fint ris til mig og de få gæster jeg får engang imellem. Jeg har bare haft byttet den og modellen en gang. |
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 04/11-2009 15:47
|
Tak for alle de hurtige svar Er der nogen der ved hvor den nævnte OBH riskoger kan købes. Jeg har ledt efter forhandlere på nettet men har kun kunnet finde nogle web-shops. Men jeg vil helst købe den i en fysisk forretning, så jeg kan se den først. Jeg bor i København. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 04/11-2009 16:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Gurk90 skrev: Tak for alle de hurtige svar Er der nogen der ved hvor den nævnte OBH riskoger kan købes. Jeg har ledt efter forhandlere på nettet men har kun kunnet finde nogle web-shops. Men jeg vil helst købe den i en fysisk forretning, så jeg kan se den først. Jeg bor i København. Kop & kande.. Ca, hvert halve år sælger Netto , Aldi osv.. nøjagtig samme model.. bare under andre navne ! for 99,- kr. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 04/11-2009 16:07
|
Gurk90 skrev: Tak for alle de hurtige svar Er der nogen der ved hvor den nævnte OBH riskoger kan købes. Jeg har ledt efter forhandlere på nettet men har kun kunnet finde nogle web-shops. Men jeg vil helst købe den i en fysisk forretning, så jeg kan se den først. Jeg bor i København. du har ikke overvejet, bare et kort øjeblik og klikke på linket hvor der står forhandlere http://www.obhnor...dlere.aspx |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 04/11-2009 16:16
|
du har ikke overvejet, bare et kort øjeblik og klikke på linket hvor der står forhandlere http://www.obhnor... |
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 04/11-2009 16:23
|
Jeg har kigget på OBH's fohandlerlink. Der optræder alle mulige kæder som Bahne, Ispiration, Punkt1 o.s.v. Men det er forhandlere af OBH produkter generelt. De sites jeg har været inde på har så ikke OBH's riskoger. Der ligger en Inspiration butik i Frederiksberg centret, men på denne butiks site optræder OBH's riskoger ikke. Så jeg har søgt på flere sites, men vil jo helst være fri for at rende hele byen rundt, hvis der var nogle herinde der kendte en butik der har OBH's riskoger. |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 04/11-2009 16:27
|
elgiganten plejer at have en del af deres produkter |
|
|
Gurk90 |
Lagt på d. 04/11-2009 16:31
|
kvindemin skrev: elgiganten plejer at have en del af deres produkter De har ikke OBH's model ifølger deres website. Jeg overvejer også denne model hos Elgiganten: http://www.elgiga...a-riskoger Men indtil videre har OBH's model første prioritet. |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 04/11-2009 16:46
|
Gurk90 skrev: kvindemin skrev: elgiganten plejer at have en del af deres produkter De har ikke OBH's model ifølger deres website. Jeg overvejer også denne model hos Elgiganten: http://www.elgiga...a-riskoger Men indtil videre har OBH's model første prioritet. En riskoger er en riskoger ! Den eneste forskel er.. med eller uden teflon belægning ! Hvis du i havde gået en lille tur , havde du allerede nu siddet og nydt dine "hjemmelavet" ris ...... |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 04/11-2009 17:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Gurk90 skrev: Jeg har kigget på OBH's fohandlerlink. Der optræder alle mulige kæder som Bahne, Ispiration, Punkt1 o.s.v. Men det er forhandlere af OBH produkter generelt. De sites jeg har været inde på har så ikke OBH's riskoger. Der ligger en Inspiration butik i Frederiksberg centret, men på denne butiks site optræder OBH's riskoger ikke. Så jeg har søgt på flere sites, men vil jo helst være fri for at rende hele byen rundt, hvis der var nogle herinde der kendte en butik der har OBH's riskoger. det kunne jo være at butikken kunne skaffe den hjem, måske ved at forudbetale et lille depositum, det kunne jo ikke skade at spørge |
|
|
jens |
Lagt på d. 04/11-2009 19:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Som Sabai Sabai skriver, den findes under navnet Melissa som er dansk supermarkeds eget brand. De har den fast i Bilka og Føtex, så prøv at kigge der det eneste du ikke må gøre er at købe en for stor gryde da det er noget skidt når du skal koge en lille portion. Mht risene de jasminris de har i Bilka,føtex og netto de kan da spises men kvaliteten svinger meget så gå i en asiabutik og køb dem istedet. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 04/11-2009 20:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
en anden anbefales værdig Riskoger er Tefal TRK4006 samme pris leje som OBH |
|
|
Yello |
Lagt på d. 17/12-2009 09:01
|
Begynder Antal indlæg: 17 |
Jeg købte en riskoger i Aldi for et års tid siden. Der står ASIA på selve kogeren og ifølge emballagen er den fra AHG Wachsmut & Krogmann mbH i Hamburg. Min kone er ikke tilfreds med den. Risene koger over, og der sætter sig hver gang et fast lag i bunden der ikke kan bruges. Der er forsøgt forskellige slags ris, købt både i DK og i Thailand, og de er selvfølgelig skyllet forinden. Denne koger kan ikke anbefales. Vi vil købe en anden næste gang vi er i Thailand. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |