Se indlæg
 Udskriv debat
ny bærbar lader ikke op
jesperfrb
Jeg ville også lade være med at prøve noget selv, har endnu ikke oplevet en forretning der ikke ville gøre noget ved et problem der er opstået på så kort tid.

Hvis du derimod prøver at løse problemet, og du får en forkert opdatering, så vil de nok stille sig på bagben, så tålmodighed til imorgenWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Vespa
Har du prøvet at tage batteriet ud, der plejer at være et folie om poleren? Det kan være du har glemt at tage det afGrin
Thailand kan man ikke få nok af.
 
vkv.dk
VIP

Kan det lille problem med en pc som skal byttes,
mon klare endnu 43 indlæg. Skulle ikke undre mig...!!!
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
 
BJ
Har selv haft problemet med en IPOD Nano, den måtte jeg også sende ind til reperation.
Så det slipper du nok ikke for, desvæere!Frown
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE
 
Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system.
Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden.
Redigeret af d. 12/10-2009 19:06
 
Shh i må ikke skrive flere indlæg her!!

VIP bliver sur!
 
Ezal skrev:
Shh i må ikke skrive flere indlæg her!!

VIP bliver sur!


Bla, Bla. useriøst indlæg. nej seriøst, det er da vigtig vi hjælper hinanden- Cool
 
TG950
Ezal skrev:
Shh i må ikke skrive flere indlæg her!!

VIP bliver sur!


Nå, hvordan gik det så ved TDC i dag ?
 
Jeg valgte faktisk at gå direkte til HP istedet, har sendt dem screenshot af problemet, samt en test af batteriet hvor der står med store røde bogstaver: ERSTAT

skrev til dem om jeg kunne få en ny PC eller om de kunne lave den inden min kone rejser den 3/11,

tænke jeg lige så godt kunne gå til producenten, og jeg fik faktisk svar samme dag. Så nu venter jeg bare på de (sikkert nok) siger de vil give mig et nyt batteri

Også fint nok, bare det kommer til at virke Smile og inden hun rejser
Redigeret af d. 12/10-2009 20:12
 
VIP
Ezal skrev:
Shh i må ikke skrive flere indlæg her!!

VIP bliver sur!


Haaaaaaaaaaa, Haaaaaaaaaaaaaaa, Haaaaaaaaaaa...

Humor kan være svært!

I sær når man selv bliver testet ikke???

VIP er ikke sur!


Glæder mig til fortsættelsen.

Grin
Redigeret af VIP d. 13/10-2009 06:04
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
 
well.... nu var der muligvis også noget humor i mit indlæg, men den fattede du åbenbart ikke Smile
 
hfb
warlock skrev:
Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system.
Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden.


Jeg kan kun give dig ret.
Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet.
Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. Smile

Ezal

Jeg håber HP er lidt hurtigere end det de har ry for Frown
 
Djengis
Hey.

Pas på med internet forretninger. Visse af dem selv om de er på dansk er IKKE danske forretninger. Dvs danske regler gælder IKKE.

Og husk at Sverige og norge har samme moms som os. Tyskland har 19 % såe...

Mvh
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile
 
Ezal skrev:
Jeg valgte faktisk at gå direkte til HP istedet, har sendt dem screenshot af problemet, samt en test af batteriet hvor der står med store røde bogstaver: ERSTAT

skrev til dem om jeg kunne få en ny PC eller om de kunne lave den inden min kone rejser den 3/11,

tænke jeg lige så godt kunne gå til producenten, og jeg fik faktisk svar samme dag. Så nu venter jeg bare på de (sikkert nok) siger de vil give mig et nyt batteri

Også fint nok, bare det kommer til at virke Smile og inden hun rejser


Jeg tror du får et nej af HP, da det er en handel mellem dig og TDC butikken, men kan da ikke udelukke, HP er flinke og giver dig et nyt batteri.
 
Jeg ringede til dem og snakkede med dem. sjovt nok arbejder nogle af mine gamle kollegaer for hp nu. det hjælper altid lidt på kundeservicen Smile

men vi blev enige om at de sender et nyt batteri til mig, og så må vi se om det hjælper. ellers må den jo en tur på værksted.

jeg er dog rimeligt tryg nu hvor jeg ved at jeg kender nogle som sidder i hp's kundeservice.
 
Lung Yao
hfb skrev:
warlock skrev:
Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system.
Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden.


Jeg kan kun give dig ret.
Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet.
Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. Smile
..............................................................................................................Frown

Prøv lige at fortælle det til "Skattefar". For når du istedet for at modtage pakken er det lige en formalitet du skal have ordnet først.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
 
Lung Yao skrev:
hfb skrev:
warlock skrev:
Off Topic, Pas på med paralel import, sidste år havde vi mange utilfredse kunder som i god tro købte paralel impoterede Samsung TV, UDEN DVB-C (Digital kabel tuner), og uden Dansk menu system. dog er de 2009 paralel impoterede TV nu MED DVB-C tuner, men stadig uden dansk menu system.
Køber man en Samsung mobil telefon paralel impoteret, eller i udlandet og den er uden Dansk menu, kommer man selv til at betale for installation af dansk software, hvis altså også modellen er lanceret i norden.


Jeg kan kun give dig ret.
Men hvorfor købe i udlandet da der findes flere Internetbutikker der er lige så billig som forretninger i udlandet.
Den eneste forskel kan være pga. den høje danske moms. Smile
..............................................................................................................Frown

Prøv lige at fortælle det til "Skattefar". For når du istedet for at modtage pakken er det lige en formalitet du skal have ordnet
først.


Nej, det er ikke korrekt, der er 2 forskellige muligheder, og ingen af dem har med skattefar at gøre. Du kan købe et paralel impoteret produkt. Often gennem en web side, eller selv personlig købe det i et et EU land.
Jeg må så krybe til korset omkring lande undefor EU og prisen må have en indflydelse.
Der er forskel på reglerne, hvis du evt. selv kører til et EU land og køber produktet, elller køber det gennem en webshop som paralel impoter.
Redigeret af d. 13/10-2009 23:03
 
FedeFinn
Hvis det er en HP, så er du virkelig på skideren. De vil ha den ind på værkstedet, så kan du hyle lige så tovlig, du vil.Så lad os bare få 43 indlæg mere, så er der vel flødeboller til nr.100 Pfft
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
 
Fedefinn

læs dog de indlæg der bliver skrevet i stedet for at brokke dig over antallet. kan anbefale indlæg nummer 55!

Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med.

 
Ezal skrev:
Jeg ringede til dem og snakkede med dem. sjovt nok arbejder nogle af mine gamle kollegaer for hp nu. det hjælper altid lidt på kundeservicen Smile

men vi blev enige om at de sender et nyt batteri til mig, og så må vi se om det hjælper. ellers må den jo en tur på værksted.

jeg er dog rimeligt tryg nu hvor jeg ved at jeg kender nogle som sidder i hp's kundeservice.


Der er du fame heldig, for normal procedure for en DOA, er ikke en direkte ombytning, men at produktet sendes til service værksted, hvor fejlen bliver konstateret, og derefter bliver der laver en RMA sag, til om bytning af et 100% nyt produkt, ud over de 14 dages DOA, er det service under garantien gennem forhandleren.
 
Spring til debat: