Se indlæg
Efterlysningen af Jeppe Poulsen
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 26/10-2009 04:18
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg ved ikke hvor mange som kan huske efterlysningen af Jeppe Poulsen. Fandt lige den her frem: http://www.dansk-...dmore=1081 Blev han nogensinde fundet eller har nogen hørt om noget nyt i den sag ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/10-2009 07:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jeg har ivertfald ikke læst noget siden, og jeg kigger da forbi på div. Thailandske nyhedsider dagligt. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 26/10-2009 07:38 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
thainielsen |
Lagt på d. 26/10-2009 08:06
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
Webmaster skrev: Hejsa, Jeg ved ikke hvor mange som kan huske efterlysningen af Jeppe Poulsen. Fandt lige den her frem: http://www.dansk-...dmore=1081 Blev han nogensinde fundet eller har nogen hørt om noget nyt i den sag ? Det er en meget spændende sag, og et skræmmende eksempel på, hvad Internettet kan bruges til, er jeg alvorligt bange for. Er manden blevet væk? Har han nogensinde været forsvundet? Eller er det bare et eksempel på, at en mand har valgt et liv, mens en familie vil at han gør noget andet? Jeg tror at vi skal være utroligt forsigtige med at blande os, og hoppe med på vognen når andre prøver at blande sig i andre menneskers liv, sådan helt privat. Venligt
TH ... PS: Roeven tilhoerer Gladys Hansen, hun har hemmeligt telf nr |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/10-2009 09:03
|
Ja desvære forsvinder der jo flere danskere, sporløst hvert år. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Dream |
Lagt på d. 26/10-2009 09:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip...... |
|
|
Lagt på d. 26/10-2009 10:01
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Har set mange fortvivlet forældre rejse Indien tyndt for at finde deres unge pode der er forsvundet derude. Der hænger der 100 vis af efterlysninger på de forskellige gæsthuse. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/10-2009 10:44
|
Dream skrev: Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip...... Ja KÆMPE EGOTRIP må man sige, men nu tænkte jeg på dem, der ikke selv ( efter hvad man ved ) ikke selv har ønsket at forsvinde sporløst, Dream. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Matong |
Lagt på d. 26/10-2009 12:10
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 62 |
BJ skrev: Dream skrev: Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip...... Ja KÆMPE EGOTRIP må man sige, men nu tænkte jeg på dem, der ikke selv ( efter hvad man ved ) ikke selv har ønsket at forsvinde sporløst, Dream. MVH.BJ Hvordan ved man, om de har ønsket at forsvinde sporløst? Jeg mener, de er jo sporløst forsvundet, så hvordan ved man, hvem der har ønsket at forsvinde sporløst, og hvem der ikke har ønsket det? |
|
|
BJ |
Lagt på d. 26/10-2009 12:36
|
Som regel er det bla. har personen taget sit pas med+ div vigtige pappirer? - har personen penge i banken til dagen og vejen? - hæver personen af sin konto? - har personen bekendskaber i udlandet? - kunne personen have en grund til at vil forsvinde - osv osv. prøv et se udsenelsen på DR1(mener jeg) der heder FORSVUNDE DANSKERE der vil du se hvordan de kan skelne det af. iøvrig syntes jeg det er en skide go udsendelse. Og jeg tænker ikke på udsendelsen fra DR1 hvor de finder familie til bortadopterede børn der nu er voksne. Udsendelsen heder FORSVUNDE DANSKERE og har været sendt af flere gange med div afsnit. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 26/10-2009 12:38 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 02/12-2009 08:38
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jeg har dags dato modtaget en email fra Jeppe's forældre, hvor det meddeles at Jeppe har været i kontakt med sin familie og er i god behold. På opfordring har jeg derfor fjernet billedet af Jeppe fra nyheden. Der er dejligt at vide at Jeppe er i god behold, og at vi ikke længere behøver at bekymre os videre om den sag. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Lagt på d. 02/12-2009 08:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Jeg håber da en eller anden har givet ham en ordenlig skideballe, masser af hans familie er garanteret gået igennem en masse kvaler....... lung Redigeret af d. 02/12-2009 08:58 |
|
|
BJ |
Lagt på d. 02/12-2009 09:08
|
Ja han må sgu have meget go grund til ikke at skulle have en go gammeldags RØVFULD. Men der kan jo ligge så meget til grund for hans forsvinden, men synd ved forældrerne og familien. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 02/12-2009 09:11 |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 02/12-2009 09:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
hvis jeppe er over 18 år og har taget sin beslutning så skal andre da bare blande sig udenom. at BJ vil bo i pattaya er hans beslutning så lad ham gøre som han vil.ingen af os her på siden skal dømme ham for hans handlinger.jeppe skal nok selv tage bøvlet med familien når den tid kommer..... men til sidet.....dejligt at se så mange forskellige folk bekymre sig for andres ve og vel. hvis jeg bliver væk i pattaya må i gerne lede efter mig . |
|
Spring til debat: |