Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Derfor hader vi at flyve
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 22/10-2009 13:04
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Stive svenskere - En tur til thailand med Thai Airways blev gjort til et helvede af en gruppe svenskere i 30'erne, som havde indtaget Kastrup ca. 6 timer før afgang (gætter jeg på). De havde brugt tiden til at drikke sig godt og grundigt stive. - Deres druktur fortsatte så om bord, og efter et par timer gik det helt galt. Nu råbte de op om, at de skulle til Pattaya og kneppe kællinger og ludere. Brændte foden - Ikke så fedt for alle børnefamilierne, som nu skulle (bort)forklare disse ytringer til ungerne. En efter en fik de så forbud mod at indtage mere sprit, men da de var en større gruppe, var der hele tiden mindst én, der kunne forsyne de andre. På et tidspunkt var der så én der blev rygetrængende, så han tændte sig da bare en smøg. - Alle sagde: SLUUUK den smøg, men to minutter senere havde han glemt det. - Sluk så den smøg, lød det igen. Men han blev ved. Til sidst truede vi med, at hvis han ikke slukkede cigaretten, ville vi bede kaptajnen om at lande flyet på hans regning. Gæt så hvad idioten gjorde. Han smed smøgen og tværede den ud i gulvtæppet med sin bare fod. Ha. Fryd for den svenske nar. Efter seks timer fik vi endelig fred, skriver Jacob til os. Læs nærmere på http://ekstrablad...239004.ece Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 22/10-2009 13:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
burde personalet ikke have grebet ind allerede i sfgangshallen ??? |
|
|
krydolf |
Lagt på d. 22/10-2009 13:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
Ja, vor herre bevares. De burde være blevet afvist ved gaten. Det er enhvers mareridt at flyve med sådan en flok idioter. Jeg har i min tid set et par ligendende tilfælde, men besætningen klarede heldigvis problemerne inden de udviklede sig. Så snart de blev højrystede, lukkede man for serveringen til dem. De brokkede sig fælt, men blev truet med at blive sortlistet af alle flyselskaberne og at de ikke kunne flyve hjem på deres billet hos Thai Air. Det fik dem til klappe i. Det er i forvejen ikke så helvedes morsomt at hænge der oppe i 11 timer - og hvis man så også skal trækkes med en flok narrøve, bli'r det helt uudholdeligt. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/10-2009 13:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har ikke prøvet at rejse kl. 14.30 før, er der lidt fest og ballede ombord grundet den tidlige afgang? |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 22/10-2009 13:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
vandango skrev: Har ikke prøvet at rejse kl. 14.30 før, er der lidt fest og ballede ombord grundet den tidlige afgang? Har pøvet en enkelt gang med Thai 14.30 , det var som at være til en kæmpe børnefødselsdag med uopdragene unger ! der løber op og ned af gangene i timevis og hyler og skriger , alt imens deres forældre bare sidder og sover eller glor ud i luften ! Nå ja... det er jo bare som at være til en Thai fest her i Danmark , hvor 5-6 årige kaster med flasker , mens deres forældre (thai/Dansk) står og smiler og hepper på vidunderet ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 22/10-2009 14:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Jamen så vil jeg bare drikke mig skide fuld, ryge på lokummerne, og lave ballede med ungerne hele vejen derud. Lets have party! [img]http://www.zasted.com/wp-content/uploads/2009/06/drunk-chic1.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 22/10-2009 14:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 96 |
Ja, det er virkelig som en børnefødselsdag nogle gange. Børn der løber og råber og skriger, og forældrene der bare sidder og glor på dem. I sommers da jeg var på vej hjem fra Bangkok, var der en unge der sad og skreg 6 timer i træk!! Bortset fra 5 min hvor faren lige gik en tur med barnet, hvorefter barnet begyndte at skabe sig igen. Selvfølgelig er børn jo velkomne på fly, men jeg kan virkelig ikke tage de mennesker, som ikke gør noget som helst ved, at deres børn sidder og skriger! |
|
|
BJ |
Lagt på d. 22/10-2009 14:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Nu flyver jeg udelukkende med Thai Airways, og det undre mig meget at de ikke blev stoppet ved gaten. For Thai plejer at være meget forpaslige med berusede passagere, efter min erfaring. Og jeg har endu ikke set nogen få lov til at sidde at drikke sig en brandert på, Jeg har selv været udsat for at ville bestille en dobbelt vodka juice og en Singha på en gang, men nix en af delene kunne jeg få af gangen, og jeg var pinlig ædru. så jeg kan ikke genkende det sabai sabai skriver. Men jeg har dog været rimelig ireteret på babyskrål på natflyvningen fra Bangkok. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 22/10-2009 14:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
Jeg selv flyver da Thai engang imellem og ser jævnligt fulde Nordmænd og Svenskere. Har også været udefor at al sprit udskænkning blev stoppet.. Hos SAS har jeg aldrig set de problemer. Måske fordi de er bedre til at tackle det i opløbet... |
|
|
JD |
Lagt på d. 22/10-2009 14:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Skodturister! Minder om de gamle druk-charter ferier til Costa del Sol og Mallorca! Nå, endnu en ganske god grund til IKKE at flyve direkte fra CPH. Fløj Swiss fornylig, og det er billigt og hurtigt samt så stille ombord som på en bjergtop i de Schweiziske Alper! 1 times transit i Zürich, og punktlig afgang kl. 22.45. Pris: Kr. 5.864 Fatter ikke at folk absolut skal/vil flyve direkte med de gamle Thai fly, og temmelig meget overvurderede SAS. Up to them... JD Redigeret af JD d. 22/10-2009 14:56 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 22/10-2009 15:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
Vandango skrev : Jamen så vil jeg bare drikke mig skide fuld, ryge på lokummerne, og lave ballede med ungerne hele vejen derud. Lets have party! Du bliver den"perfekte" legeonkel og faderfigur ! Go' fornøjelse ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 22/10-2009 15:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
Fløj engang med aero flop. Vente tiden var ulidelig lang i Moskva og et par svensker gik i gang med deres store told frie flasker. De måtte næsten bæres ombor.flyvet. I Bombay havde de kæmpe problemer med de lokale inder. Kaldte dem sorte hunde osv. På turen fra Bombay til bkk gik det helt galt. Stewarden gav dem tæsk og de blev lagt i håndjern og overgivet til lufthavns politi da vi ankom til bkk. Mødte de svenske ungersvende på flamingo diskos Lamai. De var alle flove over deres opførelse. Og de måtte slippe 50.000B før de blev lukket ind i LOS. Plus de betalte min regning på flamingo. I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 22/10-2009 16:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Hvad hjælper det at det bliver sagde STOP for udskænkning til beruset passager, for de tager bare fat i deres medbragt/indkøbt sprut fra transithallen. Eneste forskel er at nu det ikke mere gratis , og det er pi,,,ligeglad med at selv om iflg. luftfarts og told reglerne må posen med disse varer ikke åbnes før ankomst til destinationen, dvs, at den må ikke en gang åbnes på en mellemlanding i fx. Zurich.
Redigeret af Lung Yao d. 22/10-2009 16:31 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 22/10-2009 16:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
JD skrev: ..................................................................................................................................... Fatter ikke at folk absolut skal/vil flyve direkte med de gamle Thai fly, og temmelig meget overvurderede SAS. Up to them... JD JD, Rejser du alene ? For os andre med konen og 2-3 snotunger plus diverse "håndbagage" er det ikke spændende at skulle af og på ved en mellemlanding. Har prøvet det før via London, Paris samt Istanbul, og gører det ikke igen, for nu skal jeg betale fuldpris for billetterne. Men hvis det var på samme måde som dem der enten ankommer fra Singapore eller Hong kong via BKK, hvor de kan lad deres ting være om bord da de får samme plads videre til CPH, så var det OK. Redigeret af Lung Yao d. 22/10-2009 16:42 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
BJ |
Lagt på d. 22/10-2009 17:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Ja og bryder de den pose som du skriver skal de jo også drikke hele popsens indhold, for nu er det jo ikke tolfrie vare mere, ellers må de jo deklarere i Tolden, hvis de vil ungå at blive taget for smugling. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 22/10-2009 17:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Big-Viking skrev: Jeg selv flyver da Thai engang imellem og ser jævnligt fulde Nordmænd og Svenskere. Har også været udefor at al sprit udskænkning blev stoppet.. Hos SAS har jeg aldrig set de problemer. Måske fordi de er bedre til at tackle det i opløbet... Eller fordi man´nu på SAS selv skal betale for alkoholiske drikke efter middagen når man rejser økonomiklasse? |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 22/10-2009 17:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Der er ikke noget værre en småbørn på en lang tur Da jeg for 1 måned siden rejse fra CPH-BKK med Thai sad jeg lige ved siden af et par med 2 småbørn. Den mindste græd 3/4 af vejen. Det være sig oven på at flyet var så fuldt booket at jeg blev placeret lige foran midter-skærmen og dermed INGEN benplads havde Så 10 timer uden mulighed for at slappe af og med en skrigende unge ved siden af - fuck hvor var jeg træt da jeg kom til BKK Havde det været en fuld svensker havde jeg nok endt med at give ham et par på panden Har intet til overs for folk der ikke fatter at opføre sig ordentligt... Og værst er det, at jeg er i dk IGEN og skal med samme flyver kl. 14:35 nu på søndag... Jeg krydser fingrer! |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 22/10-2009 17:18
|
Derudover er den værste oplevelse jeg har haft, engang jeg sad ved vinduet på vej til BKK. Min sidemand var 190 høj og mindst det halve på langs. Jeg blev presset op i væggen. Efter 1 time havde jeg hold i nakken og ryggen som plagede mig en uge ud af to ugers ferie. Flyet var fyldt men på et tidspunkt, havde personalet mengeleret det sådan at jeg kom til at sidde på et andet sæde, tak for det SAS. De kunne godt se at det var uholdbart. Men hvis de ikke havde kunnet flytte mig, havde det været totur og jeg havde sgu indklaget min medpassager for Menneskehedsdomstolen. LOL. Nu træder jeg nok på nogens følelser, men passagerer som er så uhæmmet store, burde tvinges til at købe to sæder, det er der faktisk også er nogle USA selskaber som forlanger. |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 22/10-2009 17:22
|
Locturian skrev: Der er ikke noget værre en småbørn på en lang tur Da jeg for 1 måned siden rejse fra CPH-BKK med Thai sad jeg lige ved siden af et par med 2 småbørn. Den mindste græd 3/4 af vejen. Det være sig oven på at flyet var så fuldt booket at jeg blev placeret lige foran midter-skærmen og dermed INGEN benplads havde Så 10 timer uden mulighed for at slappe af og med en skrigende unge ved siden af - fuck hvor var jeg træt da jeg kom til BKK Havde det været en fuld svensker havde jeg nok endt med at give ham et par på panden Har intet til overs for folk der ikke fatter at opføre sig ordentligt... Og værst er det, at jeg er i dk IGEN og skal med samme flyver kl. 14:35 nu på søndag... Jeg krydser fingrer! Jeg ved godt det ikke er nogen garanti for et godt sæde, der kan ske ting, som gør at de bliver nødt til at flytte en, men hvorfor bestiller du ikke sædet samtidig med at du køber billetten? |
|
|
JD |
Lagt på d. 22/10-2009 17:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Lung Yao: Ja, jeg rejser alene, og det gør det absolut noget nemmere, indrømmet. Jeg har prøvet at vente i München, Frankfurt m.v., i optil 6 timer, og det ER en prøvelse, og i dit tilfælde må det være et sandt mareridt! God tur fra Kastrup fremover.. JD |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |