Se indlæg
HVAD HAR THAILAND IKKE:
|
|
Nixon |
Lagt på d. 29/10-2009 06:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 189 |
Æggekoger lad dem først få et æggeur. Ved ikke hvor mange gange jeg har bedt om blødkogte æg og tydeligt forklaret de højst skal have 3 minutter tit ender det i æg som er svære at skære ud selv med en franskbrødskniv.
hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
hfb |
Lagt på d. 29/10-2009 07:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
Hvorfor koger du ikke bare dine egne æg? |
|
|
BJ |
Lagt på d. 29/10-2009 08:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Forhør dig på ECCO sko i Brdebro hvad de sælger deres ande og tredje srteringen til og om du evt kan købe en container fuld af gangen, det er 100% et dansk Produkt, og jeg har aldrig set et par ECCO sko i Thailand, og ECCO er virkelig Kvalitetsvarer. PRØV.....det skader ikke at ringe og spørge. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 29/10-2009 08:19
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
jeg har aldrig set et par ECCO sko i Thailand, og ECCO er virkelig Kvalitetsvarer Tror du skal have nye briller, der er ECCO i alle større shoppingcentre i Thailand, ikke så mærkeligt når man tager i betragtning at en af ECCOs fabrikker ligger i Ayuttaya Desuden kan ECCO ikke lide varmen hernede deres såler holder ikke til varme og fugt særligt lang tid, de smuldre simpelthen... hvidløgspresser er heller ikke noget problem, kig i Lotus ! Æggebærer hænger ikke på træerne men KAN findes.. vi har det meste hernede, nogle gange kræver det man er heldig til at finde det, men det kan dog mange gange findes... |
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 29/10-2009 08:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Remoulade Ristet løg Røde pølser Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 29/10-2009 08:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
ristede løg kan fåes i Makro supermarked, smager ligesom de danske
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 29/10-2009 08:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
BJ skrev: i patong på bangla road er der et center og på 2sal er der en ecco sko foretningForhør dig på ECCO sko i Brdebro hvad de sælger deres ande og tredje srteringen til og om du evt kan købe en container fuld af gangen, det er 100% et dansk Produkt, og jeg har aldrig set et par ECCO sko i Thailand, og ECCO er virkelig Kvalitetsvarer. PRØV.....det skader ikke at ringe og spørge. MVH.BJ |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 29/10-2009 09:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
FedeFinn skrev: Remoulade Kan man køber her selvom det er tysk Ristet løg Især ristet hvidløg Røde pølser Hvor spiser røde pølser når dem man kan køber her er lige så gode der mangle bare den røde farve med det er overlever man nok Redigeret af thaikurt1 d. 29/10-2009 09:40 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Charansanitwon |
Lagt på d. 29/10-2009 10:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Fed debat |
|
|
Thongthai |
Lagt på d. 29/10-2009 11:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 430 |
Jeg spurgte min kone igår og hun sagde de har ECCO |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 29/10-2009 11:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Ak ja det er ikke som for 15-20 siden, hvor man skulle søge mere, B&O, Ecco you name it. Det meste kan fås hvis man opholder sig i BKK eller andre steder med mange turister. Nu er der jo forskel¨på hvem varerne henvender sig til B&O til rige Thaier eller expacts. Ecco er lige så dyre som herhjemme ihvertfald i Siam Paragons Department Store. Så er der de andre ting som Røde Pølser, ristede løg, remoulade, de henvender sig sgu nok ikke til thaierne, men mere til turister fra de nordlige europa. Jeg kan da godt få lyst til en ristet med løg hver anden måned, men hvem fanden gider ellers æde den slags hundeæde når man er turist i Thailand. Måske hvis man er bosat der? Første gang jeg var i Pattaya, som næsten også var sidste gang, det er rigtigt mange år siden, så jeg sgu en dansk pølsevogn. Den var i Pattaya by, men på gaden som fører til Jomtien Beach. Jeg mener ikke jeg senere så den igen. Det var måske en mulighed for en lille sidebeskæftigelse. |
|
|
Hanuman |
Lagt på d. 29/10-2009 11:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 316 |
555, genial debat !! Har desværre ingen ideer, men hvis man tænker den anden vej rundt, fotograferede jeg for 2 dage siden noget her i BKK city, som jeg gerne så på de danske sommerstrande http://photos-d.a...5850_n.jpg One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 12:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
denne historie går også den anden vej, jeg gik engang i bangkok og fik øje på små møbler lavet til dukkehuse (det var sammen med min datter da hun var lille) jeg husker ikke navnet var på møblerne og husene , men de var i hvertfald i høj kvalitet, og lavet i Thailand, jeg var sikker på jeg havde fundet kilden til rigdom og fo`r hjem og undersøgte sagen. så stod der på deres hjemmeside, dette produkt sælges i Danmark under navnet BRIO...... ØV lung |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 29/10-2009 12:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Ja hanspeter der finde stadig dansk pølsevogn i Pattaya by. Det med fordi jeg bo her skulle havde lyst til Røde Pølser med det hele så har jeg ikke i flere år spist en Røde Pølser. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 29/10-2009 12:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
hanspeter skrev: men hvem fanden gider ellers æde den slags hundeæde når man er turist i Thailand. Måske hvis man er bosat der? Første gang jeg var i Pattaya, som næsten også var sidste gang, det er rigtigt mange år siden, så jeg sgu en dansk pølsevogn. Den var i Pattaya by, men på gaden som fører til Jomtien Beach. Jeg mener ikke jeg senere så den igen. Det var måske en mulighed for en lille sidebeskæftigelse. Nu gik spørgsmålet på hvad Thailand IKKE har, og ikke på hvad du gider æde Pølsevognen er der stadig på 2.road. Det passer lige med en tur i vaskeriet først, og så en tur i pølsevognen, og har du lillemor med så kan hun handle i Big C, mens du ordner de to første ting Redigeret af FedeFinn d. 29/10-2009 12:48 Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 13:36
|
|
de har ingen jydekrog og trailer til bilen......der kunne svigermor og den øvrige pukkelryggede da ellers godt sidde når man skulle på langfart.. lung Redigeret af d. 29/10-2009 13:36 |
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 14:53
|
|
Lung: nej det er rigtigt der er ikke rigtig trailere,,,men man kunne evt se om man kunne skaffe en skra...bil til formålet der er vist god plads... |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 29/10-2009 14:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
.... eller give dem en lille Honda mc 125 og en trilleboer med to hjul! Thai.er behoever ikke jydekrog, de sidder i stedet paa haandtaget til trilleboeren, saa funker det fint og den kan godt traekke mens der sidder nogen paa trilleboeren Jens - mai pen rai - tchun! |
|
|
Lagt på d. 29/10-2009 15:09
|
|
Ang. komfurer, kan det passe at Thailand ikke har dem med keramiske plader som vi alle næsten har her i Dk???det har jeg fået at vide af nogle de aldrig har set .... |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 29/10-2009 15:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Hanuman skrev: sådanne en er der også i soi dianna og i soi buakao på markeds pladsen er der en som er indrettet som tysk grill pølse vogn555, genial debat !! Har desværre ingen ideer, men hvis man tænker den anden vej rundt, fotograferede jeg for 2 dage siden noget her i BKK city, som jeg gerne så på de danske sommerstrande http://photos-d.a...5850_n.jpg |
|
Spring til debat: |