Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja ja Kylling
Det med remouladen er jeg med på, nemmest bare at købe et glas pickles, findel det og bland med mayo og sennep.
Men nu er det altså lige præcis en DÅSE torskerogn jeg kunne tænke mig.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Nuk skrev:
Ja ja Kylling
Det med remouladen er jeg med på, nemmest bare at købe et glas pickles, findel det og bland med mayo og sennep.
Men nu er det altså lige præcis en DÅSE torskerogn jeg kunne tænke mig.
[url]www.hjemve.dk[/url]
John kan du holde fraaden fra munden er der torskerogn foerst i januar..........hvor mange daaser vil du ha' ?
Redigeret af Dream d. 02/11-2009 19:32
joensen skrev:
Jeg vil bare nævne et par ting der er ne mangel vare i Thailand, men som er meget svær at importere.
1. Sund fornuft.
2. logik.
3. tværhed.
4. arrogance
Ellers kan du få (næsten) alt hvad du vil her i Thailand og det du ikke kan få kan du måske undvære hvis du gær som de indfødte.
Problemer er der sku nok dem behøver vi ikke at lede længe efter.
Det er da dejligt der både mangler tværhed og arrogance... Vh. Charansanitwon.