Se indlæg
pattaya (paradis )
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 05/10-2009 18:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Vil mæ !!!
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
BJ |
Lagt på d. 05/10-2009 18:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
goldwing skrev: sabai sabai skrev: BJ skrev: JA! for faaeen, la os komme asted! MVH.BJ Ja god ide ..! Ps. Du må da kede dig med med alle de indlæg ! (2.46 pr. dag ) Eller 41 indlæg i denne tråd =1/4 del,... uden at være trådopretter..... godt gået. Se dog at komme afsted til Pattaya.... Det er da vist DIG goldwing der skal en tur på rekration, og det kan da kun gå for langsomt, når du ikke har andet at lave end at sidde og tælle mine indlæg. Jeg ville sgu være flov hvis jeg var dig. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
sank |
Lagt på d. 05/10-2009 18:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ak ja nu skal man snart opholde sig i den By i et ½ år Nå men har vel ret til Ferie så må man tage en tur til nabolandene ? eller en uges tid til Bangkok og hvile lidt ? Bliver hårdt |
|
|
Lagt på d. 05/10-2009 18:46
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hvorfor skal nogen være flove? godt humør smitter af, så lad os prøve det istedet vandango?? drenge?? *host host* kan desværre ikke finde den tråd hvor du snakker om 50 års fødselsdag. men så er man altså ikke en dreng Redigeret af d. 05/10-2009 18:47 |
|
|
sabai sabai |
Lagt på d. 05/10-2009 20:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1258 |
FedeFinn skrev: Vil mæ !!! Os maj ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
kwan_nico |
Lagt på d. 05/10-2009 20:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 41 |
sank skrev: Ak ja nu skal man snart opholde sig i den By i et ½ år Nå men har vel ret til Ferie så må man tage en tur til nabolandene ? eller en uges tid til Bangkok og hvile lidt ? Bliver hårdt Og nogen lange tur på cyklen og så kan du jo tage goldwing bagpå så kommer du nok ikke så hurtigt afsted. Hvad når tager I tilbage til DK??? Mvh. Bjarne |
|
|
sank |
Lagt på d. 05/10-2009 20:51
|
Hej Bjarne vi må nok holde ud til hen i April og goldwing skal løbe |
|
|
kwan_nico |
Lagt på d. 05/10-2009 20:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 41 |
sank skrev: Hej Bjarne vi må nok holde ud til hen i April og goldwing skal løbe Så ser jeg dig nok på et tidspunkt,ankommer sidst i marst, han ankommer hvis d.1/12 |
|
|
Lagt på d. 05/10-2009 23:04
|
|
Sank: Der er satme lang tid til april....men din nedtælling til Pattaya går forhåbentlig hurtigt.... Jeg daffer 2.dec,,der er sku også lang tid....men det er jo værd at vente på ikke |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 05/10-2009 23:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Dream skrev: FedeFinn. Du er en stakkel, der er ikke 2 hjerter der er ens............for satan du er klam at hoere paa, fy for satan......en rigtig mandschauvinistisk holdning...............................[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. hahaha du overgår til tider dig selv Dream... |
|
|
Lagt på d. 06/10-2009 09:58
|
|
hmm.. Jeg har lige brugt over 1 time af min ellers regnfulde dag, (dog stadig varmt heldigvis) paa at gennemaelse alle indlaeggende i denne traad. Og jo laengere man kommer ind i traaden jo mindre handler den om pattaya, men mere om personlige angreb af alverdens slags. Men har jo ik andet at lave lige nu, saah... laeser det alligevel hehe. Ang pattaya bor jeg her fast paa 2.aar og nyder det i fulde drag. jeg gaar meget sjaeldent paa bar, og lever et helt normalt liv som jeg ville ha gjordt i dk. (har dog ik boet fast i dk i over 10 aar) Jeg nyder pattaya hovedsaligt pga 1 ting. (ud over varmen, palmer, strandne, osv der er alle andre steder) Der er ingen fordoemmelse overhovedet. Jeg kan se katoys i foodland eller i walking streets mange forretninger og paa div gadehjoerner, og naar jeg kikker paa dem med det ene oeje, samtidigt med at kikke paa lokalbefolkningen med det andet oeje, ser jeg aldrig et skaevt blik. Og jeg har set nogle katys der ligner noget der er loegn gennem tiderne. (har rejst fast i thailand gennem 10+aar inden jeg flyttede her til). Det er nok den vigtigste grund til jeg er her og ikke i et hvilket som helst andet varmt land i asien. (kan godt lide den asiatiske kultur og stil). Jeg foeler at i den thailandske (specielt pattaya) kultur er der givet plads til disse eksotiske vaesner, som farver vores hverdag, og jo kun som et minimum kan saette et smil (lille grin) paa min hverdag. For mig betyder frihed mere end noget andet. frihd til at goere hvad jeg vil. (er iovrigt kun til damer, ikke derfor jeg skriver om katoys hehe) men i danmarks veluddannede whiskeybaelte eller sagar i istedgade er der ikke plads til at traede udenfor. Her kan jeg som sagt se katoys, jeg ser ogsaa en crazy gul falang pa en gul cykel med gule fjer i hatten og alle griner. saa jeg tilsvarende i dk, ville han blive stoppet af politiet og mistaenkt for at tage stoffer eller noget lign.. Til dem der skrev tidliger (har glemt hvem og der for mange indlaeg til jeg gider gennemlaese igen) at de tror at pattaya er for meget hvis man bor der permanent er det paa ingen maade anderledes end at bo i kbh eller lign, hvis du ikke gaar pa bar. Hemmeligheden ved at bo her fast er at have noget at lave, altis tjekke nyheder, lave noget firma/ arbejde eller lign.. Fald aldrig i faelden med at sidde og sutte flaskehalse hele natten fordi de smager forfaerdeligt godt, og efter 6 mnd gaar det muligvis op for dig du ligesaa godt kunne ha blevet derhjemme. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 06/10-2009 11:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kennyhawk skrev: Til dem der skrev tidliger (har glemt hvem og der for mange indlaeg til jeg gider gennemlaese igen) at de tror at pattaya er for meget hvis man bor der permanent er det paa ingen maade anderledes end at bo i kbh eller lign, hvis du ikke gaar pa bar. Hemmeligheden ved at bo her fast er at have noget at lave, altis tjekke nyheder, lave noget firma/ arbejde eller lign.. Fald aldrig i faelden med at sidde og sutte flaskehalse hele natten fordi de smager forfaerdeligt godt, og efter 6 mnd gaar det muligvis op for dig du ligesaa godt kunne ha blevet derhjemme. Hørt! [img]http://www.funatiq.com/images/crazy-drunk-man.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 06/10-2009 11:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
kennyhawk......skide godt indlæg.sådan ville jeg også gerne have min tilværelse med tiden |
|
|
Lagt på d. 06/10-2009 14:23
|
|
Kennyhawk: Ja rigtig god beskrivelse af Pattaya og atmosfæren der, og ham på den gule cykel har jeg set flere gange også alle vender sig om og kikker,,,det sker kun i Pattaya sådan noget, han har vist været der i flere år har jeg hørt, og på et tidspunkt var der nogle der brændte hans cykel af, men der er kommet en ny til, der er fx, også en der går rundt med en kæmpe papagøje på sin skulder osv...man får altid sådanne oplevelser med, der er aldrig kedeligt. |
|
|
sank |
Lagt på d. 06/10-2009 15:59
|
Min Cykel er ikke gul Men giver kennyhawk ret og jeg har sikkert skrevet næsten det samme flere gange ? vi 2 gamle nisser har også rejst landet rundt flere gange. men alle de gange vi har været i Thai og omegn har vi altid lige rundet Pattaya. Og da alder og helbrede ikke orker at fare så meget rundt mere var vi helt enige om at langtids ophold det blev Pattaya ? så her opholder vi os det ½ kolde år og er trykke og glade for det men vi tager da stadig en ferie tur rundt omkring og jeg kan finde på at runde en Bar om formiddagen og få lidt væske ? det skal man jo have |
|
|
thulekokken |
Lagt på d. 06/10-2009 16:36
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Fuck Vandango et godt billede, det gør en god griner, takker for det.. Malle.. |
|
|
FedeFinn |
Lagt på d. 06/10-2009 17:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
Sarah skrev: Dream skrev: FedeFinn. Du er en stakkel, der er ikke 2 hjerter der er ens............for satan du er klam at hoere paa, fy for satan......en rigtig mandschauvinistisk holdning...............................[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. hahaha du overgår til tider dig selv Dream... sarah du bringer nu morskab til pøblen. husk nu på en molokyle mindre, så havde du rendt rundt og skidt på gulvet. BORK BORK BORK Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 06/10-2009 18:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Til ovenstående indlæg: Dont feed the troll. Til Kenny: Bedste indlæg omkring det at bo i Pattaya jeg har læst i lang tid! Redigeret af rinpoche d. 06/10-2009 19:09 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 08/10-2009 14:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Jeg er lige kommet tilbage til Bangkok efter to nætter i Pattaya. Må indrømme at jeg fandt en lille smule Paradis dernede |
|
|
Mictho |
Lagt på d. 08/10-2009 23:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
De mange gange jeg har været i Pattaya har det været paradis den første dag/aften/nat, efterfulgt af helvede næste dag med tømmermænd. Jeg kan ikke holde ud at være der mere end et par dage, men det er sikkert helt anderledes, hvis man bor der. |
|
Spring til debat: |