Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya gogo-pige myrdet....
JD
soi7 skrev:
Helt enig med både Sarah og Lung.
Der er vist mangel af respekt overfor andre .......
Jeg tænker på omtalen af den dræbte gogo danser, og folk som bor i Pattaya.
Det er sku da mangel af respekt .....pigen der blev dræbt var gogo pige - ja men omtal hende da med respekt....alle er jo ikke så heldige at bo i DK og have et socialt system der hjælper når folk er i nød.....

Nu er kæden sgu' da hoppet helt af!

Hvad er mangel på respekt?

I hvilke indlæg?

Tråden er oprettet under nyheder - en Pattaya Gogo pige er myrdet, det er trist, meget, meget trist, men man behøver sgu' da ikke gå med sørgebind og hidse sig op over folk man mener mangler respekt!

Det er sgu' for langt ude, og det er typisk for det meget moderne, sentimentale og sen-postmodernistiske menneske: Man æælsker at sætte følelserne i sving - PÅ AFSTAND! - det er nemmest, aldrig tæt på, f.ex. overfor mennesker man møder i sin dagligdag.

Næh, man hykler og udstiller sig selv som særlig følsom, og så får den samme evige, genbrugte syndebuk lige en over nakken i samme åndedrag!

Føj, det er kvalmende, tag jer dog sammen...Angry

JD

PS: Mht. Pattaya, så er det min faste overbevisning at det sted i mere end 30 år har været Thailand's amoralske "Kains-mærke" - et mærke som betyder prostitution, pædofili, druk, vold, mafia og et samlingssted for alverdens halv- og helkriminelle elementer!
Redigeret af JD d. 27/09-2009 23:00

risbaronen
jeg tror soi7 hentyder til suks måde at omtale den afdøde danser og ikke at du bragte nyheden her

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
JD
Det var FCKdk der åbnede tråden...

Nå, whatever, så gik der tid med det.Wink

JD

JD:
Fald nu ned på jorden i Vibystan.....
Hvis Pattaya er så forfærdelig og har været det i de sidste 30 år....hvor ved du det fra ??? og hvis du ved det hvorfor er du ikke blevet væk for længe siden???????????
Og folk der skriver så nedladende om gogo- piger gider jeg ikke ofre så meget tid på.....
Heller ikke folk der skriver nedladende om folk der bor i Pattaya....
God aften til dig ...og håber på du bliver mere positiv i senere indlæg.

hanspeter
Ja jeg må sige at Pattaya aldrig har været mit foretrukne rejsemål. Første gang var det spændende. Men de sidste gange jeg har været der er jeg nærmest løbet skrigende væk efter 2-3 dage. Pattya er simpelt bare det største horehus in the east, hvad der dermed kommer. Forrige gang jeg var der blev mit hotel røvet midt om natten. Natvagten fik en pistol op i næsen, inden han udleverede pengenet. Pattaya er fuld af de værste scums. Når man ser de lokale tv-udsendelser er det ikke andet lig på stranden, farangs som på mystisk vis springer ud af 16 sal. Well Pattya er ikke Thailand, men den nederste på socialstigen. Dette er ikke for at fornærme dem som kommer og bor i Pattaya, men MIG aldrig mere.
Og så vil jeg også sige, at når jeg rejser hjem, kan jeg i lufthavnen og flyet ikke undgå at høre mændende omtale deres tidligere partnere som "skeder" osv. Så ved jeg hvor de har været på ferie. Håber altid jeg ikke kommer til at sidde ved siden af dem i flyveren. Med guldkæder, tatoos osv. Dumme i nakken er de også.
Redigeret af hanspeter d. 28/09-2009 00:28

risbaronen
hanspeter skrev:
Ja jeg må sige at Pattaya aldrig har været mit foretrukne rejsemål. Første gang var det spændende. Men de sidste gange jeg har været der er jeg nærmest løbet skrigende væk efter 2-3 dage. Pattya er simpelt bare det største horehus in the east, hvad der dermed kommer. Forrige gang jeg var der blev mit hotel røvet midt om natten. Natvagten fik en pistol op i næsen, inden han udleverede pengenet. Pattaya er fuld af de værste scums. Når man ser de lokale tv-udsendelser er det ikke andet lig på stranden, farangs som på mystisk vis springer ud af 16 sal. Well Pattya er ikke Thailand, men den nederste på socialstigen. Dette er ikke for at fornærme dem som kommer og bor i Pattaya, men MIG aldrig mere.
Og så vil jeg også sige, at når jeg rejser hjem, kan jeg i lufthavnen og flyet ikke undgå at høre mændende omtale deres tidligere partnere som "skeder" osv. Så ved jeg hvor de har været på ferie. Håber altid jeg ikke kommer til at sidde ved siden af dem i flyveren. Med guldkæder, tatoos osv. Dumme i nakken er de også.

den slags finder man skam også andre steder end pattaya selv langt ude på landet ligger de og kører rundt på deres choppere Grin
Redigeret af risbaronen d. 28/09-2009 01:27

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
[img]http://facelift.cmnetwork.dk/resource/media/image/smiley_sad.png[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Dream d. 28/09-2009 06:23

krydolf
Det er mig kilde til megen undren, at så mange stadig opfatter Pattaya som værende udelukkende Walking Street og Beach Road. Mange har, inklusiv mig selv, forsøgt at gøre opmærksom på, at Pattaya består af meget andet end Go-Go-/Beerbars. Det overser, eller ligefrem benægter en del af de der skriver indlæg, her på DTW. De er gået totalt i selvsving og ser ikke engang ud til deres egen næsetip. At mange andre bor i, og/eller besøger Pattaye år efter år, uden at blive snydt, bedraget, voldtaget, slået ned eller myrdet, går helt hen over hovedet på disse indædte kritikkere af Pattaya. At disse gider at bruge tid på at skrive indlæg om en by som de åbenbart hader og aldrig kunne finde på at besøge, er mig en stor gåde.
Meget tyder på at nogle her på DTW udkæmper en kamp om hvem der kan skrive mest negativt om andre og Thailand, uden det udløser en rød prik. Nogle går over stregen og bliver smidt ud, men vender straks tilbage med et andet navn. De er åbenbart blevet afhængige af at rakke alt og alle ned.
hsthomsen blev nærmest gjort til en helt da han lang om længe blev smidt ud, men han er, som de fleste vel har opdaget, tilbage i "fin" form.
Folk må selvfølgelig mene hvad de vil, og åbenbart også give udtryk for det her på DTW, selv om det er fornærmende og krænkende.
For det meste ender en saglig debat i et personligt verbalt slagsmål. Det er de samme der hver gang bliver personlige og sviner hinanden til. Det er ærgeligt, for der er mange her på DTW der ønsker en saglig debat. Dette er desværre næsten umuligt, fordi negative personer straks blander sig og bedrevidende, nok skal sætte tingenene i deres eget indskrænkede perspektiv.
Vi bliver nok ikke fri for dem. Jeg kan kun opfordre alle andre til ikke at svare på deres indlæg, så kan man måske gennemføre en rimelig saglig debat.
Redigeret af krydolf d. 28/09-2009 07:20
Man kan godt drikke uden at more sig.

Berg
krydolf skrev:
Det er mig kilde til megen undren, at så mange stadig opfatter Pattaya som værende udelukkende Walking Street og Beach Road. Mange har, inklusiv mig selv, forsøgt at gøre opmærksom på, at Pattaya består af meget andet end Go-Go-/Beerbars. Det overser, eller ligefrem benægter en del af de der skriver indlæg, her på DTW. De er gået totalt i selvsving og ser ikke engang ud til deres egen næsetip. At mange andre bor i, og/eller besøger Pattaye år efter år, uden at blive snydt, bedraget, voldtaget, slået ned eller myrdet, går helt hen over hovedet på disse indædte kritikkere af Pattaya. At disse gider at bruge tid på at skrive indlæg om en by som de åbenbart hader og aldrig kunne finde på at besøge, er mig en stor gåde.
Meget tyder på at nogle her på DTW udkæmper en kamp om hvem der kan skrive mest negativt om andre og Thailand, uden det udløser en rød prik. Nogle går over stregen og bliver smidt ud, men vender straks tilbage med et andet navn. De er åbenbart blevet afhængige af at rakke alt og alle ned.
hsthomsen blev nærmest gjort til en helt da han lang om længe blev smidt ud, men han er, som de fleste vel har opdaget, tilbage i "fin" form.
Folk må selvfølgelig mene hvad de vil, og åbenbart også give udtryk for det her på DTW, selv om det er fornærmende og krænkende.
For det meste ender en saglig debat i et personligt verbalt slagsmål. Det er de samme der hver gang bliver personlige og sviner hinanden til. Det er ærgeligt, for der er mange her på DTW der ønsker en saglig debat. Dette er desværre næsten umuligt, fordi negative personer straks blander sig og bedrevidende, nok skal sætte tingenene i deres eget indskrænkede perspektiv.
Vi bliver nok ikke fri for dem. Jeg kan kun opfordre alle andre til ikke at svare på deres indlæg, så kan man måske gennemføre en rimelig saglig debat.

Bedste indlæg her på DTW i LANG LANG tid beskriver rigtig godt hvordan forholdene her på DTW har udvilket sig det sidste stykke tid.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

sony
Berg skrev:
krydolf skrev:

Bedste indlæg her på DTW i LANG LANG tid beskriver rigtig godt hvordan forholdene her på DTW har udvilket sig det sidste stykke tid.

Kan kun være enig

Johnson
man må ikke skrive for lyserødt om Thailand, man må heller ikke kritisere Thailand......det ikke nemt at stille brugerne på DTW tilfredse disse dage....

Pattaya er andet end Walking Street og Beach Road ja, men nu handlede tråden om en go go danser/prostitueret....(som iøvrigt findes langt væk fra Walking Streets gader), derfor oplagt at kommentere på det miljø.

Iøvrigt har Walking Street og Beach Road stor betydning for livet og udviklingen i Pattaya og for expats og turisters valg af netop Pattaya, så kom ikke og sig at i/de bare sidder og triller tommelfingre i Jomtien/Sattahip alene fordi der er smukt og solskin..

Pattaya er fantastisk, herligt sted at slå sig løs i en uges tid af gangen...men så stopper festen også...

helt ærlig, hvad er Patty uden Walking Street og Beach Road? et super kedeligt hul overrendt af russere, indere, amerikanske redneck soldater, britiske hooligan typer, scandinaviske rockerwannabees, arabiske typer og nu også afrikanere..men alle disse ville forsvinde med Walking Street hvis vi pillede det væk.....så kan man ligeså godt tage til Malta med Dansk Folkeferie...man skal inddag sejle noget for at finde en ok strand...

mht. DTW, så er her personer som skyder igen, stædige, personlige osv, ,hvilket medfører de famøse prikker, men også nogle gode debatter...men udviklingen er at folk provokere dem til det...hvis en bruger først har set sig sur på en anden skal han fandeme rakkes ned, så det klart personerne "giver igen x2" og hvem ender så med prikkerne? hele priksystemet burde nedlægges, folk skal sige hvad de vil og et angreb kommer sjældent uden grund..med mindre der er tale om en misforståelse el. for mange øl indenbords, tør øjene..

jeg har set lagt mig ud med flere herinde, men det beriger kun debatten og motivere mig yderligere...så bliver debatten først knivskarp...lækkert

god dag

JJ
Redigeret af Johnson d. 28/09-2009 08:14

Rasmus
Vil helt tilslutte mig Berg og Sony – Krydolf har fuldstændig ret.
Krydolf har fat i noget af det rigtige, hvad angår de evindelige ørkenvandringer her på DTW omkring Pattaya.
Krydolf skrev bl.a.:
At mange andre bor i, og/eller besøger Pattaye år efter år, uden at blive snydt, bedraget, voldtaget, slået ned eller myrdet, går helt hen over hovedet på disse indædte kritikkere af Pattaya. At disse gider at bruge tid på at skrive indlæg om en by som de åbenbart hader og aldrig kunne finde på at besøge, er mig en stor gåde.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på det gode gl. danske ordsprog:
Tomme tønder buldrer mest!
Rasmus

krydolf
Johnson skrev:
man må ikke skrive for lyserødt om Thailand, man må heller ikke kritisere Thailand......det ikke nemt at stille brugerne på DTW tilfredse disse dage....

Pattaya er andet end Walking Street og Beach Road ja, men nu handlede tråden om en go go danser/prostitueret....(som iøvrigt findes langt væk fra Walking Streets gader), derfor oplagt at kommentere på det miljø.

Iøvrigt har Walking Street og Beach Road stor betydning for livet og udviklingen i Pattaya og for expats og turisters valg af netop Pattaya, så kom ikke og sig at i/de bare sidder og triller tommelfingre i Jomtien/Sattahip alene fordi der er smukt og solskin..

Pattaya er fantastisk, herligt sted at slå sig løs i en uges tid af gangen...men så stopper festen også...

helt ærlig, hvad er Patty uden Walking Street og Beach Road? et super kedeligt hul overrendt af russere, indere, amerikanske redneck soldater, britiske hooligan typer, scandinaviske rockerwannabees, arabiske typer og nu også afrikanere..men alle disse ville forsvinde med Walking Street hvis vi pillede det væk.....så kan man ligeså godt tage til Malta med Dansk Folkeferie...man skal inddag sejle noget for at finde en ok strand...

mht. DTW, så er her personer som skyder igen, stædige, personlige osv, ,hvilket medfører de famøse prikker, men også nogle gode debatter...men udviklingen er at folk provokere dem til det...hvis en bruger først har set sig sur på en anden skal han fandeme rakkes ned, så det klart personerne "giver igen x2" og hvem ender så med prikkerne? hele priksystemet burde nedlægges, folk skal sige hvad de vil og et angreb kommer sjældent uden grund..med mindre der er tale om en misforståelse el. for mange øl indenbords, tør øjene..

jeg har set lagt mig ud med flere herinde, men det beriger kun debatten og motivere mig yderligere...så bliver debatten først knivskarp...lækkert

god dag

JJ

Jeg kan se at du totalt har misforstået mit indlæg, hvilket kun bekræfter hvad jeg skrev.

Dream
Traaden handler om en paen og sober danserinde der desvaerre er blevet myrdet........Ikk' ?..........Cool

Og ikke om tomme toender, vel Rasmus..........Sad
Redigeret af Dream d. 28/09-2009 09:40

JD
krydolf skrev:

Ja, censur er jo en herlig ting Krydolf, måske du ville være bedre tilpas i et eller andet totalitært regime med heftigt indskrænket trykke- og pressefrihed?!

"En saglig debat"...

Du lyder som en af de utallige smagsdommere med de rigtige og salonfæhige meninger og synspunkter der forurener den offentlige debat i Danmark, men står det til mig får du ikke et ben til jorden med at snige samme uvaner ind her...

DU FÅR KAMP LIGE TIL STREGEN KAN JEG GARANTERE!

Jeg bryder mig ikke om Pattaya - det er et hul, men jeg indrømmer gerne at jeg med stor interesse læser om stedet, så dobbeltmoralsk er jeg da!

http://www.thaisa...-go-girls/

JD

PS: "En saglig debat" føres nok bedst i mange andre forums end DTW... Tror du ikke dine ambitioner er lige store nok? Herregud, det handler om Thailand, dvs. damer, druk, sol og strand!

www.information.dk har udmærkede muligheder for at kommentere og debattere, kan anbefales..Pfft
Redigeret af JD d. 28/09-2009 11:37

Sarah
JD skrev:
krydolf skrev:

Ja, censur er jo en herlig ting Krydolf, måske du ville være bedre tilpas i et eller andet totalitært regime med heftigt indskrænket trykke- og pressefrihed?!

"En saglig debat"...

Du lyder som en af de utallige smagsdommere med de rigtige og salonfæhige meninger og synspunkter der forurener den offentlige debat i Danmark, men står det til mig får du ikke et ben til jorden med at snige samme uvaner ind her...

Jeg bryder mig ikke om Pattaya - det er et hul, men jeg indrømmer gerne at jeg med stor interesse læser om stedet, så dobbeltmoralsk er jeg da!

http://www.thaisa...-go-girls/

JD

PS: "En saglig debat" føres nok bedst i mange andre forums end DTW... Tror du ikke dine ambitioner er lige store nok? Herregud, det handler om Thailand, dvs. damer, druk, sol og strand!

www.information.dk har udmærkede muligheder for at kommentere og debattere, kan anbefales..Pfft

Trist at dette er dit Thailand Jack/Thomsen...
Men det har ikke noget med censur at gøre.
Nærmere at der er nogen der gang på gang ikke overholder reglerne...
Er grundloven også censur?!

BJ
sony skrev:
Berg skrev:
krydolf skrev:

Kan kun være enig

Ja 1000% enig, for de fleste af de pesimiske DTW'er der nedrakker PATTAYA har ikke nosser til at besøge byen
de er simpelthen extrem angste for at de både bliver røvet-voldtaget-slået til lirekassemandog skudt i både arme og ben
Og det er latterligt, de burde klappe gælderne i for jeg kan slet ikke genkende det de påstår,Sad
Og jeg her da været en del i Pattaya og agter at flytte derud til februar.Pfft
NEJ Pattaya er sgu en overfed by efter min mening, SÅ ER DET SAGT!!!Angry
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

JD
"Mit Thailand"?

Jeg har ikke noget Thailand, jeg observerer og refererer, SAGLIGT!

At andre foretrækker drømmenes naivitet og illusioner er op til dem...

Der foregår meget, meget lidt positivt og fremtidsfokuseret vækstmæssigt i Thailand, og i særdeleshed Pattaya.

Thailand og Pattaya har prostitueret sig selv i for mange år, man har sat sig selv til salg for lavestbydende turist, og laveste fællesnævner, og det giver på længere sigt et voldsomt selvhad og et bundløst had til de kunder man har lokket i butikken via TAT's glittede brochurer.

Det eneste positive jeg fornylig har observeret er at man måske har fundet en vaccine mod HIV og AIDS, dog kun med en 31% virkning. Det er er Thailandsk projekt, og det er glædeligt.

Man kan så hævde at hvis folk havde opført sig ordentligt, haft sikker sex, og især var blevet undervist af rette myndigheder, så var problemet nok ikke blevet så voldsomt som det er idag.

JD

PS: "Grundloven"? - Hvad i himlens navn mener du????

krydolf
JD skrev:

Grin

sony
Ok jeg ved ikke om jeg gad og bo fast i pattaya, men jeg ser nu ikke nogle grund til og være nervøs for at komme i byen. I alle de år jeg har været der har jeg ikke oplevet noget vold eller tyverier, men ok jeg går heller ikke og praler med alle mine ting på mig eller sidder og vifter med alle mine penge.

Men jeg kan godt lide at komme i pattaya fordi der er et sjovt natteliv, god mad rimelig strand, også er det let at komme videre derfra når man skal væk, billige priser og ellers er der bare dejligt og sidde og nyde en lille en til halsen med pigerne.

Elsker thaimaden og især de små thaisteder hvor man kan sidde og spise i fred og ro til en rimelig penge, holder mig fra de der dyre farlang spisesteder hvor man ikke aner om hvordan maden bliver lavet, altid rart når man kan se hvordan de forbereder maden.

Så sådan en lille uge i pattaya også ellers ud og oplev landet, så kan man altid vende tilbage igen når man bliver træt af landet eller hvor man nu er henne i landet.

Spring til debat: