Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways udvider....................
Lung Yao
Per 26-10-2009, ville Thai Airways udvide hyppigheden af flyvninger til/fra Oslo.
Fra denne dato, ville TG flyve dagligt til Thailand, til store glæde for vores "broderfolket" oppe i fjelderne Wink.
Så kapaciteten ville blive øget til 21 afgange fra Skandinavian mod Thailand og derover kommer charterselskaberne.
Mon ikke at det ville "måske" være en gode nyhed for os andre, da det ville grangiveligt give flere ledige sæder fra CPH. Men det kunne tænkes at TG ville benytte talemåden:" Hente på Gyngerne hvad der tabes på Karrusellerne"Sad Angry , i form af prisforhøjelse på afgange ud af CPH Shock Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 27/09-2009 12:41

BJ
Det må vi sgu da ikke håbe de gør, de er sgu dyre nok at flyve med i forvejen.
Jeg gør det godt nok hver gang men det er fordi jeg gerne vil frem non stop,
jeg syntes rejsen er lang nok i sig selv jeg gider ikke det mellemlandings-haløj.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 27/09-2009 12:57
THAILAND
A DREAM COME TRUE

21 afgange fra Skandinavian mod Thailand,
er det om ugen eller hvad. og vil det forsat værre nye fly eller skal de dele de gamle fly med os som flyver fra cph.

ingolf
Oslo-Stockholm-Köbenhavn 7 dage om ugen = 21 afgange/uge.

Mener at have läst at nordmändene får nye flyAngry

Ingolf

JD
Klart... De norske olie-sheiker skal da transporteres standsmæssigt, vi andre kan få de gamle udtjente B-747 skramlekasser...Angry

JD
Redigeret af JD d. 27/09-2009 17:23

BJ
Ja THAI AIRWAYS der er ihvertfald en daglig afgang fra København.
og det er hver dag kl.14.35 og som ingolf skriver,
er det nok det samme med Oslo og Stockholm bortset fra tidpuntet.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

b_j3ns3n
vis man alligevel vil mellem lande så prøv turkish air.. der er også medlem af star alliance som thai vist også er (samme standard bare noget billigere, og nyere fly)
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

jesperfrb
Så vidt jeg er indformeret, vil de bruge Aibus340-600 på nogle af deres afgange fra Oslo, da de er stoppet på BKK-JFK. Så disse fly er lidt i overskudWink Bruges iøjeblikket bla indenrigs i ThailandShock
Redigeret af jesperfrb d. 28/09-2009 01:57
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Gurk90
jesperfrb skrev:
Så vidt jeg er indformeret, vil de bruge Aibus340-600 på nogle af deres afgange fra Oslo, da de er stoppet på BKK-JFK. Så disse fly er lidt i overskudWink Bruges iøjeblikket bla indenrigs i ThailandShock

Det er Airbus340-500 de bruger i øjeblikket på ruten BKK-Oslo, 5 afgange pr uge. Og det er fly der, som du skriver, tidligere blev brugt på BKK-JFK. Thai airways prøver at sælge disse fly, men er indtil nu kun blevet tilbudt 50 millioner dollars pr stk.

Fra 25. oktober begynder Thai at beflyve ruten BKK-Oslo 7 gange om ugen. Flytypen til Oslo vil blive ændret til B777-200.

Airbus340-500 flyene vil bl.a. blive indsat på ruten BKK-Athen istedet.
Redigeret af Gurk90 d. 28/09-2009 02:21

BJ
Ja det må da være en rimelig ny årgang hvis den har fløjet BKK - NY - BKK.
Gad vide hvornår de sætter et nyere ind på, CPH - BKK - CPH.
MVH:BJ
Redigeret af BJ d. 28/09-2009 07:48
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Steen 22
b_j3ns3n skrev:
vis man alligevel vil mellem lande så prøv turkish air.. der er også medlem af star alliance som thai vist også er (samme standard bare noget billigere, og nyere fly)

De lokker med billige prisen og rimelig vente tid og--- Et par uger før får man besked på at tiderne er ændret så man får meget tid i lufthavnenSad

ingolf
Steen 22 skrev:
b_j3ns3n skrev:

De lokker med billige prisen og rimelig vente tid og--- Et par uger før får man besked på at tiderne er ændret så man får meget tid i lufthavnenSad

Man må også altid have 30kg + håndbagage. Skal flyve med dem i morgen, og ingenting er ändret, endnu Smile

Ingolf

paulsenp
BJ skrev:
Det må vi sgu da ikke håbe de gør, de er sgu dyre nok at flyve med i forvejen.
MVH.BJ

Jeg har netop spurgt om pris fra Bangkok til Kobenhavn og retur.
prisen hos thai var ca 37.500 baht, og hos sas ca. 58.500 baht.
Peter

Lung Yao
Hej Peter,
Venligst oplyse om perioden(sæson/datoer).
Men bare vent, SAS bliver nødt til at "følge trop", m.h.t. priserne.
Det ærgeligst ved historien er at, køber du billetten NU til 58.500 Baht og senere opdager at din sidemand har KUN givet : 37.5-40.000 baht for sin (samme betingelser). Shock Sad Angry #%¤&/!"#¤%&/()^* !
Og jeg tror ikke at de bliver dyrere end de 58.5, for så ville de flyve med halv tom maskiner.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
ingolf skrev:
.............................................................................
Man må også altid have 30kg + håndbagage. Skal flyve med dem i morgen, og ingenting er ändret, endnu Smile
Ingolf

Desvære NEJ, for både BJ (ikke medlem endnu) og undertegnede(havde ikke fået mit kort fornyet, da kontoen var tømt ved køb af "Fri billet" sidste år) har/havde KUN ret til 20 kg + håndbagage.
Du har ret til 30 kg bagage , kun hvis du har ROP Sølvkort (20 + 10) eller Guldkort (30 + 10).
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ingolf
LUNG YAO--läs indlägene för du svarer, og lad väre med at klippe ud indlägene, som om det er noget andet man skriver omAngry

Alle 3 indläg handler om Turkish Air, og har intet med Thai Air at göre

Men du klipper ud mit indläg, og bruger det som om jeg har påstået noget om Thai Air, HVILKET JEG IKKE HAR.

Ingolf

Lung Yao
Undskyld Ingolf,
Jeg "overså" at du skulle flyve med Turkish Airlines, troede at du var "loyalt" overfor Thai Airways Grin Grin
My bad.
Skal hilse fra Ayub Khan og sige at ganske rigtigt som du skriver, THY giver exceptionelt 30 kg bagage UD af CPH(også på hjemmerejsen, såfremt rejsen starter fra CPH), og er du "Classic Plus"medlem (20K miles om året, 10K indenfor det første års medlemskab eller 15K indenfor 2 års) får du 10kg extra, ialt 40kg. (ikke dårligt).

sony
Lung Yao skrev:
Undskyld Ingolf,
Jeg "overså" at du skulle flyve med Turkish Airlines, troede at du var "loyalt" overfor Thai Airways Grin Grin
My bad.
Skal hilse fra Ayub Khan og sige at ganske rigtigt som du skriver, THY giver exceptionelt 30 kg bagage UD af CPH(også på hjemmerejsen, såfremt rejsen starter fra CPH), og er du "Classic Plus"medlem (20K miles om året, 10K indenfor det første års medlemskab eller 15K indenfor 2 års) får du 10kg extra, ialt 40kg. (ikke dårligt).

Rart at se experten lung yao kan tage fejl sorry lung kunne ikke lade være med den her joke her håber du bære over med mig GrinSmilePfft

Lung Yao
Selvfølgelig kan jeg tåle det Smile, og i forhold til mange andre, er jeg ikke bange for at indrømme det og give en undskyldning.
Og "Experten"(host-host-host) må stå på din egen regning for iflg. DTW regnestok er jeg "kun" erfaren medlem, og det må skyldes talemåden :
<< Klogskab kommer af Erfaringer.
Erfaringer kommer af Dumheder.
Og man bliver aldrig Klog, kun rig af Erfaringer>> Cool Grin Grin Grin
Redigeret af Lung Yao d. 28/09-2009 14:04

paulsenp
Lung Yao skrev:
Hej Peter,
Venligst oplyse om perioden(sæson/datoer).
Men bare vent, SAS bliver nødt til at "følge trop", m.h.t. priserne.
Det ærgeligst ved historien er at, køber du billetten NU til 58.500 Baht og senere opdager at din sidemand har KUN givet : 37.5-40.000 baht for sin (samme betingelser). Shock Sad Angry #%¤&/!"#¤%&/()^* !
Og jeg tror ikke at de bliver dyrere end de 58.5, for så ville de flyve med halv tom maskiner.

Hej Lung Yao,

Det er priserne paa en billet til KBH paa fredag den 2. oktober, og med aaben retur indenfor 1 maaned.
Peter

Spring til debat: