Se indlæg
Telefon
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 24/09-2009 01:40
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Rigtigt, og har man selv en mobil, gøres det til dansk lokal takst i dk. Har selv fri tale i dk, så det koster intet, udover mit normale abonnement!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
tomu |
Lagt på d. 24/09-2009 19:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 52 |
Nogen der har prøvet den anden vej rundt? altså ringe billig fra en mobil i Thailand til et nr. i DK? |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 24/09-2009 19:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
ja jeg bruger True Inter Sim når jeg er i Thailand http://www.truemo...ails?id=45 |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 24/09-2009 19:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
ja det er ikke nemt, nu er der kommet en ny udbyder lige som voip og lign. har lige fået reklame fra dem. de kalder sig RYNGA [url]www.rynga.com[/url] hilsen fra et af de tosset, tosset med Thailand Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
tomu |
Lagt på d. 24/09-2009 23:08
|
Toolmanspain - Vil det sige man kan foretage et opkald fra Thailand via et local access nr.? Min plan er at oprette en bruger fra DK (IP-adresse), men lad en anden person i Thailand (der ikke har adgang til internet) benytte kontoen. Har faktisk allerede oprettet mig som bruger, men lige nu når jeg går ind i options og vælger et opkald via local access nr., kan jeg ikke vælge et land(Thailand) endnu. Det er sikkert fordi jeg ikke har købe credits endnu. Jeg vil bare sikre mig, at man kan vælge et local access nr. fra Thailand, inden jeg køber credits. På voipdiscount kan jeg nemlig ikke vælge et local access nr. fra Thailand. |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 24/09-2009 23:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Hej tomu jeg ved det ikke endnu, men jeg vil umidelbart mene det nok er det samme som VOIPDISCOUNT, men uden du må hænge mig op på... men er den løsning du søger at personen i Thailand skal kunne ringe til dig her i DK?? og har personen internet hjemme?? så kan der sagtens lave noget så i ringer næsten gratis imellem hinanden uanset timers samtale men hvis du vil hører nærmere så send mig en PB, så kan jeg forklare det til dig,,, tomu skrev:
Toolmanspain - Vil det sige man kan foretage et opkald fra Thailand via et local access nr.? Min plan er at oprette en bruger fra DK (IP-adresse), men lad en anden person i Thailand (der ikke har adgang til internet) benytte kontoen. Har faktisk allerede oprettet mig som bruger, men lige nu når jeg går ind i options og vælger et opkald via local access nr., kan jeg ikke vælge et land(Thailand) endnu. Det er sikkert fordi jeg ikke har købe credits endnu. Jeg vil bare sikre mig, at man kan vælge et local access nr. fra Thailand, inden jeg køber credits. På voipdiscount kan jeg nemlig ikke vælge et local access nr. fra Thailand. Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
kiml |
Lagt på d. 25/09-2009 06:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
vi tager den engang til Voip er det billigste at ringe til mobil telefon til Thailand du sætter 10 euro ind på din konto dertil kommer 2,50 euro du kan så ringe til Thailand i 120 dage, når de 120 dage er gået har stadig 10 euro på din konto som du også kan ringe for så prisen er 2.50 ca. 20kr for over 120 dage
[img][/img]
|
|
|
John |
Lagt på d. 25/09-2009 06:31
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
tomu skrev: Toolmanspain - Vil det sige man kan foretage et opkald fra Thailand via et local access nr.? Min plan er at oprette en bruger fra DK (IP-adresse), men lad en anden person i Thailand (der ikke har adgang til internet) benytte kontoen. Har faktisk allerede oprettet mig som bruger, men lige nu når jeg går ind i options og vælger et opkald via local access nr., kan jeg ikke vælge et land(Thailand) endnu. Det er sikkert fordi jeg ikke har købe credits endnu. Jeg vil bare sikre mig, at man kan vælge et local access nr. fra Thailand, inden jeg køber credits. På voipdiscount kan jeg nemlig ikke vælge et local access nr. fra Thailand. Tomu Man kan ikke vælge lokal access fra Thailand, heller ikke selv om du har penge på kontoen. Det eksisterer ikke. john@dansk-thai.dk
|
|
|
tomu |
Lagt på d. 25/09-2009 07:14
|
Tak for dit svar, John.. Meget godt at vide inden jeg smider penge ind på kontoen. Ærgerlig at man hos dem heller ikke kan vælge et lokal access nr. fra Thailand. Jeg må prøve mig frem med truemove inter sim http://www.truemo... |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 25/09-2009 07:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
tomu skrev: Tak for dit svar, John.. Meget godt at vide inden jeg smider penge ind på kontoen. Ærgerlig at man hos dem heller ikke kan vælge et lokal access nr. fra Thailand. Jeg må prøve mig frem med truemove inter sim http://www.truemo... Det nemmeste er at købe SIM-kortet i lufthavnen. I ankomsthallen, efter emigration, har True en butik, hvor de taler godt engelsk. De hjælper dig med sim-kortet, aktiverer det bl.a. til engelsk, du kan købe mere taletid med det samme, og de har brochurer på engelsk om inter sim,bla. med priser til forskellige lande. Så vidt jeg husker er det 3 baht i minuttet til dansk fastnet telefon. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 25/09-2009 07:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
1 Baht til fastnet i DK. |
|
|
pclind |
Lagt på d. 10/11-2009 03:39
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
VoizPlus.com er nede paa 85 Stang til fastnet dk!
If you are out to describe the truth, leave elegance to the tailor.
Albert Einstein |
|
|
pclind |
Lagt på d. 10/11-2009 04:20
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
vandango skrev: Ser da meget interessant ud når man befinder sig i Thailand http://www.asiate...rvices.htm http://www.voippr...-thailand/ Jeg syntes ellers at det er for dyrt at ringe hjem fra mobilen. Asia Telcom's hjemmeside er ikke opdateret siden 2005 og Daniel Skinners email box er fuld. Er der nogen som ved med bestemthed om de stadig eksisterer? De fleste priser se også over 4 år gamle ud!!! If you are out to describe the truth, leave elegance to the tailor.
Albert Einstein |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 10/11-2009 08:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Pas på med at bruge jeres danske/svenske mobil i TH--det kan let blive meget dyrt. Har lige fået min mobilregning: 1 indkommende samtal 15sekunder 12.00svkr 1 udgående samtal 1minut og 48 sek 39,93svkr 2 sendte SMS 7,28svkr Ingolf |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 10/11-2009 09:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Ingolf, Er du endeligt ved at "vågne op". Det har været advaret utalige gange før om det. Og den bedste løsning synes jeg og som jeg har beskevet før, er at lige så snart du sider i flyet i Kastrup at pille dit danske/svenske SIM kort ud af mobilen. (Roaming fidusen har jeg ikke meget tiltro til). Lige så snart du ankommer til LOS, anskaffer du dig et Thai SIM kort (DTAC, 12Call, Happy eller True), og på internet (eller SMS) kan du sende en besked til dem som måtte ønske at kontakte dig, om at de kan træffe dig på dette thai nummer. De andre kan bare vente til du kommer hjem. Med du kan "trøste dig" med at det KUN var Svenske kroner. . Redigeret af Lung Yao d. 10/11-2009 09:58 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
ingolf |
Lagt på d. 10/11-2009 11:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Lung Yao skrev: Ingolf, Er du endeligt ved at "vågne op". Det har været advaret utalige gange før om det. Og den bedste løsning synes jeg og som jeg har beskevet før, er at lige så snart du sider i flyet i Kastrup at pille dit danske/svenske SIM kort ud af mobilen. (Roaming fidusen har jeg ikke meget tiltro til). Lige så snart du ankommer til LOS, anskaffer du dig et Thai SIM kort (DTAC, 12Call, Happy eller True), og på internet (eller SMS) kan du sende en besked til dem som måtte ønske at kontakte dig, om at de kan træffe dig på dette thai nummer. De andre kan bare vente til du kommer hjem. Med du kan "trøste dig" med at det KUN var Svenske kroner. . LUNG--alt det der ved jeg--har et langtids holdbart 1-2-call--hver gang jeg sätter nogle penge ind på kortet, gäller det et år frem fra denne dato. Jeg har det svenske og danske nummer åben i en telefon med 2 simkort (telefonsvarerene er selvfölgelig slukkede) så kan folk ringe mig eller sende SMS, og er det noget vigtigt kan jeg så ringe eller SMS'se tilbage fra thai telefonen---og nej, jeg springer ikke rundt med dansk/svenske telefonen i TH--den ligger hjemme, og så kikker jeg på sådan hver anden eller 3 dag, om jeg nu husker det--man får jo hurtigt lidt thai style, når man har väret der nogle dage. At jeg svarede, var en fejl--jeg lå og halvsov, telefonen ringer, og man svarer Det udgående samtal og SMS'erne, var noget vigtigt, og thaitelefonen lå i bilen, som konen var kört afsted i. Ingolf |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 10/11-2009 14:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Jeg kan bidrage med dette: 6 opkald til DK 11 min = 162,00 (Via True Move) 1 opkald til DK 04 min = 32,00 (via AIS) 3 SMS'er til DK 4,80 (Via True Move) Modtaget i Thailand: 6 opkald fra DK 08 min = 73,00 (Via True Move) og før Lung Yao får en prop. Ved godt at det andet er billigere, og bruger også 1-2 call, men dette var forretnings telefon, så derfor. der er så lige - 30% rabat før moms'en og så lidt moms Kim
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 10/11-2009 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Emule/Download. Er der nogen der har erfaring med ovensttående? Hvad kan jeg bruge det til? Og hvis, er det et godt program? Hilsen ikke pc nørd. Steen |
|
Spring til debat: |