Se indlæg
ny bærbar lader ikke op
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 11/10-2009 18:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jeg ville også lade være med at prøve noget selv, har endnu ikke oplevet en forretning der ikke ville gøre noget ved et problem der er opstået på så kort tid. Hvis du derimod prøver at løse problemet, og du får en forkert opdatering, så vil de nok stille sig på bagben, så tålmodighed til imorgen IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 12/10-2009 06:31
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Har du prøvet at tage batteriet ud, der plejer at være et folie om poleren? Det kan være du har glemt at tage det af
Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 12/10-2009 09:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Kan det lille problem med en pc som skal byttes, mon klare endnu 43 indlæg. Skulle ikke undre mig...!!! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 12/10-2009 11:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Har selv haft problemet med en IPOD Nano, den måtte jeg også sende ind til reperation. Så det slipper du nok ikke for, desvæere! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Lagt på d. 12/10-2009 19:05
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system. Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden. Redigeret af d. 12/10-2009 19:06 |
|
|
Lagt på d. 12/10-2009 19:48
|
|
Shh i må ikke skrive flere indlæg her!! VIP bliver sur! |
|
|
Lagt på d. 12/10-2009 19:52
|
|
Ezal skrev: Shh i må ikke skrive flere indlæg her!! VIP bliver sur! Bla, Bla. useriøst indlæg. nej seriøst, det er da vigtig vi hjælper hinanden- |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 12/10-2009 20:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Ezal skrev: Shh i må ikke skrive flere indlæg her!! VIP bliver sur! Nå, hvordan gik det så ved TDC i dag ? |
|
|
Lagt på d. 12/10-2009 20:11
|
|
Jeg valgte faktisk at gå direkte til HP istedet, har sendt dem screenshot af problemet, samt en test af batteriet hvor der står med store røde bogstaver: ERSTAT skrev til dem om jeg kunne få en ny PC eller om de kunne lave den inden min kone rejser den 3/11, tænke jeg lige så godt kunne gå til producenten, og jeg fik faktisk svar samme dag. Så nu venter jeg bare på de (sikkert nok) siger de vil give mig et nyt batteri Også fint nok, bare det kommer til at virke og inden hun rejser Redigeret af d. 12/10-2009 20:12 |
|
|
VIP |
Lagt på d. 13/10-2009 05:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Ezal skrev: Shh i må ikke skrive flere indlæg her!! VIP bliver sur! Haaaaaaaaaaa, Haaaaaaaaaaaaaaa, Haaaaaaaaaaa... Humor kan være svært! I sær når man selv bliver testet ikke??? VIP er ikke sur! Glæder mig til fortsættelsen. Redigeret af VIP d. 13/10-2009 06:04 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2009 08:07
|
|
well.... nu var der muligvis også noget humor i mit indlæg, men den fattede du åbenbart ikke |
|
|
hfb |
Lagt på d. 13/10-2009 08:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
warlock skrev: Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system. Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden. Jeg kan kun give dig ret. Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet. Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. Ezal Jeg håber HP er lidt hurtigere end det de har ry for |
|
|
Djengis |
Lagt på d. 13/10-2009 10:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Hey. Pas på med internet forretninger. Visse af dem selv om de er på dansk er IKKE danske forretninger. Dvs danske regler gælder IKKE. Og husk at Sverige og norge har samme moms som os. Tyskland har 19 % såe... Mvh Det gælder om at nyde livet mens man har det
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2009 18:35
|
|
Ezal skrev: Jeg valgte faktisk at gå direkte til HP istedet, har sendt dem screenshot af problemet, samt en test af batteriet hvor der står med store røde bogstaver: ERSTAT skrev til dem om jeg kunne få en ny PC eller om de kunne lave den inden min kone rejser den 3/11, tænke jeg lige så godt kunne gå til producenten, og jeg fik faktisk svar samme dag. Så nu venter jeg bare på de (sikkert nok) siger de vil give mig et nyt batteri Også fint nok, bare det kommer til at virke og inden hun rejser Jeg tror du får et nej af HP, da det er en handel mellem dig og TDC butikken, men kan da ikke udelukke, HP er flinke og giver dig et nyt batteri. |
|
|
Lagt på d. 13/10-2009 18:44
|
|
Jeg ringede til dem og snakkede med dem. sjovt nok arbejder nogle af mine gamle kollegaer for hp nu. det hjælper altid lidt på kundeservicen men vi blev enige om at de sender et nyt batteri til mig, og så må vi se om det hjælper. ellers må den jo en tur på værksted. jeg er dog rimeligt tryg nu hvor jeg ved at jeg kender nogle som sidder i hp's kundeservice. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 13/10-2009 19:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
hfb skrev: warlock skrev: Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system. Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden. Jeg kan kun give dig ret. Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet. Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. .............................................................................................................. Prøv lige at fortælle det til "Skattefar". For når du istedet for at modtage pakken er det lige en formalitet du skal have ordnet først. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 13/10-2009 22:59
|
|
Lung Yao skrev: hfb skrev: warlock skrev: Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system. Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden. Jeg kan kun give dig ret. Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet. Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. .............................................................................................................. Prøv lige at fortælle det til "Skattefar". For når du istedet for at modtage pakken er det lige en formalitet du skal have ordnet først. Nej, det er ikke korrekt, der er 2 forskellige muligheder, og ingen af dem har med skattefar at gøre. Du kan købe et paralel impoteret produkt. Often gennem en web side, eller selv personlig købe det i et et EU land. Jeg må så krybe til korset omkring lande undefor EU og prisen må have en indflydelse. Der er forskel på reglerne, hvis du evt. selv kører til et EU land og køber produktet, elller køber det gennem en webshop som paralel impoter. Redigeret af d. 13/10-2009 23:03 |
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 14/10-2009 00:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Hvis det er en HP, så er du virkelig på skideren. De vil ha den ind på værkstedet, så kan du hyle lige så tovlig, du vil.Så lad os bare få 43 indlæg mere, så er der vel flødeboller til nr.100
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2009 02:08
|
|
Fedefinn læs dog de indlæg der bliver skrevet i stedet for at brokke dig over antallet. kan anbefale indlæg nummer 55! Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. |
|
|
Lagt på d. 17/10-2009 15:06
|
|
Ezal skrev: Jeg ringede til dem og snakkede med dem. sjovt nok arbejder nogle af mine gamle kollegaer for hp nu. det hjælper altid lidt på kundeservicen men vi blev enige om at de sender et nyt batteri til mig, og så må vi se om det hjælper. ellers må den jo en tur på værksted. jeg er dog rimeligt tryg nu hvor jeg ved at jeg kender nogle som sidder i hp's kundeservice. Der er du fame heldig, for normal procedure for en DOA, er ikke en direkte ombytning, men at produktet sendes til service værksted, hvor fejlen bliver konstateret, og derefter bliver der laver en RMA sag, til om bytning af et 100% nyt produkt, ud over de 14 dages DOA, er det service under garantien gennem forhandleren. |
|
Spring til debat: |