Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Danske madvare i Thailand
|
|
buster40 |
Lagt på d. 14/09-2009 17:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
Hej Med jer. Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man i Phuket,Patong,karon eller kata, kan få remolade, rugbrød og lakrids ? Mvh Kim |
|
|
Natasha |
Lagt på d. 14/09-2009 21:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 96 |
Jeg tror, det bliver lidt svært at finde remoulade, men mange danske restauranter i Patong, ved jeg, kan skaffe rugbrød osv. |
|
|
Jao chai |
Lagt på d. 14/09-2009 21:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 92 |
i Patong ligger der i hvert fald en resturant der hedder grilhute eller noget i den stil. jeg ved han får rugbrød fra en bager kathu. ellers har jeg hørt rygter om at rugbrød vidst kan fåes i Central shopping centeret. lakrids og remoulade tror jeg bliver svært. men der ligger en lille specialbutik i patongs vestlige del som har en masse EU varer bl.a. haribo held og lykke |
|
|
burana |
Lagt på d. 14/09-2009 23:44
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
Hej I Carefuer supermarkedet i shoppingcentret i Patong er der en delicatesse afdeling hvor der er Dansk pålæg og ost, der plejer også at være rugbrød i bagerafdelingen, men ellers er der en dansk bager i karon/kata jeg ved dog ikke om han bager rugbrød. |
|
|
steen nielsen |
Lagt på d. 15/09-2009 13:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 141 |
Man kan få næsten alle ting herude nu men rugbrød er jeg begyndt og bage selv fordi de rugbrød de bager er ikke som i Dk så nu bager jeg selv og de er bedere end dem man køber hos bageren i Dk måske lidt pral men de er skide gode mange hilsner til alle
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!
|
|
|
bjarnefrederik |
Lagt på d. 15/09-2009 13:34
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
hej buster der ligger en dansk bager i phuket 2oo m fra seven 11 tanken på hovedegaden,, ned af handelsgaden ? eller han lå der i marts mdr .. franskbrød rundstykker tebirkes muns,, m.m søg efter den.. Vh frederik |
|
|
bjarnefrederik |
Lagt på d. 15/09-2009 13:47
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Hej buster der er lige en fejl ikke phuket ,men kata ligger den sorry |
|
|
kiml |
Lagt på d. 15/09-2009 16:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
den danske bager ligger i kata han har rugbrød som er helt fint adr. er Tania Road 5/4-5 Kata Beach tlf 076-330-122. der også Restaurent hvor du kan få morgen mad og Thai mad [img][/img]
|
|
|
HansSAS |
Lagt på d. 16/09-2009 13:03
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Adressen på bageren i Kata er korrekt. Kan forøvrigt oplyse, at der både i Kata og Karon er et hotel ''Little Mermaid'', dog med forskellige ejere. Her kan man det meste af året få en dansk hotdog med rød pølse og remoulade. Man kan iøvrigt i Metro o.l. købe noget der hedder remoulade pure ( er egentlig ikke andet end finthakket pickles ), det skal så bare røres op med mayonaise. |
|
|
kylling |
Lagt på d. 16/09-2009 14:49
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 789 |
Hvad blev der af ;pølse; kim i patong,er der nogle der ved det ???? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 16/09-2009 14:56
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kylling skrev: Hvad blev der af ;pølse; kim i patong,er der nogle der ved det ???? http://www.dansk-...rowstart=0 |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 16/09-2009 15:17
|
Mange tak for alle svarene, jeg vil prøve rugbrødet fra kata i morgen, så er der kun remoladen, og den de har i carrefour som heder Thomy har intet med remolade at gøre, og selvfølgelig lakrids det må da kunne opdrives et eller andet sted, har været i et supermarked i Patong som heder dali, de skulle have alt fra scandinavia, men de havde intet, og jeg syntes heller ikke deres udvalg ellers var noget at råbe hura for. Men tak for rugbrødet. Mvh buster Venlig hilsen
Boonta |
|
|
HansSAS |
Lagt på d. 16/09-2009 16:34
|
Til Buster. Jeg har set lakrids fra Haribo i supermarkedet nær rundkørslen i Karon |
|
|
HansSAS |
Lagt på d. 16/09-2009 16:36
|
Og endnu et til Buster. Remoulade findes kun i Danmark, men er som skrevet før egentlig kun finthakket pickles med mayonaise. |
|
|
Lagt på d. 16/09-2009 16:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tråden ligner en der var her for ganske få uger siden. Webmoster gav i den tidliger tråd opskriften på remoulade. Ha´en god dag/aften. Jørgen |
|
|
rastloes |
Lagt på d. 16/09-2009 18:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 158 |
Jeg har altid flittigt benyttet mig af Carefour i Jungceylon. Der kan jeg faktisk finde mange danske produkter. Remoulade har jeg dog ikke set, men må indrømme at jeg hellere aldrig har ledt efter det. Haribos Piratos har jeg da fundet der. Ligeledes en del god pålæg. Dvs. hamburgryg og lignende. Dog var det ikke danske produkter, men derimod tyske produkter (som er fremstillet i BKK) af en tysk producent. Men de minder altså utrolig meget om Tulip og lignende. Arla's oste har jeg ligeledes altid fundet der.
Redigeret af rastloes d. 16/09-2009 19:06 Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10) Næste gang: efterår 2012 |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 17/09-2009 08:36
|
Hej igen. Jeg handler stort set altid i carrefour, og syntes jeg har gået rækkerne nøje igennem for lakrids men uden held, men vil da prøve igen, og håber at finde disse piratuser, men vil da også lige tjekke supermarked i Karon, når jeg aligevel er på vej til Katta efter rugbrød. Tak for hjælpen Venlig hilsen
Boonta |
|
|
sank |
Lagt på d. 17/09-2009 09:11
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Remulade ( tysk ) har jeg set i Villa Supermarkeder i Pattaya ? og Villa findes også i Bangkok og muligvis andre steder ?? Rigtig Lakris har jeg ikke set ? har søgt efter Lakris konfekt i alle Lufthavne i Østen men nej. det har de ikke ? |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 18/09-2009 17:51
|
Var i går hos den danske bager i Kata, det er bare kanon godt rugbrød han laver, og til helt i orden pris, og så er han en vældig flink ældre herre, lakrids i nær rundkørslen i karon kunne vi ikke finde, var i 6 forskellige forretninger i det område, men tilgengæld fandt jeg kattepoter og schnecken (lakrids) i carrefour i dag, men ingen piratus, men det var da en begyndelse. Men i hværtifælde kan rugbrødet fra Kata varmt anbefales. snakkes. buster Venlig hilsen
Boonta |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 18/09-2009 18:12
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
buster40 skrev: Hej Med jer. Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvor man i Phuket,Patong,karon eller kata, kan få remolade, rugbrød og lakrids ? Mvh Kim Hjemmelavet Remoulade 200 g. mayonnaise 1 dl. Cream fraiche. 2-3 tsk. sennep salt peber 1 revet løg 2 spsk. Hakket kapers 1 tsk. Estragon 1-2 spsk. Kørvel 1 spsk. Syltet hakket agurk Come As You Are
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |