Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg bruger lidt af hvert.
Har lidt Thai Baht, Euro og KR med hjemme fra. Ellers er det mit Danske Visa/Elektron kort jeg bruger, når jeg er i Thailand.
Fremover vil jeg overføre til en Thai konto, når jeg er i Thailand. Jeg tør ikke lade store beløb stå i Thailand. Mens jeg er i DK.
hej for 15 års sidan, og jeg skulle ind i en bank som brugte 30 mintter for at komme igennem til master eller Visa nummeret, fandt jeg to år senere ud af at alt kan ændres. Stod på Silom road or brugte mit Visa Card. Wow er det så nemt at få penge? Tænkte ikke på rates, den var det samme over hele landet. Nu tænker jeg over de 150 BHT
Jeg veksler altid ca. 10000 baht hos Forex til Taxi osv., så Jeg har lidt startkapital når Jeg lander....
FCKdk
Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
Jeg tager 15-20.000 B med hjem, som jeg kan starte med når jeg er tilbage i Thailand.
Jeg har nye 1000 kr med som bliver vaskelet hos en af kineseren, jeg har visa med som næsten aldrig bliver brugt, den bedste kurs er hos kineserne.