Se indlæg
Jet Sci Scam
|
|
hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 155 |
Efter at ha' set de sidste "Big Trouble" indslag må jeg erkende at mange af de "skod euro trash" turister der opfører sig som om de er hjemme på "gul stue", omgivet af støttepædagoger, socialrådgivere, og vege eftergivende ordenshåndhævere, SELV ER UDE OM DET LORT DE RODER SIG IND OG UD I!! Hør dem, man kan knap nok forstå det elendige engelsk de rabler af sig. Det er skod, underklasse, bærmen af Europa's ungdom, og det er en plage at opleve. Drugs, druk, skandaløs optræden, vold, fusk, o.m.a. og så hyler de når lovens Thailandske, barske, lange arm slår til..! Phuck dem.... De får som de fortjener. De sku' blive hjemme, eller lære at begå sig mere fornuftigt, især i et land som Thailand. Dr. Gonzo |
|
|
hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:05
|
lung skrev: jeg trode da ellers den serie var kommet lidt i problemer efter hvad jeg kan læse her. er det ikke rigtigt må gonzo sku oversætte.. http://phuketwan....old-11567/ Det er panikken der nu breder sig opad i det Thailandske system. De har i et brev anmodet Bravo TV Kanalen i England om at stoppe med at vise udsendelserne, og i Thailand har de forbudt produceren at færdiggøre serien! Sædvanligt reaktionsmønster: Censur, forbud m.m. Dr. Gonzo |
|
|
Dream |
Lagt på d. 15/09-2009 14:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Altsaa Thomsen, nu maa jeg vide det, er det Farang eller Thai'er du ikke bryder dig om ? |
|
|
hsthomsen |
Lagt på d. 15/09-2009 14:28
|
Begge parter - jeg er nihilist! http://da.wikiped.../Nihilisme Men karma er jo også udmærket til at forklare idiotien i Thailand, ikke? Thailand er skaberens børnehave, det er der nybegyndere i jordelivet inkarnerer, og det mener jeg sgu' helt seriøst, de er langt fra så udviklede og avancerede bevidsthedsmæssigt som resten af planetens beboere, og det skal de heller ikke være, det kan de ikke, de er nybegyndere. Vel derfor vi er fascineret af dem, de kære små... Derfor har de også brug for deres "far" - Kongen, som med et snildt PR trick, har fået status af halv- og næsten hel Gud, selvom der sådan set ingen gud er i buddhismen... JD Redigeret af hsthomsen d. 15/09-2009 14:29 |
|
|
Lagt på d. 15/09-2009 15:04
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tja! For mig ligner thailænder de danske HEDE PERKER utroligt meget . Har dog mødt flere thailændere som var langt mere civiliseret end HEDE PERKER.. Kan da lige tilføje en ordliste. HEDE perker = Jyder ala Kresten Poulsgaard, Jesper Langballe, Søren Krarup, hsthomsen. LYNG perle = sama sama Redigeret af d. 15/09-2009 15:29 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 15/09-2009 16:23
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
srithan skrev: Frank skrev: FCKdk skrev: En hollænder optog selv med skjult kamera, Jetski- mafiaen med korrupt politi tilstede.... Den er godt nok fra 2008 men den viser blot at det ikke er noget nyt, at blive snydt på Phuket!!!! Super video med en modig knægt. Det kunne være sjovt at få oversat de to gangsteres samtale. Knald godt indlæg Frank, din gamle stjernespiller/fisker..... Så får du den da lige igen, det sgu' jo nødig hedde sig. Snup valium. |
|
|
Frank |
Lagt på d. 15/09-2009 16:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Man tror det er løgn, men jeg faldt over en video uden hverken scam, overfald eller korrupt politi.Det kan ikke være rigtigt! Redigeret af Frank d. 15/09-2009 16:34 |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/09-2009 17:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Natasha skrev: b_j3ns3n skrev: undskyld mit sprog.. ho the fuck is jj..? Måske ham som alle videoerne handler om? så handler videon jeg lige har set på youtube om en amerikansk marine soldat der hedder Jens Jørgen!.. besynderligt navn for en amerikaner.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 15/09-2009 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
b_j3ns3n skrev: Natasha skrev: [quote]b_j3ns3n skrev: undskyld mit sprog.. ho the fuck is jj..? Måske ham som alle videoerne handler om? så handler videon jeg lige har set på youtube om en amerikansk marine soldat der hedder Jens Jørgen!.. besynderligt navn for en amerikaner..[/quote ham jj er udlejeren efter min overbevisning.og soldaten fik lov til at betale inden de fik lov til at gå.men man kan jo bare lade være med at leje uden at sikre sig at tingene er i orden. |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 16/09-2009 00:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Rasmus skrev bl.a.: 26-04-2008 i indlæg: #2 En bekendt havde engang lejet en bil i Pattaya, fra en af disse sidegade bil udlejer. Bilen kørte udmærket og han havde ingen problemer med bilen. Da han lejede bilen måtte han oplyse på hvilket hotel han boede. Det blev også aftalt at han skulle leverer bilen tilbage den følgende uge tidligt om morgenen. Men da han om morgenen skulle køre til bil udlejeren for at afleverer bilen, opdagede han at hjulkapslerne på bilen var væk. Udlejeren krævede nu et ganske stort beløb for de manglende hjulkapsler, et beløb som ikke stod i forhold til hvad de ellers ville kost som nye. Min bekendt betalte for de manglende hjulkapsler for at slippe for yderligt vrøvl med udlejeren. Dagen efter kørte min bekendt og jeg tilfældigvis forbi bil udlejeren - her stod bilen nyvasket og med selv samme hjulkapsler på igen! Der var ingen tvivl om, at bil udlejeren har været en tur rundt hotelparkeringen aften før for at fjerne hjulkapslerne. Hvor mange gange dumme falanger så har betalt disse hjulkapsler, melder historien ikke om! http://www.dansk-...post_61628 Denne beretning som er fra april 2008 er i sig selv ganske harmløs, da det ”kun” handler om et par skide hjulkapsler til få hundred kroner. Men siden da er tingene tilstand blevet ganske mere forrået i Thailand i forsøgene på at bedrage godtroende turisterne som besøger Thailand. Ikke mindst historierne fra Bangkok Airport, og nu senest en Vandscooter-mafia på Phuket skræmmer. Hvis ikke Thaierne selv meget snart får orden i eget hus, er jeg overbevist om det får katastrofale følger for deres ellers lukrative turistindtægter. For det er ikke bare danske medier som for tiden helligere sig disse bedrageriforsøg – det er globalt nyhedsstof! Jeg er ganske overbevist om man på de bonede gulve, i den Thailandske regeringen, har noteret sig disse beretninger i verdenspressen. Men om De tager dette for alvorligt - er så en anden sag. Thaier er som bekendt ikke særlige berømte for at indse konsekvens af handling! Rasmus |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 16/09-2009 20:01
|
Rasmus skrev: Jeg er ganske overbevist om man på de bonede gulve, i den Thailandske regeringen, har noteret sig disse beretninger i verdenspressen. Men om De tager dette for alvorligt - er så en anden sag. Thaier er som bekendt ikke særlige berømte for at indse konsekvens af handling! Rasmus de forstår det nok, den dag de kan mærke det i lommen men så har vi nok fundet et nyt paradis i asien Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/09-2009 19:33
|
det næsten synd Jack/Hst ikke er her mere, med alle de profil billeder der er kommet af mr.nichelson, må han have mange fans herinde
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Natasha |
Lagt på d. 17/09-2009 20:42
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 96 |
så handler videon jeg lige har set på youtube om en amerikansk marine soldat der hedder Jens Jørgen!.. besynderligt navn for en amerikaner.. ham jj er udlejeren efter min overbevisning.og soldaten fik lov til at betale inden de fik lov til at gå.men man kan jo bare lade være med at leje uden at sikre sig at tingene er i orden. Tror du ikke det var for sjov, at hsthomsen sagde Jens Jørgen? |
|
|
nicefarang |
Lagt på d. 18/09-2009 11:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 420 |
Nu prøver de minsandten at "løse" problemet med at retsforfølge dem der gør opmærksom på det http://www.bangko...rosecution Redigeret af nicefarang d. 18/09-2009 11:22 |
|
|
Lagt på d. 18/09-2009 11:36
|
|
Begynder Antal indlæg: |
har prøvet jet ski en gang, ved hua hin. lige før jeg var ude havde en farang ladet hans.. whatever hun var pisse stiv prøve en tur. med det resultat at hun bragede direkte ind i en anden jet ski da hun kom tilbage. Det blev RET dyrt for manden, han så ikke glad ud! bagefter var jeg ude, og de var flinke, jeg fik ekstra tid og de skyndte sig ud da jeg kom tilbage, måske de var bange for det samme ville ske igen. Men at snyde folk er jo noget helt andet, og absolut noget der skal fjernes, men som i ved, ting tager den tid ting tager i thailand Redigeret af d. 18/09-2009 11:37 |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 18/09-2009 14:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 158 |
hmmm...prøv at se på dette link... http://www.phuket...&display=1 kan det muligvis være at man har fundet en løsningsmodel for at undgå jet ski scams i fremtiden? Er det troværdigt eller bare en thai and? Det ville være kolossal hvis de holder deres tidsramme på en måned, men jeg tvivler? (men håbet dør til sidst) Redigeret af d. 18/09-2009 14:08 Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
kkn3122 |
Lagt på d. 18/09-2009 14:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 59 |
b_j3ns3n skrev: det næsten synd Jack/Hst ikke er her mere, med alle de profil billeder der er kommet af mr.nichelson, må han have mange fans herinde Ja - Det er virkelig ærgeligt, at Jack/Hst er blevet udelukket! Jeg er sikker på, at han ville have skrevet et skarpt indlæg om dagens artikel i Phuket Gazette. http://www.phuket...&display=1 [mail][/mail] Istedet for at tage fat om nældens rod. Så anklager man gud hjælpe mig filmholdet bag Jetski scams. For skadelig omtale af Thailands ry! Hvorfor er det så svært for de tosser, at se virkeligheden i øjnene. Problemerne forsvínder jo ikke, ved at de flytter fokus. Eller som de oftest gør. Lukker øjnene, når noget bliver pinligt for dem. M.V.H. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 18/09-2009 14:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
kkn3122 skrev: b_j3ns3n skrev: det næsten synd Jack/Hst ikke er her mere, med alle de profil billeder der er kommet af mr.nichelson, må han have mange fans herinde Ja - Det er virkelig ærgeligt, at Jack/Hst er blevet udelukket! Jeg er sikker på, at han ville have skrevet et skarpt indlæg om dagens artikel i Phuket Gazette. http://www.phuket...&display=1 [mail][/mail] Istedet for at tage fat om nældens rod. Så anklager man gud hjælpe mig filmholdet bag Jetski scams. For skadelig omtale af Thailands ry! Hvorfor er det så svært for de tosser, at se virkeligheden i øjnene. Problemerne forsvínder jo ikke, ved at de flytter fokus. Eller som de oftest gør. Lukker øjnene, når noget bliver pinligt for dem. M.V.H. Velkommen tilbage, Jack __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/09-2009 18:17
|
Natasha skrev: så handler videon jeg lige har set på youtube om en amerikansk marine soldat der hedder Jens Jørgen!.. besynderligt navn for en amerikaner.. ham jj er udlejeren efter min overbevisning.og soldaten fik lov til at betale inden de fik lov til at gå.men man kan jo bare lade være med at leje uden at sikre sig at tingene er i orden. Tror du ikke det var for sjov, at hsthomsen sagde Jens Jørgen? det håber jeg da.. det var derfor jeg lidt sort skrev: b_j3ns3n skrev:
så handler videon jeg lige har set på youtube om en amerikansk marine soldat der hedder Jens Jørgen!.. besynderligt navn for en amerikaner.. Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/09-2009 18:18
|
kkn3122 skrev: b_j3ns3n skrev: det næsten synd Jack/Hst ikke er her mere, med alle de profil billeder der er kommet af mr.nichelson, må han have mange fans herinde Ja - Det er virkelig ærgeligt, at Jack/Hst er blevet udelukket! Jeg er sikker på, at han ville have skrevet et skarpt indlæg om dagens artikel i Phuket Gazette. http://www.phuket...&display=1 [mail][/mail] Istedet for at tage fat om nældens rod. Så anklager man gud hjælpe mig filmholdet bag Jetski scams. For skadelig omtale af Thailands ry! Hvorfor er det så svært for de tosser, at se virkeligheden i øjnene. Problemerne forsvínder jo ikke, ved at de flytter fokus. Eller som de oftest gør. Lukker øjnene, når noget bliver pinligt for dem. M.V.H. godt at "se" dig igen.. det var ikke længe du kunne holde dig væk Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
Spring til debat: |