Se indlæg
Massageklinikker
|
|
Emmoride |
Lagt på d. 19/09-2009 20:09
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 98 |
b_j3ns3n skrev: Ezal skrev: Ifølge min kone kan hendes veninder bedst lide ældre mænd. De betaler bedre og kan ikke så mange gange. Hun kunne heldigvis for mig bedre lide mig,jeg er ung og fattig og måtte stå og vente uden for baren når hun fik fri så vi kunne snige os væk. Det var ret sjovt... hehe cool.. noget i samme stil for mit vedkommende.. sad bare inde i baren med mine singha og ventede hele aften.. Hold da helt kæft. Sad i så og ventede på at Jeg var færdig. I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 20:18
|
|
Begynder Antal indlæg: |
kloge ord, virkeligt et brugbart indlæg! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 19/09-2009 20:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Emmoride skrev: b_j3ns3n skrev: Ezal skrev: Ifølge min kone kan hendes veninder bedst lide ældre mænd. De betaler bedre og kan ikke så mange gange. Hun kunne heldigvis for mig bedre lide mig,jeg er ung og fattig og måtte stå og vente uden for baren når hun fik fri så vi kunne snige os væk. Det var ret sjovt... hehe cool.. noget i samme stil for mit vedkommende.. sad bare inde i baren med mine singha og ventede hele aften.. Hold da helt kæft. Sad i så og ventede på at Jeg var færdig. det kan da godt være.. er du 80 cm høj og 80 cm bred..? for så var det mig der ventede Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Sarah |
Lagt på d. 19/09-2009 21:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
b_j3ns3n skrev: Sarah skrev: Frank skrev: Sarah skrev: BJ skrev: Kent26 skrev: Forestil dig, at de var store, fedtladne ildelugtende thai-matroner, der kom til Danmark for at kneppe unge lækre mænd? Det kan du da ikke sammenligne, du taler om to kulturer der ligger lige så langt fra hindanen som syd- og nord-polen og i øvrigt ser jeg ikke andre danske turister incl. mig selv som en stor fed ildelugtende stoder, der kommer for at kneppe unge Thaipiger.........Gør du??? MVH.BJ Ikke nødvendigvis dig ikke nødvendigvis alle, men der er MANGE Er det bedre for en luder at få en ung, godt udseende, spændstig tyr med en stor svaber frem for en gammel fed stodder med en cocktailpølse? Smag og behag...hvad tog du helst selv? honey its all about the money det må være et emne som gør dig rigtig sur som kvinde.. men da du sikkert har været i thailand en gang eller flere, kan det ikke overraske dig hvad de stakkels tøsser gør for lidt bath. tror man som udeforstående har godt af at se på det hele med lidt sort humor.. ikke sagt der er noget sjovt ved de mange mange piger der er nød til at sælge sig selv, for at skaffe mad til en stor familie ude på landet. mener bare man kan ikke rede hele verden, selv om man gerne ville You´re right... Desværre er der ikke så meget at gøre ved det. Jeg støtter ikke prostitution, men kan ikke ændre pigernes situation. Jeg har boet i Pattaya og kender flere thai piger der arbejder der, mod deres vilje, men netop for at gøre noget godt for familien Isan...! :-) det der provokere mig i denne debat er meninger som Suks...som ser ned på pigerne (selvom han tilsyneladende selv var ret aktiv i Pattaya før han fandt han højtuddannede kone...) Redigeret af Sarah d. 19/09-2009 21:28 |
|
|
Heine |
Lagt på d. 19/09-2009 22:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 100 |
Ja Sarah det er lidt langt ude at kunderne ser ned på dem de selv fornedrer. Hverken pigerne eller kunderne er særlig kløgtige i deres valg, men pigerne der gør det af økonomisk nød påkalder sig lidt mere sympati. Men uanset hvor meget de brovter har kunderne det garanteret heller ikke nemt inde i deres små hoveder. I virkeligheden er det jo temmelig ynkeligt at købe en kvinde eller købe sig til "happy ending" ved massage mod et klækkeligt ekstragebyr Hvem er lige mest ynkværdig massøsen eller ham den blegfede omsorgssvigtede på massagebriksen ? ha ha ha ha |
|
|
Lagt på d. 19/09-2009 22:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
hvorfor er der absolut en af dem der skal være ynkelig? de ved jo begge hvad de går ind til. når 2 parter har en klar aftale, eller forståelse for hvad der skal ske kan jeg intet galt se i det! det eneste der er mærkeligt i mine øjne er at man først bruger sådan en service og bagefter brokker sig over pigerne, når man har fundet den rigtigt, hvad enten hun så er fundet i pattaya, hellerup eller hvor ellers. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 20/09-2009 02:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Sarah. Der sker ting og sager naar man ser lyset......... Stoerstedelen af de farang jeg kender her i Thailand er gift med en X-luder.....og det er bestemt ikke kaerligheden der trykker, samt at de har et faelles ordforraad der kan staa paa bagsiden af et frimaerke......men pigerne kan dog sige : Daaaarliiiing gib meeee 1000 baht........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af Dream d. 20/09-2009 02:47 |
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 20/09-2009 03:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Måake vil dette indlæg få nogle op af stolen og skrive en helt masse, men undskyld det er da ligemeget hvilken kultur, så tager de unge piger ham den "tykke brød" når han har penge, i Thailand så ikke så mange Danske penge, men for en Thai er det gode penge på grund af leveomkostningerne, men en Dansk pige feks, går efter ham millionæren på grund af det er så fuckking dyrt i Danmark og derfor skal hun jo finde en der er loadet med penge, og i 99% af kvinderne vil uanset hvad kræve peneg fra fyren til hende forbrug og når hun så lige har det røde så kan man ikke få hvis man har lyst, det siger sku ikke luderen, hun tager kunden og hans penge, "hende derhjemme tager kun pengene" og så kan stodderen undvære, ja vorr herrebevares, hun er sku da dyrere end hende i baren eller klinikken...og nu skal i åbne jeres sind og i vil se det er rigtigt...
Redigeret af toolmanspain d. 20/09-2009 03:06 Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
VIP |
Lagt på d. 20/09-2009 06:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
toolmanspain skrev: Måake vil dette indlæg få nogle op af stolen og skrive en helt masse, men undskyld det er da ligemeget hvilken kultur, så tager de unge piger ham den "tykke brød" når han har penge, i Thailand så ikke så mange Danske penge, men for en Thai er det gode penge på grund af leveomkostningerne, men en Dansk pige feks, går efter ham millionæren på grund af det er så fuckking dyrt i Danmark og derfor skal hun jo finde en der er loadet med penge, og i 99% af kvinderne vil uanset hvad kræve peneg fra fyren til hende forbrug og når hun så lige har det røde så kan man ikke få hvis man har lyst, det siger sku ikke luderen, hun tager kunden og hans penge, "hende derhjemme tager kun pengene" og så kan stodderen undvære, ja vorr herrebevares, hun er sku da dyrere end hende i baren eller klinikken...og nu skal i åbne jeres sind og i vil se det er rigtigt... Jeg har sagt det før! Men gentager gerne! Tyk, tynd, ung, gammel? KÆRLIGHED OG PENGE FØLGES AD, OGSÅ I THAILAND!!! Redigeret af VIP d. 20/09-2009 06:09 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
toolmanspain |
Lagt på d. 20/09-2009 06:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
VIP skrev: toolmanspain skrev: Måake vil dette indlæg få nogle op af stolen og skrive en helt masse, men undskyld det er da ligemeget hvilken kultur, så tager de unge piger ham den "tykke brød" når han har penge, i Thailand så ikke så mange Danske penge, men for en Thai er det gode penge på grund af leveomkostningerne, men en Dansk pige feks, går efter ham millionæren på grund af det er så fuckking dyrt i Danmark og derfor skal hun jo finde en der er loadet med penge, og i 99% af kvinderne vil uanset hvad kræve peneg fra fyren til hende forbrug og når hun så lige har det røde så kan man ikke få hvis man har lyst, det siger sku ikke luderen, hun tager kunden og hans penge, "hende derhjemme tager kun pengene" og så kan stodderen undvære, ja vorr herrebevares, hun er sku da dyrere end hende i baren eller klinikken...og nu skal i åbne jeres sind og i vil se det er rigtigt... Jeg har sagt det før! Men gentager gerne! Tyk, tynd, ung, gammel? KÆRLIGHED OG PENGE FØLGES AD, OGSÅ I THAILAND!!! Nemlig helt rigtigt, det med et forhold har altid været et bekevmmeligsspørgsmål.. Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! |
|
|
BJ |
Lagt på d. 20/09-2009 07:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
b_j3ns3n skrev: Sarah skrev: Helt sikkert...det ER jo enhver kvindes drøm at blive prostitueret. Jeg kender flere barpiger i Pattaya der IKKE bryder sig om det de laver. No money-no honey. tror ikke han sagde alle piger elsker deres "job" som prostitueret.. uden at kende BJ er jeg sikker på han bare mener, mange er fint tilfredse med deres tilværelse som prostitueret. så kan man diskutere om det er fordi de ikke kender til andet, eller om de måske bare ikke har andet valg. jeg holder på at mange godt kan lide deres "job" men er samtidig helt sikker på der er flere, der er ved at brække sig hvergang de får en ny kunde Du har helt ret b_j3ns3n jeg har aldrig skrevet elsker deres arbejde, det jeg mente var at de ikke var utilfreds med det liv de har. faktisk var det kun EN jeg udtalte mig om, som jeg direkte havde spurgt, og som ikke havde nogen drøm om at komme til vesten. MVH.BJ Redigeret af BJ d. 20/09-2009 07:44 THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 20/09-2009 08:52
|
Heine skrev: Ja Sarah det er lidt langt ude at kunderne ser ned på dem de selv fornedrer. Hverken pigerne eller kunderne er særlig kløgtige i deres valg, men pigerne der gør det af økonomisk nød påkalder sig lidt mere sympati. Men uanset hvor meget de brovter har kunderne det garanteret heller ikke nemt inde i deres små hoveder. I virkeligheden er det jo temmelig ynkeligt at købe en kvinde eller købe sig til "happy ending" ved massage mod et klækkeligt ekstragebyr Hvem er lige mest ynkværdig massøsen eller ham den blegfede omsorgssvigtede på massagebriksen ? ha ha ha ha SUPER godt indlæg Heine |
|
|
Sarah |
Lagt på d. 20/09-2009 08:57
|
toolmanspain skrev: Måake vil dette indlæg få nogle op af stolen og skrive en helt masse, men undskyld det er da ligemeget hvilken kultur, så tager de unge piger ham den "tykke brød" når han har penge, i Thailand så ikke så mange Danske penge, men for en Thai er det gode penge på grund af leveomkostningerne, men en Dansk pige feks, går efter ham millionæren på grund af det er så fuckking dyrt i Danmark og derfor skal hun jo finde en der er loadet med penge, og i 99% af kvinderne vil uanset hvad kræve peneg fra fyren til hende forbrug og når hun så lige har det røde så kan man ikke få hvis man har lyst, det siger sku ikke luderen, hun tager kunden og hans penge, "hende derhjemme tager kun pengene" og så kan stodderen undvære, ja vorr herrebevares, hun er sku da dyrere end hende i baren eller klinikken...og nu skal i åbne jeres sind og i vil se det er rigtigt... Du må virkelig have haft nogle dårlige oplevelser i dit liv. Jeg har haft en thai kæreste,-tror du jeg tog ham for pengenes skyld? |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/09-2009 08:57
|
Dream skrev: Sarah. Der sker ting og sager naar man ser lyset......... Stoerstedelen af de farang jeg kender her i Thailand er gift med en X-luder.....og det er bestemt ikke kaerligheden der trykker, samt at de har et faelles ordforraad der kan staa paa bagsiden af et frimaerke......men pigerne kan dog sige : Daaaarliiiing gib meeee 1000 baht........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. det er da dejligt du har set lyset.. men husk lige på at det ikke alle der sidder i samme situation som dig. du ved godt mange herinde har fundet en tidligere! barpige, som de lever lykkeligt med. hvergang du nedgør pigerne, nedgør du også fyren bag skærmen, klart du så tit gør folk hidsige Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Sarah |
Lagt på d. 20/09-2009 09:02
|
Dream skrev: Sarah. Der sker ting og sager naar man ser lyset......... Stoerstedelen af de farang jeg kender her i Thailand er gift med en X-luder.....og det er bestemt ikke kaerligheden der trykker, samt at de har et faelles ordforraad der kan staa paa bagsiden af et frimaerke......men pigerne kan dog sige : Daaaarliiiing gib meeee 1000 baht........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. Hvilket lys er det du har set Suk?! |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/09-2009 09:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja må da indrømme jeg har da været sammen med en del af de piger i barenene i løbet af den tid man har været i thailand. Men har selv behandlet dem som ligeværdige mennesker og kunne da aldrig drømme om at gøre noget for at nedgøre dem har altid opført mig pænt overfor dem. Jeg er godt nok ved at brække mig over de mænd der sidder på barene og negør pigerne hold kæft hvor er det ynkeligt at se på. Men nu hende jeg kommer sammen med har jeg så haft i flere år, gider sgu ikke engang at finde andre piger for det er bare nye problemmer måske. Jeg kan da huske i starten jeg var sammen med min dame talte vi om det hun lavede, og hun spurrgte mig om jeg synes det var sjovt det hun lavede og begyndte nærmest og græde. Må da også indrømme når jeg læser alle de tråde om pigerne her bliver jeg lidt harm over nå der bliver skrevet ludere, ja ja jeg ved det godt det er jo det de arbejder som, men spørger du pigerne er det et arbejde. Nå det var bare min mening, så må i jo grine af mig eller hvad i vil. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 20/09-2009 09:22
|
Sarah skrev: Heine skrev: Ja Sarah det er lidt langt ude at kunderne ser ned på dem de selv fornedrer. Hverken pigerne eller kunderne er særlig kløgtige i deres valg, men pigerne der gør det af økonomisk nød påkalder sig lidt mere sympati. Men uanset hvor meget de brovter har kunderne det garanteret heller ikke nemt inde i deres små hoveder. I virkeligheden er det jo temmelig ynkeligt at købe en kvinde eller købe sig til "happy ending" ved massage mod et klækkeligt ekstragebyr Hvem er lige mest ynkværdig massøsen eller ham den blegfede omsorgssvigtede på massagebriksen ? ha ha ha ha SUPER godt indlæg Heine jeg har da købt en pige før i thailand.. kun 1 og vi fik dog aldrig bollet som planlagt, jeg var taget afsted med min bror og nogle kammerater på dykkertur. (vi så godt nok aldrig vandet) første aften, jeg var blevet rimelig stiv og sad bare ind over baren, med mit ligeså stive følgeskab. fandt mig en sød lille sag nede fra baren, som jeg ville hjem og gøre mange ting og sager med. da vi kom hjem til mit hotel efter en lang tuk tuk tur, fik jeg pakket hende´s smukke krop ud af hendes lille nederdel og dertil hørene top.(hold da kæft hvor var hun lækker) jeg må da indrømme jeg havde rejst flaget og var temlig klar til kamp.. hun finder selvfølgelig kondomerne frem, som vi havde købt i 7-11 på vejen hjem, for hun kan jo se, jeg er som sagt klar!.. Og så bedst som jeg skal til at hoppe på hende, falder flaget hurtigere end det blev hejst. kan lige så tydeligt huske, hvordan jeg blev ramt af en lille rådne satan, der sad på min skulder.. (tror det hedder en samvitighed) og det eneste jeg tænkte var, du har købt hende din klovn.. ja det var mit eventyr, hun fik 2000 bath og en undskyldning. resten af min ferie sad jeg nede på en anden bar og havde ondt af næsten alle pigerne der var på arbejde. der var dog hende den søde som jeg faldt snak med og som i dag er mor til vores fælles dejlige søn har aldrig købt en pige efter den aften b_j3ns3n skrev:
hehe cool.. noget i samme stil for mit vedkommende.. sad bare inde i baren med mine singha og ventede hele aften.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 20/09-2009 09:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Sarah skrev: Han har set Det lyserøde
Dream skrev: Sarah. Der sker ting og sager naar man ser lyset......... Stoerstedelen af de farang jeg kender her i Thailand er gift med en X-luder.....og det er bestemt ikke kaerligheden der trykker, samt at de har et faelles ordforraad der kan staa paa bagsiden af et frimaerke......men pigerne kan dog sige : Daaaarliiiing gib meeee 1000 baht........[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley039.gif[/img] is not a valid Image. Hvilket lys er det du har set Suk?! |
|
|
VIP |
Lagt på d. 20/09-2009 10:04
|
sony skrev: Må da også indrømme når jeg læser alle de tråde om pigerne her bliver jeg lidt harm over nå der bliver skrevet ludere, ja ja jeg ved det godt det er jo det de arbejder som, men spørger du pigerne er det et arbejde. Nå det var bare min mening, så må i jo grine af mig eller hvad i vil. DET HEDDER VÆRTINDER!!! og skille linien mellem at være "almindelig" pige, eller værtinde i Thailand, er uhyggelig tynd, hvis du har penge nok! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 20/09-2009 10:10
|
Sarah skrev: [quote] Du må virkelig have haft nogle dårlige oplevelser i dit liv. Jeg har haft en thai kæreste,-tror du jeg tog ham for pengenes skyld? Jeg vover det ene øje! Kan man tænke sig, at han tog dig for pengenes skyld??? >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
Spring til debat: |