Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya (paradis )
bagerbager
jeg har været i pattaya 4 gange nu og har set en del af omegnen og div turist steder. walking street er stadig et must se om aftenen da der er liv og masser af forskellige folk at kigge på. der er jo også en masse barer der er afslappende at komme på. der er elvis show på zab hver aften,og det er forskellige artister der optræder,nogle gode og andre dårlige.persomlig kan jeg godt lide den stemning og alt det halløj der er i pattaya.

Jesse James
Du skal ikke komme til Pattaya lige nu, der er lige så dødt som i en landsby i Vest-Jylland i kirketiden.
Redigeret af Jesse James d. 29/09-2009 11:54
Hr Olsson

vandango
Jesse James skrev:
Du skal ikke komme til Pattaya lige nu, der er lige så dødt som i en landsby i Vest-Jylland i kirketiden.

Bare der er nogle piger, så er jeg fløjt hamrende ligeglad med resten.
Regner dog med at der er lidt gang i den, når jeg ankommer den 3 november.
Redigeret af vandango d. 29/09-2009 11:56

BJ
bagerbager skrev:
jeg har været i pattaya 4 gange nu og har set en del af omegnen og div turist steder. walking street er stadig et must se om aftenen da der er liv og masser af forskellige folk at kigge på. der er jo også en masse barer der er afslappende at komme på. der er elvis show på zab hver aften,og det er forskellige artister der optræder,nogle gode og andre dårlige.persomlig kan jeg godt lide den stemning og alt det halløj der er i pattaya.

YES.....bagerbager Du er en mand af folket!!!WinkWinkWink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
Sådan!

Man laver da bare en tråd om Patty, godt initiv bagerbager..Wink

Jeg skal til Jomtien engang i november, og hvis jeg kan få filet fodlænken af, så lister jeg nok over på Walking Street en tur!

Mega-hykler er man jo..!Grin

JD
Redigeret af JD d. 29/09-2009 12:07

BJ
GO!...IdeWink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

krydolf
JD skrev:

JD

LOL. Ok, lader til du også kan være ærlig. Eller skulle jeg hellere skrive, at du måske for én gang skyld, hverken er ironisk eller sarkastisk?

Selv kommer jeg desværre først til Pattaya i marts. Kunne ellers godt tænke mig at dele en halv liter sødmælk med dig, for at se hvilken fyr du egentligt er.
Man kan godt drikke uden at more sig.

BJ
JD skrev:
Sådan!

Jeg skal til Jomtien engang i november, og hvis jeg kan få filet fodlænken af, så lister jeg nok over på Walking Street en tur!

JD

Det er jo en fed tråd hvor der endelig er mulighed for at vende alle de nigative inlæg der har været
Til noget POSITIVT!!! Så fri os så for fanden, for alle de ubruglige negative indlæg.Angry
Så PLEASE!!! så lad hellere være med at komme med et indlæg, For det bringer folk( incl. mig selv ) helt op i det røde felt.
Og det ved ALLE her på DTW, der har været med et stykke tid.Wink
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sony
BJ skrev:
JD skrev:
Sådan!

JD

Det er jo en fed tråd hvor der endelig er mulighed for at vende alle de nigative inlæg der har været
Til noget POSITIVT!!! Så fri os så for fanden, for alle de ubruglige negative indlæg.Angry
Så PLEASE!!! så lad hellere være med at komme med et indlæg, For det bringer folk( incl. mig selv ) helt op i det røde felt.
MVH.BJ

Hæ hæ det vil sige vi skal spørge dig til råds om hvornår vi må skrive noget Grin

Ps er kun skrevet som en joke så tag det ikke personligt

gg
God damn hvor er vi mennesker bare forskellige, heldigvis :-)

Jesse James
Bare rolig vandango pigerne er her stadigvæk, men mange af dem er nu på nedsat tid og nogle er gået dagpenge eller efterløn.
Hr Olsson

JD
krydolf skrev:
JD skrev:

JD

LOL. Ok, lader til du også kan være ærlig. Eller skulle jeg hellere skrive, at du måske for én gang skyld, hverken er ironisk eller sarkastisk?

Selv kommer jeg desværre først til Pattaya i marts. Kunne ellers godt tænke mig at dele en halv liter sødmælk med dig, for at se hvilken fyr du egentligt er.

Hæ! Du vil få et chok kan jeg garantere...

Jeg ligner Mr. Bean, og er ligeså tavs og mut som han er når han er privat.

Cool

JD

krydolf
BJ skrev:
JD skrev:
Sådan!

JD

MVH.BJ

Jeg er uenig med dig. Jeg ser ingen grund til at man ikke skulle kunne skrive noget negativt om Pattaya, hvis det bliver gjort i en ordentlig tone - og indlægget er sagligt. Der findes da steder i Thailand jeg bryder mig ret meget om - og det vil jeg da kunne skrive om, hvis nogen spørger mig.
Det der irriterer mig er alle de ukvemsord og nedladende skriverier om både os som turister og Thai'erne.
Man kan godt drikke uden at more sig.

vandango
Jesse James skrev:
Bare rolig vandango pigerne er her stadigvæk, men mange af dem er nu på nedsat tid og nogle er gået dagpenge eller efterløn.

Puha det var godt, kæresten har fyret mig, vi kunne ellers holde 2 årsdag her i november.

Så nu er der frit slag igen.

Jesse James
Bare rolig Vandango pigerne er her stadigvæk,men mange af dem er på nedsat tid eller er gået på dagpenge eller efterløn..
Hr Olsson

BJ
Jamen nu snakker du jo også saglig-kritik krydolf, og det skal der SELVFØLGELIG være plads , ingen tvivl om det.
Men jeg mener alt den usaglige tilsvining og ubruglige tilsvining af PATTAYA.
Så det er vi da enige om, ingen tvivl om det. Og desude er der jo ingen der sir vi skal være enige
men derfor kan man godt skrive omgængligt. UDEN at svine nogen eller noget til.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 29/09-2009 12:51
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Gurk90
The doctor has told you it's terminal. You've got just one final month to live. Not a day longer. Your last month on earth. What will you do? Move close to your nearest and dearest and spend your final month with them? Perhaps you'll make a list of all who have seriously aggrieved you in life and set about systematically ending their lives before you check out yourself? Or will you get on a plane and go straight to Pattaya, arriving in heaven early?

---------
Kilde:
http://www.stickm...Season.htm

JD
vandango skrev:
Jesse James skrev:

Puha det var godt, kæresten har fyret mig, vi kunne ellers holde 2 årsdag her i november.

Hva' siger du?

Det var da trist, eller måske godt, afhængig af hvordan man ser på det, ikke?!Frown

JD
Redigeret af JD d. 29/09-2009 13:01

goldwing
PATTAYA er sgu da en skod by, byen tyvstjæler 50.000 gode danske kroner af mig hvert år.
Godt at Aalborg er en billigere by at leve i.... ellers havde jeg ikke råd...Sad

Pattaya er verdens navle, eller også meget tæt derpå....

goldwing
vandango skrev:

Altså ..... har du sendt for lidt penge ned til din store kærlighed?
Sgu da trist at høre ....... men mon ikke hun kommer forbi Pat. når du er dernede.... pøj pøj

Spring til debat: