Se indlæg
 Udskriv debat
billige billetter mellem d. 01 april – 17 juni 2010
Hej Alle sammen,

Jeg skriver til er fordi I har på et eller andet tidspunkt købt eller kontaktet QT Rejser. Normalt sender jeg ikke mail rundt uden, at I har henvendt jer til mig. Men denne her gang synes jeg, at Thai airways tilbud er så god, at jeg ikke synes I skal gå glib af den.

f.eks.

København – Saigon t/r fra kr. 5.501,-

København – Sydney t/r fra kr. 7.916,-

København – Bangkok t/r kr. 4.608,-

Priserne er inkl. skatter og er gyldig i ophold indtil maks. 1 måned. Rejsen skal være i perioden mellem d. 01 april – 17 juni 2010. Salgs perioden er til og med d. 31 marts 2010. Der er tillæg på kr. 200,- pr. pers. hvis man ønsker og rejse ud af DK sidst på ugen.

Samtlige billetter skal være betalt indenfor 3 dage efter reservation og kan ikke refunderes eller ændres. Derfor anbefales det, at I tegner en sygeafbestillings forsikring.

Da det er betydelig billig priser, anbefaler jeg, at man bestiller i god tid. Der er begrænset pladser. Dog flyver Thai airways dagligt.

I kan altid sende en mail eller ringe til mig. Jeg håber, at I eller jeres omgangs kreds kan bruge det her tilbud.

· Priserne er med forbehold for evt. udsolgte pladser samt stigninger i lufthavnsskatter.

Med venlig hilsen

Quyen Nguyen

www.QT-Rejser.dk

+45 7242 1808

NEJ jeg arbejder der ikke Smile

SteenJ
Tak for oplysningerne. Der er næsten altid tilbud fra diverse flyselskaber til Thailand fra April og hen til juli.

FedeFinn
ville være ønskeligt med en tilbudskrig i feb/marts månederne osse.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

rinpoche
SteenJ skrev:
Der er næsten altid tilbud fra diverse flyselskaber til Thailand fra April og hen til juli.

Du har ret, og sidste år i den periode lå de betydeligt lavere end de angivne.

krydolf
Har lige købt billet hos Kitty i Reventlowsgade, CPH-BKK tur/retur med Thai Air for 4.600,- i maj 2010.
Redigeret af krydolf d. 04/11-2009 08:26
Man kan godt drikke uden at more sig.

SteenJ
Finnair plejer og komme med nogle totale gode priser fra 3000,- og op, men tilbuddet er normalt kun i 14 dage.....

Lung Yao
Krydolf,

Lige 2 spørgsmål :

1) CPH-BKK tur/retur med Thai Air for 4.600,- i maj 2010. Er det ALT inkluderet (Tax m.m.) ?

2) CPH-BKK tur/retur med Thai Air for 4.600,- i maj 2010. I hvor lang tid? 1 mnd billet med faste rejsedatoer eller andet ?

Har tit oplevet Kitty avertere billeter til Bangkok til fx. 5800 på skiltet på gaden udenfor, men når handelen skal gennemføres, så er det lige pludseligt + TAX + evt. Weekend tillæg osv. (Skal lige pointere at Jeg kender hende, ikke noget med at hun er "uærlig", markedsføring kalder de det Pfft Sad ),
Selvfølgeligt er der altid nogle ukendte faktorer, bl.a. Dollar kursen(men pudsigt nok kun når den går opadAngry), og deraf indflydelsen på fuel prisen.(men ikke når det er til gavn for dig). Wink
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ingolf
Nej, det er åbenbart ikke altid en billetpris er en billetpris Angry

http://svt.se/2.2...lygbolagen

Ingolf
Redigeret af ingolf d. 04/11-2009 17:32

vandango
Tilbud fra SAS...

Gælder dog fra den 1 maj 2010.

http://www.sas.dk...alg/Asien/

basse50
Hej ! Købte igår 2 voksen billetter godtnok 1 jun -30 jun . Thaiairways 4200kr pr stk 20kr ekspeditions gebyr visa dankortSmileCool

vandango
Tror jeg starter min sommerferie onkring den 1 april og frem.
Håber at der dukker noget op der.

krydolf
Lung Yao skrev:
Krydolf,

Lige 2 spørgsmål :

1) CPH-BKK tur/retur med Thai Air for 4.600,- i maj 2010. Er det ALT inkluderet (Tax m.m.) ?

2) CPH-BKK tur/retur med Thai Air for 4.600,- i maj 2010. I hvor lang tid? 1 mnd billet med faste rejsedatoer eller andet ?

Har tit oplevet Kitty avertere billeter til Bangkok til fx. 5800 på skiltet på gaden udenfor, men når handelen skal gennemføres, så er det lige pludseligt + TAX + evt. Weekend tillæg osv. (Skal lige pointere at Jeg kender hende, ikke noget med at hun er "uærlig", markedsføring kalder de det Pfft Sad ),
Selvfølgeligt er der altid nogle ukendte faktorer, bl.a. Dollar kursen(men pudsigt nok kun når den går opadAngry), og deraf indflydelsen på fuel prisen.(men ikke når det er til gavn for dig). Wink

Prisen er for tur/retur CHP/BKK incl. Tax. Afrejse 1. maj og retur 30. maj. Har købt hos "Kitty" før og har været godt tilfreds.

Klovn
Tror man skal være lidt hurtig når man ser et godt tilbud! jeg har selv købt til 4200 for voksne og 2200 for børn
med thai her i sidste uge men når jeg kikker idag kan jeg ikke finde samme pris lucky me Wink

Lung Yao
krydolf skrev:
...............................................................................................................
Prisen er for tur/retur CHP/BKK incl. Tax. Afrejse 1. maj og retur 30. maj. Har købt hos "Kitty" før og har været godt tilfreds.
Det må jeg nok sige, at det var en god "deal".

Ved du eller den anden DTWs medlem der plejer at reklamere for KITTY på hans signature, noget om HVOR hun er flyttet hen? Kontoret ovenpå Denn Jai Market på Reventlovsgade er nu lukket.

.
Redigeret af Lung Yao d. 18/11-2009 10:45
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

FedeFinn
vandango skrev:

1.april til 17.6 der er thai allerede ude med en kampagne til 4200.

krydolf
Lung Yao skrev:
krydolf skrev:
...............................................................................................................
Det må jeg nok sige, at det var en god "deal".

Ved du eller den anden DTWs medlem der plejer at reklamere for KITTY på hans signature, noget om HVOR hun er flyttet hen? Kontoret ovenpå Denn Jai Market på Reventlovsgade er nu lukket.

.

Jeg har foretaget mit køb hos "Kitty" via mail. Adressen er
Tlf.: 3379 1813

FedeFinn
Så er også SAS på banen med rejser til 4400 hvis du rejser efter 1 maj 2010

vandango
FedeFinn skrev:
vandango skrev:

1.april til 17.6 der er thai allerede ude med en kampagne til 4200.

Hvor finder jeg de billetter Fede Finn?

FedeFinn
De er allesteder jeg fandt dem på http://tv2.da.mom...etter.aspx
Rejsefeber vil ha 4477 for de samme billetter http://www.rejsef...d=92538266
http://www.viviro...isplay.php
Redigeret af FedeFinn d. 19/11-2009 10:20

huratho
Hej
Finn, nu skriver jeg det een gang mere prøv www.QT-rejser.dk det vil du aldrig fortryde
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Spring til debat: