Se indlæg
Skud episode i Pattaya
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 23/10-2009 00:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
http://www.pattay...0000010746 tjah intet sagt intet nævnt :-) Jeg glemmer ikke da jeg fik at vide at der havde være røveri mod natmanden med pistol hvor jeg boede, han kunne sgu også være blevet skudt. Sorry Pattaya I am gone from you. ja ja Copenhagen, here we go also :-) Redigeret af hanspeter d. 23/10-2009 00:38 |
|
|
Lagt på d. 23/10-2009 04:31
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Vil du være så hjælpsom at fortælle hvad du vil med dette indlæg. Er det for at skræmme andre turister væk. Er det fordi du ikke har læst historien. Den er kort fortalt, når man kender lidt til byen og kan læse hvad der står i artiklen, at manden var lånehaj, var populær blandt beboerne lige i den Soi, fordi han altid havde lidt i "godteposen" til de lokale. Men ikke var helt ren i kanterne over for visse personer, derfor en kugle fra en der var utilfreds Du sidder sikkert godt og trygt ovre på den jyske hede, vælger så en tilfældig historie i en Pattaya-avis og skal så lige fyre den af - til gavn for hvem? Jeg har lige læst morgenens danske aviser, hvis jeg ville så kunne jeg daglig skrive tråd efter tråd om skudepisoder, hjemmerøverier, overfald på den ene ælder efter den anden. Lutter rædselshistorier, men hvad og hvem ville det gavne. Dette er en side for Thai/DK så krimihistorier fra DK er vel lige så berettiget som denne fra Pattaya. Intet andet end at skabe sensation. Der er så meget lort i verden, enhver på denne web-site læser uden al tvivl de samme aviser og er allerede informeret om episoden, så igen: Hvad er dit formål med tråden? Hvis du ikke vil til Pattya, fint nok, er der nogen her i byen der vil savne dig? Få dog et positivt liv, det er så kort, så brug alle dine vågne timer til at få noget glæde og skønhed ind i dit liv i stedet for rædselsoplevelser. Hilsen fra en ikke pessimistisk Skeptiker i Pattaya (og jeg bruger ikke lyserøde briller) |
|
|
JD |
Lagt på d. 23/10-2009 06:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Skeptiker: Hvorfor i den grad hidse sig op over det indlæg? Skal vi nu ha' en censurdebat igen-igen, bare fordi det ikke passer dig at der skrives om din "hjemby"? Jeg vil da gerne bidrage med denne lille uskyldige sag, for at skabe balance i tingene: http://pattayadai...0000010748 JD |
|
|
BJ |
Lagt på d. 23/10-2009 07:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Here gud! en mand der er bletvet skudt, det sker snart to gange om dagen, lige her i Danmark. Og man kan jo bare se de videoer der er lagt på DTW den siste tid om BIG TROBLE IN TURIST THAILAND og har man set de vidoer, så kan man ikke være i tvivl om at de ting sker. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 23/10-2009 08:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
JD skrev: Skeptiker: Hvorfor i den grad hidse sig op over det indlæg? Skal vi nu ha' en censurdebat igen-igen, bare fordi det ikke passer dig at der skrives om din "hjemby"? Jeg vil da gerne bidrage med denne lille uskyldige sag, for at skabe balance i tingene: JD Sådan! Godt gået JD. Din ironi er fantastisk. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 23/10-2009 08:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Jamen danmark har vel ikke patent på den med at skyde på folk.. At en man er blever skudt i Thailand er vel hellere ikke den store nyhed. At skræmme turister væk.. Den opgave klare de sgu godt selv. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 23/10-2009 08:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det er jo nyhedsformidling, intet galt i det. Medlemmerne vælger vel selv hvilket nyheder de vælger at bringe, og så længe de er relevante ser jeg intet odiøst i det. Det står enhver frit for at bidrage med positive beretninger/nyheder som modvægt. |
|
|
Lagt på d. 23/10-2009 10:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Vil ikke ind på nogen stor debat om dette, det har vi haft så mange gange. Men jeg er ikke ophidset JD og Rinpoche du har helt ret det er nyhedsformidling. Men endnu engang syntes jeg slige indlæg er komplet overflødige. Jeg kan så undres over at der aldrig er nogen indlæg om samme episoder fra andre steder, selv om det samme sker hver eneste dag overalt i Thailand. På mig virker det som at alle herinde beskæftiger sig meget overfladisk med livet andre steder i landet, mens Pattaya evindeligt trækker som fluer omkring en....... Jeg har det nu engang sådan at jeg foretrækker det positive i livet selv om det ind imellem kan være svært at finde imellem nyhederne. Nu skinner solen igen efter 7 timers regn, fruen ligger og ser smuk ud på sofaen, og jeg skal snart ud og lave lidt lækkert til maden i aften. Så hvad skulle jeg dog være sur på verden for, fordi en lånehaj er blevet skudt. Kan I passe på jer selv og kom ikke i vejen for vildfarne kugler på gaderne i Danmark. Skeptikeren |
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 23/10-2009 10:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Skeptikeren skrev: Du sidder sikkert godt og trygt ovre på den jyske hede, vælger så en tilfældig historie i en Pattaya-avis og skal så lige fyre den af - til gavn for hvem? Hilsen fra en ikke pessimistisk Skeptiker i Pattaya (og jeg bruger ikke lyserøde briller) Hvor fanden ved du fra, hvor brugeren sidder, og kan det ikke være skideligegyldig om han befinder sig på Vesterbro eller i Viby? Det er vel ikke op til dig at bestemme indholdet på DTW Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
Spring til debat: |