Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej
Har fået pris på flybillet thai airways BKK-CPH-BKK åben 3 mdr 47000 thb
til min kones søster som skal på besøg hos os.Kan den købes billigere?
og hvor?
mvh
jet
Det lyder som en fin pris, og god ide at hun skal flyve med Thai og direkte rute.
Man kan nogle gange få billetten billigere i Thailand end her i Dk....så bedre send hende pengene, men det er evt. allerede pris fra Thailand ??
Jeg skal også snart på marked efter en billet til min kæreste, fra BKK-CPH_BKK hun skal være her en måned og derfor kan hun flyve på faste datoer, hvad skal det koste.... sådan cirka....
Jeg tror du skal få hende til at få priser fra rejse beroer i Thailand, så kan du sammenligne, og iflg. Thai air er det billigere at købe billetten i Thailand.
håber du kan bruge svaret.
jjet skrev:
Hej
Har fået pris på flybillet thai airways BKK-CPH-BKK åben 3 mdr 47000 thb
til min kones søster som skal på besøg hos os.Kan den købes billigere?
og hvor?
mvh
jet
helt ok lige booket en åben billet 1 år fra bkk 27 september 54.000 bath
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
jesperfrb skrev:
Hej jjet
Husk lige der skal være faste datoer på billetten, ellers får hun ikke lov at få visa! Men prisen lyder ok!
De to gange min forlovede har fået visum til Danmark (hhv. 3 ugers ophold og 1 uges ophold) var billetterne åbne, og der var ingen problem med at få visum. Hun rejse på business billet, og jeg mener ikke man kan få en business billet uden den er fleksibel - altså dvs. en business billet er automatisk åben når man køber den. Det er en af fordelene ved at rejse business.