Se indlæg
Hotel/Bungalow på Koh Chang
|
|
sodri |
Lagt på d. 02/11-2009 00:12
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Vi skal til Koh Chang i midten af marts måned og vil gerne hører om der er nogen der kan anbefale et godt hotel - eller gerne bungalow? Det skal være i den bedre ende af skalaen og være beliggende i et roligt område, men i taxa afstand til White Sand som jeg forstår er der hvor der er lidt shopping og restauranter. Jeg har prøvet at se på diverse hotelsider som sawedee og tripadvisor, men er blevet lidt forviret over hvad vi skal vælge. Kom med dit forslag. På forhånd tak |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/11-2009 09:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
White Sand Beach er ikke andet end hoteller, restauranter, shopping og barer. Du vil finde restauranter og shopping på hele vestsiden af øen. Vi har mest boet på mere beskedne steder, der nok ikke lige appellerer til jer. Men Thai Garden Hill Resort i Klong Prao en 3-4 km syd for White Sand Beach var måske en mulighed: Vi gav 1.500 baht for 4 personer inkl. morgenmad, det var lige omkring jul. Det må i kunne få billigere i marts. Det er i forvejen en god deal. Pænt, særdeles rent, god service og alle amenities. http://www.thaiga...chang.com/ [img][/img] Som du kan se på nedenstående billede støder poolen lige op til bjerget/junglen = fred og ro. Dette resort ligger et par km fra stranden, som er fin her og meget lidt befolket i forhold til White Sand Beach. Ellers er der på samme strand, dog i en anden prisklasse: Koh Chang Paradise Resort & Spa http://www.kohcha...adise.com/ Koh Chang Resort & Spa http://www.kohcha...ndspa.com/ Klong Prao Resort http://www.klongp...esort.com/ De ligger helt ned til vandet. 2 gode sider omkring koh chang med masser af info og billeder: [url]www.kohchang.se[/url] [url]www.iamkohchang.com[/url] Redigeret af rinpoche d. 02/11-2009 09:20 |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 02/11-2009 09:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Cookies Hotel kan jeg virkelig anbefale http://www.hotels...-chang.asp http://www.ekohch..._Bungalow/ Rasmus |
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 02/11-2009 16:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
White sand resort, mange bungalovs og perfekt strand eller Siam beach resort (lonely beach) mine 5 bath Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
BJ |
Lagt på d. 02/11-2009 19:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Garden Resort i Kai Bai på Koh Chang 2200Baht pr nat for en Bungalow med to enkelt senge direkte til pollen, Go tur MVH.BJ Redigeret af BJ d. 02/11-2009 20:00 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
LC |
Lagt på d. 02/11-2009 20:16
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Jeg vil anbefale Gajapuri resort som ligger i Kai Bai. Du kan se mere på [url]evolutiontour.com[/url] Det er vores hidtil bedste sted i Thailand :-) Mvh. LC |
|
|
BJ |
Lagt på d. 02/11-2009 20:18
|
Ja Kai Bai er et fedt sted på øen!!! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Johnson |
Lagt på d. 02/11-2009 20:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
BJ skrev: Garden Resort i Kai Bai på Koh Chang 2200Baht pr nat for en Bungalow med to enkelt senge direkte til pollen, Go tur MVH.BJ Pollen?? føj, der skal jeg sgu ik hen, har allergi... |
|
|
BJ |
Lagt på d. 03/11-2009 09:29
|
Ja jeg mente jo Poolen................................................
THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Charansanitwon |
Lagt på d. 03/11-2009 22:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Hej. Det her var gode svar til mig også,efter Bkk Skal vi starte på ban Bao sea hut på sydkysten 3 dgn i januar (2200 bht dgn seahut) Men det er rart med hints til hvad vi gør bagefter - derfor er det en go site denne - det er rart når det er nogen der ved hva de snakker om.. |
|
|
sodri |
Lagt på d. 03/11-2009 22:50
|
Begynder Antal indlæg: 4 |
Tak for alle jeres foreslag. Jeg faldt dog mest for LC's anbefaling Gajapuri resort som ligger i Kai Bai. Er der nogen restauranter - butikker der uden for hotellet? Firmaet evolutiontour.com som linker til hotellet, er der nogen der kender det og har erfaring med dem? De har rigtige gode priser på alle deres hoteller på Koh Chang, men jeg er lidt usikker på at skulle betale med bankoverførsel, da man er bedre beskyttet med betaling med kreditkort. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 03/11-2009 23:26
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
LC skrev: Jeg vil anbefale Gajapuri resort som ligger i Kai Bai. Du kan se mere på [url]evolutiontour.com[/url] Det er vores hidtil bedste sted i Thailand :-) Mvh. LC Får denne besked når jeg klikker ind på linket: Webstedet ved english.evolutiontour.com indeholder elementer fra webstedet counter.ironsteelmoney.com, som ser ud til at hoste malware – software, som kan beskadige din computer, eller på anden måde foretage handlinger, du ikke har accepteret. Bare det at besøge et websted, der indeholder skadevoldende programmer, kan inficere din egen computer.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 04/11-2009 00:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Webmaster skrev: LC skrev: Jeg vil anbefale Gajapuri resort som ligger i Kai Bai. Du kan se mere på [url]evolutiontour.com[/url] Det er vores hidtil bedste sted i Thailand :-) Mvh. LC Får denne besked når jeg klikker ind på linket: Webstedet ved english.evolutiontour.com indeholder elementer fra webstedet counter.ironsteelmoney.com, som ser ud til at hoste malware – software, som kan beskadige din computer, eller på anden måde foretage handlinger, du ikke har accepteret. Bare det at besøge et websted, der indeholder skadevoldende programmer, kan inficere din egen computer. Mystisk, jeg får ingen besked når jeg klikker på linket, jeg bruger avast antivirus |
|
|
LC |
Lagt på d. 15/11-2009 23:52
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
sodri: Gajapuri ligger midt i Kai Bai og der er meget kort afstand til restauranter og butikker.Restauranten på hotellet er meget lækker, men også meget dyr ! ang. evolutiontour - Vi har købt hotelophold og transfer hos dem flere gange og det har været uden problemer, kan kun anbefale dem. Desuden kan jeg godt lide at kommunikationen foregår på dansk, derved undgåes eventuelle misforståelser :-) Mvh. LC |
|
|
Crafack |
Lagt på d. 16/11-2009 00:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 108 |
Hej. Jeg har kigget på problemet med hjemmesiden. Tilsyneladende har nogen/noget "hacket" hjemmesiden og tilføjet et link til counter.ironsteelmoney.com nederst på nogle sider. Sitet der er tilføjet et link til er ikke længere aktivt, så det skulle være sikkert at besøge siden. Det er altså ikke Evolution Tour der har lavet noget gris Jeg har sendt en mail til firmaet med info. /Crafack |
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 00:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.nirvan...chang.com/ Her holdte vi bryllups rejse i 2006. Kanon værelser alt nyt og flot. Dejligt fredeligt. ingen larm hverken dag eller nat. Bungalow direkte ned til vandet. dvd afspiller og internet i vores bungalow. eneste minus var at stedet ligger lidt afsides, og at man skulle køre 3-400 meter før man fandt asfalteret vej Og at der ingen bademuligheder var ved resortet (altså i havet, selve stedet har 2 pools) Men ellers superlækkert!! aner ikke hvor langt fra white sands det er |
|
Spring til debat: |