Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
blue elephant-sompan-jorgen
jpo
i khao suan kwang ligger et dejligt spisested med dansk mad.
det ligger paa hovedvej 2 mod khon kaen.
naar man kommer til khao suan kwang holder man sig helt over i venstre side af vejen efter lyskrydset,
saa vil man se et dansk flag og en lille vej den kore man op af og kan se blue elephant.
hans burger er bare kanon, og ollet billigt.
jorgen kunne godt taanke sig en hjemmeside, men er ikke god til computer, maaske en kunne hjaalpe med dette.
tell-0854542383
[url][/url]
jorgen giver 1 gammel dansk naar man kommer.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
fckguld
har hus i khon kaen vidste ikke engang det lå på disse kanter vil kigge forbi i maj . tommy

Han kan prøve på nielsens hjemmeside han pusler lidt med det.

http:// .dk/forum/viewthread.php?forum_id=26&thread_id=65#post_394

lindy

Frank
lindyras skrev:
Han kan prøve på nielsens hjemmeside han pusler lidt med det.

http:// .dk/forum/viewthread.php?forum_id=26&thread_id=65#post_394

lindy

Du behøver ikke at indrømme fejl for min skyld, men det er sikkert også min pc der er noget galt med, når jeg ikke kan få linket til at virke.Grin

Hej Frank det er ikke din pc.Efter jeg inst. windows x8 er min pc gået total i kuk og jeg kan ikke få det lort til at virke igen.kan kun bruge lidt i firefoxAngry

Der er måske en der har en fiks ide,sidste gang kostede det en tusse for at rense denAngry

www. .dk

lindy
Redigeret af d. 22/03-2009 09:26

Her er hans e mail.

lindy
Redigeret af d. 22/03-2009 09:41

lindyras skrev:
Hej Frank det er ikke din pc.Efter jeg inst. windows x8 er min pc gået total i kuk og jeg kan ikke få det lort til at virke igen.kan kun bruge lidt i firefoxAngry

Der er måske en der har en fiks ide,sidste gang kostede det en tusse for at rense denAngry

www. .dk

lindy

formatc: Eller lav en fabriksgendanelse hvis du kan det. Men husk at have drivere og gem det du skal bruge igen bagefter.

perv
hej bor i udon thani så vil da lige kigge forbi her i april..
Wink

Frank
lindyras skrev:

www. .dk

lindy

Jeg går ud fra du mener Explorer 8. Den havde jeg selv tidligere installeret.

Den fik bl.a. DTW til at se underlig ud. Men efter et stykke tid fandt jeg ud af, at der sidder en knap til højre for adresselinien, som fik det til at se normalt ud igen.

Men der skal ikke Explorer 8 på min pc igen - i hvert ikke så længe det er en beta.

quickmouse
Frank skrev:

Den fik bl.a. DTW til at se underlig ud. Men efter et stykke tid fandt jeg ud af, at der sidder en knap til højre for adresselinien, som fik det til at se normalt ud igen.

Men der skal ikke Explorer 8 på min pc igen - i hvert ikke så længe det er en beta.

Explore 8 skulle være frigivet i fredags, så den skulle ikke være i beta mere, ellers så er der noget jeg har misforstået Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Frank
quickmouse skrev:
Frank skrev:

Explore 8 skulle være frigivet i fredags, så den skulle ikke være i beta mere, ellers så er der noget jeg har misforstået Wink

Ja men så beklager jeg, at jeg var 11 timer og 41 minutter bagud. Grin

Nå men seriøst: virker den så? Beta-versionen kunne nemlig ikke afinstalleres, så da mit bundkort gik var det lidt held i uheld. Virker det fx. på dtw uden problemer?
Redigeret af Frank d. 22/03-2009 14:41

quickmouse
Frank skrev:
quickmouse skrev:
Frank skrev:

Ja men så beklager jeg, at jeg var 11 timer og 41 minutter bagud. Grin

Nå men seriøst: virker den så? Beta-versionen kunne nemlig ikke afinstalleres, så da mit bundkort gik var det lidt held i uheld. Virker det fx. på dtw uden problemer?

ved det ikke, jeg er altid noget langsom med at få noget nyt ind på pc´en, ex.vis ie8
Redigeret af quickmouse d. 22/03-2009 14:52
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Dream
Paa Soendag er der officel aabning at Blue elephant's pool og bar......har vaeret der og kan kun sige at hvis i er paa disse kanter, saa er det et et besoeg vaerd.........Det er en flot lille oase han har faaet bygget op der...

claus31130
Var deroppe forbi for en små 14 dage siden, der var de næsten færdige, og allerede da så det rigtigt godt ud.....så kan kun give Dream ret, Er man på de kanter, er det absolut værd at lave et pitstop hos Jørgen deroppe.....

Claus

http://www.cs-web.in.th/
rastloes
Det lyder jo godt, men hvad er det præcis man kan forvente? er det bare en restaurant? Dvs. hvad er det for en slags projekt som han er ved at realisere? billeder måske?
Redigeret af rastloes d. 04/09-2009 18:32
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

claus31130
Du kan se lidt billeder deroppe fra, ved at trykke på nedenstående billede, det er dog fra rimeligt tidligt i tilbygningen af pool/bar område
[img]http://www.nielsen.in.th/images/photoalbum/blueelephant_t2.jpg[/img] is not a valid Image.

Hvad kan man forvente deroppe.

Jørgen har jo en restaurant, hvor der serveres, bla frikadeller, burgere, og hot dogs. Derudover er Blue Elephant, så vidt jeg har forstået det, efterhånden blevet samlingspunkt for områdets franger, de kommer lige et smut forbi (der har de gange jeg har været deroppe været mindst en 3-4 stk forbi hver gang).

Nu har han jo så bygget til restauranten, med et lille "resort" med pool bar område og mulighd for overnatning (3 lækre værelser).

Jørgen er så begyndte at handle lidt med europæiske/danske fødevarer.
sild, leverpostej, ost og den slags.

Men giv ham et kald, hvis i er i Thailand, han kan fortælle jeg meget mere selv.

Claus
Redigeret af claus31130 d. 05/09-2009 04:41

http://www.cs-web.in.th/
mrbfly
det er da vaerd at proeve! Er pt ikke saa vanvittig langt derfra og maaske kan han levere en fl Gammel Dansk? DET savner jeg - og derefter ost med smag, leverpostej og frikadeller osv osv ;-)

Har noteret nummeret og haaber at komme forbi snart

Jens

sputnik
Hej så vidt jeg husker var der en på dette forum der lå inde med gps kordinater til Blue Elephant, jeg vil gerne have
dem,skal snart til området,vil igen prøve at at navigerer med garmin kopi i pda(dopod) Smile

John
Her er kordinaterne, hils deroppe
N 16°51'6.00"
E 102°51'34.01"

john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
sputnik
Super tak for det,jeg vil overbringe hilsen.Smile

Spring til debat: