Se indlæg
Pattaya gogo-pige myrdet....
|
|
krydolf |
Lagt på d. 28/09-2009 12:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 137 |
sony skrev: Ok jeg ved ikke om jeg gad og bo fast i pattaya, men jeg ser nu ikke nogle grund til og være nervøs for at komme i byen. I alle de år jeg har været der har jeg ikke oplevet noget vold eller tyverier, men ok jeg går heller ikke og praler med alle mine ting på mig eller sidder og vifter med alle mine penge. Men jeg kan godt lide at komme i pattaya fordi der er et sjovt natteliv, god mad rimelig strand, også er det let at komme videre derfra når man skal væk, billige priser og ellers er der bare dejligt og sidde og nyde en lille en til halsen med pigerne. Elsker thaimaden og især de små thaisteder hvor man kan sidde og spise i fred og ro til en rimelig penge, holder mig fra de der dyre farlang spisesteder hvor man ikke aner om hvordan maden bliver lavet, altid rart når man kan se hvordan de forbereder maden. Så sådan en lille uge i pattaya også ellers ud og oplev landet, så kan man altid vende tilbage igen når man bliver træt af landet eller hvor man nu er henne i landet. Tråden er godt nok kommet lidt ud af kurs - og det har jeg selv medvirket til. Men jeg gi'r dig helt ret, sådan nyder jeg også Pattaya. Man kan godt drikke uden at more sig.
|
|
|
sank |
Lagt på d. 28/09-2009 12:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja det er utroligt så meget JD og Johnson Kender til Pattaya ?? de har nok været i byen en gang og der opholdt sig i Walking Street og resten har de læst i Jyllands posten og Viby tiende ?? og så ved man alt ? |
|
|
JD |
Lagt på d. 28/09-2009 12:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
sony skrev: Ok jeg ved ikke om jeg gad og bo fast i pattaya, men jeg ser nu ikke nogle grund til og være nervøs for at komme i byen. I alle de år jeg har været der har jeg ikke oplevet noget vold eller tyverier, men ok jeg går heller ikke og praler med alle mine ting på mig eller sidder og vifter med alle mine penge. Men jeg kan godt lide at komme i pattaya fordi der er et sjovt natteliv, god mad rimelig strand, også er det let at komme videre derfra når man skal væk, billige priser og ellers er der bare dejligt og sidde og nyde en lille en til halsen med pigerne. Elsker thaimaden og især de små thaisteder hvor man kan sidde og spise i fred og ro til en rimelig penge, holder mig fra de der dyre farlang spisesteder hvor man ikke aner om hvordan maden bliver lavet, altid rart når man kan se hvordan de forbereder maden. Så sådan en lille uge i pattaya også ellers ud og oplev landet, så kan man altid vende tilbage igen når man bliver træt af landet eller hvor man nu er henne i landet. Det er rart, at man kan komme væk i en fart! Altså, jeg har været der nogle gange, og jeg bryder mig så absolut ikke om det. Rimelig strand? Det er vel nok det mest forurenede sted i hele Thailand, hvis man lige undlader at nævne "Khlong Saen Saeb" i Bangkok! Nå, hver sin fornøjelse, og min er Hua Hin p.t. JD Redigeret af JD d. 28/09-2009 12:38 |
|
|
sony |
Lagt på d. 28/09-2009 13:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
JD skrev Det er rart, at man kan komme væk i en fart! Altså, jeg har været der nogle gange, og jeg bryder mig så absolut ikke om det. Rimelig strand? Det er vel nok det mest forurenede sted i hele Thailand, hvis man lige undlader at nævne "Khlong Saen Saeb" i Bangkok! Nå, hver sin fornøjelse, og min er Hua Hin p.t. JD Fair nok du synes det, meeeen du kan da ikke mene hua hin stranden er renere end pattaya? Jeg må da indrømme der hvor vi var på stranden i hua hin der var sgu ikke særlig rent og det var der hvor hotel hilton ligger. Vi kan godt blive enige om stranden i pattaya er ikke den reneste, men tror da fanden med alle de svin der bader der Nej så skulle du have set den for nogle år tilbage der skulle man ikke gå i vandet, i dag kan man da godt hoppe ud i vandet, men ellers kan man da bare tage til jomtien der er vandet lidt renere selvom det heller ikke er for rent. Redigeret af sony d. 28/09-2009 13:21 |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 28/09-2009 13:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
sank skrev: Ja det er utroligt så meget JD og Johnson Kender til Pattaya ?? de har nok været i byen en gang og der opholdt sig i Walking Street og resten har de læst i Jyllands posten og Viby tiende ?? og så ved man alt ? Ahhh jeg har boet i Pattaya. Og er virkelig ikke imponeret over selve byen. Tværtimod! Men det tråden handlede om var jo gogo-pigen. Og de kvinder fortjener altså jeres respekt! |
|
|
sank |
Lagt på d. 28/09-2009 14:22
|
Jamen Sarah det kommer jo noget and på ens behov ? Jeg regner ikke Pattaya som det virkelige thailand. Men det ½ år vi opholder os der rejser vi da stadig lidt rundt og vi har nu flere gange været rundt fra syd til nord og øst vest. Men i vores alder er det godt at bo et sted med god infrastruktur gode hospitaler og masser af stor Centre man kan tusse rundt i og spise billigt Cykle lidt rundt og se på mange gode se værdige ting. Det jeg bliver sur over er at nogle såkaldte kloge ??? bliver ved med at nedgøre byen vor de formentlig aldrig har været ædru og at nogle piger formentlig har snydt dem ? Så bliv dog væk og syntes i at Hua hin og Puket er bedre så bliv endelig der |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 28/09-2009 14:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
sank skrev: Jamen Sarah det kommer jo noget and på ens behov ? Jeg regner ikke Pattaya som det virkelige thailand. Men det ½ år vi opholder os der rejser vi da stadig lidt rundt og vi har nu flere gange været rundt fra syd til nord og øst vest. Men i vores alder er det godt at bo et sted med god infrastruktur gode hospitaler og masser af stor Centre man kan tusse rundt i og spise billigt Cykle lidt rundt og se på mange gode se værdige ting. Det jeg bliver sur over er at nogle såkaldte kloge ??? bliver ved med at nedgøre byen vor de formentlig aldrig har været ædru og at nogle piger formentlig har snydt dem ? Så bliv dog væk og syntes i at Hua hin og Puket er bedre så bliv endelig der Hehe, vil give dig ret i at Pattaya er meget anderledes end resten af Thailand. Phuket og Hua Hin, hmmm charterturister |
|
|
BJ |
Lagt på d. 28/09-2009 18:39
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Dety er utroligt at i gider bruge alle de kræfter på at nedgøre PATTAYA . I kan for fanden da bare blive væk, jeg tror at halvdelen af jer kritikere ikke en gang aner, hvor i Thailand byen ligger. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 28/09-2009 19:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
ude for tråd sorry: men jeg tror vi har fundet din forsvundne tvilling dream jo det er BJ jeg mener
Redigeret af dutling68 d. 28/09-2009 19:20 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Johnson |
Lagt på d. 28/09-2009 19:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
klassiske forsvars argumentation..."du aner ikke en skid" er det ikke dejligt at være medlem af et debatforum hvor alle IKKE er enige?? ingen har ret el. tager fejl...det handler vel om argumentation og hvad man ser når man er det...og hvad man læser når man ikke er der...vi mennesker er ikke ens når det drejer sig om at tilegne sig viden og erfaring... udlændige har også meget blandet view af hvordan Danmark er som land...gennem nogen's briller er vi det mest lukket og reserveret folkefærd i verden, gennem andre's er vi åbne, sociale og hyggelige mennesker...og sådan er vores oplevelse også af de lande vi besøger, fx. thailand og diverse steder/byer der.. min egen holdning er at Pattaya er sjovt sted at være og mange gode muligheder for at få tiden til at gå på en hyggelig måde...dog er Patty styret af Walking St og Beach Road...uden disse ville Pattaya være et middelmådig sted at holde ferie, uden vildt gode strande, særlige billige priser og iøvrigt for meget trafik...specielt når man nu er i Thailand...og jeg fatter ikke dem som tager en gåtur nedad (memory lane) walking street med deres kone og børn...og prøv engang at kigge grundigt på klientellet og snak med dem...sæt dig ind i dem...og se hvilke typer der kommer der.. igen, ingen af os har ret, og jeg prøver ikke at nedgøre bare for at nedgøre, jeg prøver at få en saglig debat kørende....tænk over det næste gang i føler jer ramt el. såret over at "jeres" Paradis/helvede (hvad man nu er til) bliver set på med kritiske øjne... JJ Redigeret af Johnson d. 28/09-2009 19:25 |
|
|
sank |
Lagt på d. 28/09-2009 20:45
|
Jeg kan forstå at Johnson har stor Livserfaring i Pattaya ? så vi som har været der en del år og ikke bruger tiden i Walking street. Er lidt trætte af din nedgøring af byen som du kender så godt ? |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 28/09-2009 20:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det er tale om personlige holdninger og det kræver altså ikke særligt langt ophold i fx. Patty for at finde ud af om man kan lide byen eller ej. Jeg har været der 2 gange og det var alt rigeligt til at jeg aldrig kommer der igen. Men det er jo blot smag og behag. Hvis andre kan lide at komme der, jamen så fred være med det. Vi er heldigvis alle forskellige. |
|
|
Johnson |
Lagt på d. 28/09-2009 21:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
sank skrev: Jeg kan forstå at Johnson har stor Livserfaring i Pattaya ? så vi som har været der en del år og ikke bruger tiden i Walking street. Er lidt trætte af din nedgøring af byen som du kender så godt ? som sagt prøver jeg ikke at nedgøre din kære by...siger bare min mening om stedet..det er vel ikke ulovligt.. igen vil jeg sige at det handler ikke kun om hvor mange år du har været i Pattaya, men hvad du ser når du er der... så istedet for at hakke på mig, så fortæl mig om hvad du synes der et fedt ved Pattaya istedet for blot at sige at jeg tager helt fejl...jeg vil gerne høre hvad folk synes der er godt i Pattaya (andet end barene og Walking St), så jeg måske kan få øje på det næste gang...for som jeg sagde, jeg nyder skam Pattaya, 1 uge af gangen MAX..hehe og det er sikkert ikke sidste gang at jeg har været der...en festtur med drengene er aldrig af vejen...men hvis det er solnedgang, dejlig strande, bådture, fred og ro, lækkert uspoleret natur, elefantture osv..så er Pattaya absolut sidste valg... nu har jeg inddog tilbragt noget tid i Pattaya, Jomtien og Sattahip samt naboprovinsen Rayong...og har både set kritisk og rosenrødt på det...og overnævnte er stadig min konklusion...så fred dog være med det.. efter min første tur var Pattaya et paradis, men de andre gange har været sløjet..min sidste tur var 15 dage i træk....lige for meget af det gode...så begynder man først at se det dårlige som nævnt i tidligere indlæg... Redigeret af Johnson d. 28/09-2009 21:19 |
|
|
sank |
Lagt på d. 28/09-2009 22:08
|
Til Johnsen nej der har været skrevet så meget om det her så de orker jeg ikke igen ? men brug søge funktionen så får du nok lidt om det vi lidt ældre foretager os i byen. Men du har jo set det muntre liv ? og det er sikkert spændene ? Og lad da høre hvor i landet du kan lide at opholde dig i flere md. ? |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 28/09-2009 22:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
hej hva er det for billige billetter ?? |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 28/09-2009 22:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Jeg kan ikke svare for Johnson, det må han sgu selv gøre, men: Jeg er kommet i Pattaya igennem de sidste ti år, for byen drager mig, forde den er sleezy. Men når jeg har været der et par dage, har jeg fået nok. Jeg har fået nok af at gå ned ad gaden og blive tiltalt: Welcome to Thailand, you want pussy. ? Jeg er I thailand på ferie og har ikke slået mig ned der, derfor ser vi måske lidt forskelligt på byen Sank. Jeg kender dog en del som bor i byen, og som jeg synes er dejlige mennesker. Byen er sikkert et godt sted at trække sig tilbage når det er tid til det, andre expacts, man kan have en relation til. Og hvor i landet: tjah, lad mig nævne få Bangkok (ikke for alles smag) men jeg holder virkelig af den by. Chiang Mai, Koh Samet, Koh Chiang. Men selvfølgelig er der måske ikke de samme bekvæmmeligder som Pat. Dette er ikke skrevet for at nedgøre noget som helst omkring Pat eller dem som bor der. Lad nu være med at nedgøre andre som ikke bryder sig om Pattaya. Debatten kunne dog være i en høfligere tone. Men hver mand/kvinde sin lyst og så peace. |
|
|
sank |
Lagt på d. 29/09-2009 09:01
|
Ja hansepeter nu er vi nok som når nogen kommer ind på Pattaya så ryger tråden ? Nu er vi kun i byen det ½ år. og var det ikke der så vil jeg tro det blev Bangkok ? har skam været meget nord på også og der føler jeg mig også godt tilpas ? men jeg vil gerne se ud over Havet. Og når jeg hvæser lidt er det når Pattaya bliver omtalt på den nedgørende måde Jeg påstår ikke at byen er Paredis. Men vi gamle som ikke render på værtshus om natten føler os godt tilpas og Sikre. |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 29/09-2009 09:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
bagerbager skrev: 4 sider med posts og de 3 sider handler ikke om tråden. de som ikke besvare tråden kan da åbne en ny tråd selv og så tage den derfra........hvor svært er det ligetil dream-og alle andre §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. Hav venligst respekt for andres debatter. Er nogle i gang med at diskutere på en heftig måde ? Du er ikke nødt til at deltage, og hvis du blander dig er chancen for at tingene bliver endda værre større, specielt hvis følelserne er i kog. Er nogle i gang med at diskutere noget som du syntes er udenfor temaet eller meningsløst - så lad dem gøre det uden din indblanding, du vinder intet ved at prøve at forhindre dem, og skal hellere bruge energien på at diskutere noget som du syntes er meningsfyldt. angående den pige/dame der er slået ihjel,hun var både sød og rar,god at snakke med og hun arbejdede på fun room a-go-go,hun tjente sine egne penge og fik ikke hjælp at staten (som visse andre gør for at overleve ).tal pænt om de døde og vis lidt respekt |
|
|
JD |
Lagt på d. 29/09-2009 11:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Ja, det er da godtnok utroligt som folk kan hidse sig op over en diskussion om Pattaya! Er det måske et klasseskel der viser sig? Vi kan da ligeså godt sige tingene som de er, ikke? Det samme gjorde sig vel gældende i gamle dage hvor Costa del Sol på Spaniens sydkyst og Cala Mayor på Mallorca var top-destinationerne, hvor arbejdsmand Jensen og smedesvend Jørgensen slog deres folder. Jeg var der et par gange, men det var sgu' for plat og for dansk til mig, beklager... Så hellere Arenal på Mallorca, og sydover på Spaniens solkyst, ned til Puerto Banus, Marbella m.v. Samme i Thailand: Hellere lidt mere stil og charme - (hvis det da findes i LOS!) - men det synes jeg så absolut Hua Hin har, især i "den gamle" bydel... JD Redigeret af JD d. 29/09-2009 12:17 |
|
Spring til debat: |