Se indlæg
 Udskriv debat
Sky train fra lufthavnen
Steen 22
Jeg har set at Sky train fra lufthavnen er startet 1 August
Er der nogen der har prøvet den ?
Mvh Steen 22

Starten er udsat til 5 december

Kent26
Kongens fødselsdag.

god morgen Kent.

Kent26
God aften... snart nat Wink

rastloes
hmmm...var der ikke allerede tale om at skytrain var klar sidste år (på kongens fødselsdag)...så var det tale om maj efterfulgt af meddelsen om at dronningens fødselsdag skulle være startskuddet...hvad er årsagen til forsinkelsen?
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

kiml
vi får se om det bliver 5 dec
[img][/img]

Lung Yao
kiml skrev:
vi får se om det bliver 5 dec

Det bliver det, men der er ingen der har sagt.......... 2 0 0 9. Wink Grin Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Du er integreret i Thailand, LungGrin

bui
ja det bliver ikke så fedt at køre taxi i Bangkok.når først sky train kommer til at fungere så mister mange deres jobSad

Lung Yao
bui skrev:
ja det bliver ikke så fedt at køre taxi i Bangkok.når først sky train kommer til at fungere så mister mange deres jobSad

N E J, for de priser som er lagt frem som grundlag (Shock ), ville det måske betale sig for DIG at tage Skytrain fra lufthavnen og ind til BKK City.(og måske skal du alligevel køre i Taxa hvis dit hotel ikke ligger lige i nærheden af en station Sad ).
Men for undertegnede med konen, 2 børn og 4-5 kuffferter samt et par pap-kasser så er taxa MEGET billigere og så bliver vi kørt HELT til døren.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kro90
Er lige kommet hjem fra Thailand (BKK) og talte med en taxi chaufør, han fortalte at hvis man var heldig åbner Sky Train iår.
Spurgte så hvorledes det var med Taxi kørslen, han mente ikke det var noget problem, idet tog prisen var for dyr, og at man skulle bruge en taxi fra endestationen og rundt i BKK, og så ville togturen blive endnu dyre end taxi fra lufthavnen og ind.
der er endnu ikke lavet holdeplads til taxi ved endestationen i BKK sagde han, så det bliver nok svært at få en Taxi vidre.
Kim

Steen 22
Jeg har selv fundet ud af hvornår den åbner og det bliver sidst i Marts måned 2010

Tråden var meget præget at latterligheder ---

Det tager 15 minuter og toget har en fart på 160 kmt og prisen er 160 Bath

Kent26
Steen 22 skrev:
Jeg har selv fundet ud af hvornår den åbner og det bliver sidst i Marts måned 2010

Tråden var meget præget at latterligheder ---

Det tager 15 minuter og toget har en fart på 160 kmt og prisen er 160 Bath

Synes da ikke, tråden er præget af latterligheder. Der har jo været et hav af datoer for åbningen.

Sidst i marts 2010 er da et bud ...lige nu. Det skifter fra måned til måned.

lols
Steen 22 skrev:

Hvor fandt du informationen om åbning i marts?

Den officielle hjemmeside www.bangkokairpor... blev opdateret den 5 september, og her fastslår man at ruten åbner på kongens fødselsdag den 5 december 2009

rastloes
ABEKATTEN skrev:
Den officielle hjemmeside www.bangkokairpor... blev opdateret den 5 september, og her fastslår man at ruten åbner på kongens fødselsdag den 5 december 2009

Argh, har lige nærlæst linket.... Og nu har jeg da årsagen til de forsinkelser. Den skytrain kommer aldrig til at køre. Shock Hvilken thailandsk trold har besluttet at ansætte de 2 tyske virksomheder til dette projekt, som er kendt for at aldrig holde en tidsplan. De er hver eneste uge i de tyske medier på den ene eller anden måde hver især...Og det gælder både for Deutsche Bahn AG (staff/service) og Siemens (manufaktur, sikkerhed)... en kombination af disse 2 virksomheder...puhaa...det vil jeg slet ikke forstille mig....ALDRIG...ALDRIG...og jeg gentager ALDRIG, kommer den tog til at køre. Angry
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Nu har forsinkelserne varet i næsten 3 år, og alle togstammerne har det sidste års tid stået køreklare på et hjørne af Hua Lam Pong (hovedbanegården), jeg er optimist.Grin

Frank
rastloes skrev:
ABEKATTEN skrev:

Argh, har lige nærlæst linket.... Og nu har jeg da årsagen til de forsinkelser. Den skytrain kommer aldrig til at køre. Shock Hvilken thailandsk trold har besluttet at ansætte de 2 tyske virksomheder til dette projekt, som er kendt for at aldrig holde en tidsplan. De er hver eneste uge i de tyske medier på den ene eller anden måde hver især...Og det gælder både for Deutsche Bahn AG (staff/service) og Siemens (manufaktur, sikkerhed)... en kombination af disse 2 virksomheder...puhaa...det vil jeg slet ikke forstille mig....ALDRIG...ALDRIG...og jeg gentager ALDRIG, kommer den tog til at køre. Angry

Nej de burde have valgt noget italiensk, Ansaldo fx. Grin

ORLA
Togbane fra lufthavn til Bangkok.

Punkt 1. det er et Thaksin projekt

Punkt 2. efter 2-3-4 forskellige regeringer

Punkt 3. kagen er spist

Punkt 4. hvem gider have noget med et projekt at gøre, nar fortjenesten er spist.

Sagt på godt Dansk " DEN GED ER BARBERET"
:|:|

Spring til debat: