Se indlæg
 Udskriv debat
Big trouble in tourist Thailand!
Og der Rinpoche rammer du lige sømmet ret ned i brættet. Dem med mest/flest problemer er russere som hele tiden tror sig snydt og henter sortskjorterne. Thaierne forstår ikke engelsk og slet ikke russisk. Russerne forstår KUN russisk og sortskjorterne er for 98% kun engelsktalende. Har sågar overværet nogle af dem der ikke kunne engelsk men kun svensk/norsk/finsk/tysk og der står de så!!!!!

Det samme med mange arabiske lande og især franskmænd og en del tyskere har kæmpe problemer med sproget.

Se dem i supermarkederne hvor de ikke engang kan læse navnet på pakningerne, så de aner ikke hvad det er de køber. Og vi lever nu engang i landet Thailand - og hvad taler og skriver man her? Thai!!!!!

Panyanak jeg kan ikke give dig ret, når man er daglig vidne til deres gøremål så kan man kun tabe respekten. men du har ret i at selve konceptet er fabelagtig, set med thai øjne, det er bare de forkerte der er med til at udvælge, og man glemmer at tjekke hjemme i baglandet om evt. tidligere kriminalitet. Se nu ham nordamnden for et måneds tid siden. Forhadt som en i helvede af de fleste, men fik sig møvet ind i de frivillilige, kort tid efter opdagde man at han vist lavede nogen ting der ikke var så godt, og så gik man efter ham på listefødder og han blev knaldet for narkotikasalg. Stor omtale, men så blev den fortiet, men han sidder stadig inde, beviserne var for stærke.

Man glemmer hele tiden at en af dem der startede alt dette var den tidligere så berømte Niels Colov, ham med Pattaya People (Ekstrabladets klon), han har aldrig nogen sinde skrevet noget der kunne miskreditere. disse sortskjorter. Hvis nogen journalist drister sig til det bliver de cencureret og senere bortvist.

Skeptikeren

JD
Man kan måske sige at det publikum der frekventerer Pattaya får lige nøjagtigt det Politi, frivillige og ikke frivillige, som de fortjener!

Dvs. er det bærmen af Europa, Rusland, Mujaffa-land m.v. der primært kvajer sig, ja så er det vel godt at nogle af samme slags er der til at "servicere" dem.

JD
Redigeret af JD d. 27/10-2009 10:02

Godt skrevet JD!
Skeptikeren

krydolf
JD skrev:
Man kan måske sige at det publikum der frekventerer Pattaya får lige nøjagtigt det Politi, frivillige og ikke frivillige, som de fortjener!
JD

Jamen DJ, mange tak for de pæne ord til os der altså godt kan li' Pattaya!
Man kan godt drikke uden at more sig.

JD
Tjaah, der skal ikke lyde en beklagelse her fra, jeg fatter ikke hvad folk vil i Pattaya, når der er så mange andre skønne steder i Thailand.

16. etage i Bangkok, f.eks. - fabelagtig udsigt, og på god afstand af alverdens turister fra Kazakstan, Uzbekistan, Nedre og øvre Volga, Mongoliet, alle Walla-lande, osv. osv.

JD

PS: Glemte lige alle svindlerne fra Nigeria, men dem er der desværre kommet flere af, selv i Ramkhamhaeng.Angry
Redigeret af JD d. 27/10-2009 12:43

krydolf
JD skrev:
Tjaah, der skal ikke lyde en beklagelse her fra, jeg fatter ikke hvad folk vil i Pattaya, når der er så mange andre skønne steder i Thailand.

16. etage i Bangkok, f.eks. - fabelagtig udsigt, og på god afstand af alverdens turister fra Kazakstan, Uzbekistan, Nedre og øvre Volga, Mongoliet, alle Walla-lande, osv. osv.

JD

Jeg nåede at læse det indlæg som du lige har fjernet. Joh, jeg mente naturligvis JD og ikke DJ.
Det var ikke fordi jeg misforstår dig, men jeg havde nu alligevel lyst til at kommenterer den del som jeg synes bedst om, altså ballademagerne der får det de har fortjent, og os andre ordentlige mennesker kan være i fred. Bare en lille provokation.
Ja, der mange andre dejlige steder i Thailand, der kommer jeg skam også. Måske lige undtaget dit foretrukne på 16. etage et sted i Bangkok. Hver sine fornøjelser.
Man kan godt drikke uden at more sig.

JD
Herligt, så er vi jo enige, sådan da.Wink

JD
Redigeret af JD d. 27/10-2009 12:59

FCKdk
Her kommer så 8(ottende) episode, som Jeg venter med at kommentere
til Jeg har fået kigget den grundigt igennem, det skulle iøvrigt være den sidste!!!!
Er Du klar derude bag skærmen????:

"Tak for lån og upload", til Suirside1 fra
http://www.youtub...
Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

FCKdk
Jeg må sige, at med afslutningen af serien, er Jeg mere end middel skuffet!
Serien har været meget stort slået op på nettet og er da også flot produceret.
Men det har haltet meget med, spændende indslag, så snart 3(tredje) afsnit blev vist. Efter jetskimafiaen på Phuket har der faktisk ikke været et eneste indslag om noget Vi som turister eller fastboende pensionister i udlandet,
ikke har kunnet undgå, ved blot at tænke os lidt om!!!! Altså intet nyt under solen og alt i alt, en stor skuffelse, fra en dokumentarserie så stort opslået
at selv myndighederne i Thailand ville have den stoppet....Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: