Se indlæg
 Udskriv debat
Musik video
warlock skrev:

Tilbage sidst i halvfjerdserne gik unge dsd i skole i Chicago.
Jeg havde 2 fede skole veninder (et par ægte crew sluts) som prøvet ihærdigt at forføre mig med Colombia Gold og rock and roll.
En dag hvor vi drev rundt nord for byen, spurte Sal om vi lige skulle tjekke ind hos frank Zappa.
Selvfølgelig skulle vi det, og i løbet af 5min stod vi foran en kæmpe egetræs dør. Vi blev lukket ind, men bossen var ik hjemme.
Sal og Laura var bare mega seje. De kendte alle kendte og ukendte musiker private adresser og de var uhæmmet i deres fremfærd mod stjernerne, og jeg hang altid på
Har kontakt med begge 2 damer via facebook og 30år efter er de, de mest kedelige småborgerlige ungreatfull bitches. Men dengang they went all the way!

deepseadivers skrev:
warlock skrev:

Tilbage sidst i halvfjerdserne gik unge dsd i skole i Chicago.
Jeg havde 2 fede skole veninder (et par ægte crew sluts) som prøvet ihærdigt at forføre mig med Colombia Gold og rock and roll.
En dag hvor vi drev rundt nord for byen, spurte Sal om vi lige skulle tjekke ind hos frank Zappa.
Selvfølgelig skulle vi det, og i løbet af 5min stod vi foran en kæmpe egetræs dør. Vi blev lukket ind, men bossen var ik hjemme.
Sal og Laura var bare mega seje. De kendte alle kendte og ukendte musiker private adresser og de var uhæmmet i deres fremfærd mod stjernerne, og jeg hang altid på
Har kontakt med begge 2 damer via facebook og 30år efter er de, de mest kedelige småborgerlige ungreatfull bitches. Men dengang they went all the way!

Fuck hvor er det cool, mine hår på armene lyfer sig. shit man... :-D

Webmaster
Nu vi er over i den boldgade så husk lige at få disse herrer med:

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Keep on rocking.Smile

Med højer eller venstre hånd?

TG950
så tager vi lidt fra Blues Factory i Patty.

takker fordi jeg måtte være med Frown

Grin

JD

For en i h..... en fed tråd den her! DSD: Jeg bøjer mig dybt i støvet!
Tjek så lige Alwin Lee og Ten Years After ...Wink
Redigeret af JD d. 17/10-2009 17:50

TG950
Ezal skrev:

Grin

iflg. de lidt mindre Thai piger, så gør sønnen det noget bedre Wink

mrbfly

http://www.youtub...CAe2bz4Cbs

Vi skal vel lige ha Carabao med? Cool
Redigeret af mrbfly d. 17/10-2009 18:01

mrbfly

Carabao skal vel oz ha en lille plads

JD

En af de bedste sangskrivere nogensinde (den her er godtnok af Bob D.), fred være med ham, han hygger sig nok "upstairs" med Hunter S. Thompson!Wink
Redigeret af JD d. 17/10-2009 19:14

sony
JD skrev:

En af de bedste sangskrivere nogensinde (den her er godtnok af Bob D.), fred være med ham, han hygger sig nok "upstairs" med Hunter S. Thompson!Wink

Ja en rigtig god udgave af en klassiker, men numret i sig selv er jo genialt.

Sjovt jeg har ellers aldrig hørt om ham warren, men kunne da læse han er god ven med Jackson Browne

Redigeret af sony d. 17/10-2009 19:28
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

sony
ja så skal david lindley også med

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

JD
Warren Z. var "pal" med HST!

Så er det Neil Young's tur:

Redigeret af JD d. 17/10-2009 19:50

sony
ja neil young en musik gud uden lige

Redigeret af sony d. 17/10-2009 19:55

JD
Her er så "Mørkets Fyrste"!Cool

Redigeret af JD d. 17/10-2009 20:09

Spring til debat: