Se indlæg
 Udskriv debat
LONG-NEK stammen
en menneske-zoo..

hvor ubehageligt!

roald
Alt det snak om at hovedet skulle falde sammen ,når ringene fjernes passer ikke ,se denne video:

http://www.break....29339.html

Mictho
Jeg ved ikke om videoen beviser noget - det har vel noget med halsens længde at gøre, og om hun ligger ned.

Jeg så en stamme for ca 10 år siden i Mae Hong Sorn, hvilket var ren udstilling af mennesker. Typisk Thai seværdighed, med farang priser og vistnok gratis for Thaier. Bestemt ikke et sted jeg brød mig om, men det kunne man jo ikke vide, før man havde været der.

Gurk90
For hundrede år siden udstillede Tivoli og Zoologisk Have i København levende mennesker.

http://videnskab....ogisk_have

BJ
Ja danskerne er ikke en skid bedre.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

kennet
Om Nord Thailand!

Jeg har været der et par gange(Chiang Mai) men kun med fly, for at spare tid. Har overvejet at sejle på floden, men det er ikke blevet til noget endnu. Når man er i Chiang Mai har alle turistbureauer div. tilbud om ture til forskellige reservater med stammefolk. Prisniveauet i nord er noget lavere i Syd. Jeg kan rigtig godt lide at komme i det nordlige, syntes det er mere afslappet end i Syd, men det er bare min mening.

mvh kennet

Svar på andet af admin slettet ævl slettet.
Hold Jer venligst inden for emnet.
Ved tvivl læs venligst: HER

- Admin -

Redigeret af Webmaster d. 18/10-2009 14:33

Haabet
rinpoche skrev:
Padaung-folket eller Human Zoo Circus som det også bliver refereret til er kraftigt overeksponeret.
Meget tyder på, at kvindernes skik med at trykke kravebenet ned vha messingringe kun eksisterer idag pga turisternes efterspørgsel.

Der omkring 600 Girafkvinder og ikke alle som bliver set af turisterne. Der er omkring 20-30 tilbage i Burma, mest ældre kvinder.

Huay Pu Keng har et største antal. De fleste steder er der nogen boder ved vejen og så en rigtig landsby skjult et sted. Da de er vandt at blive forfuldt.

http://huaypukeng...

Haabet
Mictho skrev:
Jeg ved ikke om videoen beviser noget - det har vel noget med halsens længde at gøre, og om hun ligger ned.

Jeg så en stamme for ca 10 år siden i Mae Hong Sorn, hvilket var ren udstilling af mennesker. Typisk Thai seværdighed, med farang priser og vistnok gratis for Thaier. Bestemt ikke et sted jeg brød mig om, men det kunne man jo ikke vide, før man havde været der.

Det er billiger for Thaier. Det som du har set er nok de boder som høre til Huay Pu Keng. Mae Hong Sorn er den samme by som Mae Hong Son

Haabet
cesse skrev:
BJ jeg har skrevet det før men skriver det gerne igen
Der er ingen Long neck landsbyer i Thailand det er alle flygtningelejre lavet af forretningsmænd med det ene formål at scorer kassen
Kvinderne får 300b om måneden piger får 150b
Mænd kvinder og børn uden ringe får det ris de kan spise
En lille fidus er at de ikke må dyrke ris så de lærer ikke at klare sig selv

Som FN-flygninge så fik de en skål ris om dagen, men efter at jeg har skaffet dem statsborgerskab i Thailand så må og kan de dyrke risen selv.

Spring til debat: