Jeg har lige skrevet, at det har jeg forklaret 117 gange, så jeg gider ikke mere. Uagtet hvad jeg skriver, så kører tråden åbenbart videre til stor fornøjelse for mange.
@Kim
Kan med al respekt sige at trusler aldrig er i orden.
Når dette er sagt vil jeg ikke sige mig fri for at kunne forstå en finke kunne ryge af panden hvis jeg følte mig taget ved næsen som Bjarne sikkert føler.
En gennemgående ting i alle disse snart 400 indlæg er at Robert på ingen måde kan se sagen fra den anden side af bordet og samtidig vælger konsekvent ikke at besvare nogen spørgsmål om hvad arbejde han reelt har udført på denne sag...
En ting har forretningslivet lært mig og det er farligheden i aldrig at forholde sig kritisk til sin måde at opføre sig på.. at stole blindt på sin egen ret og så ellers bare vælge at mene sine kunder er besværlige..
Om dette er tilfældet her eller Robert bare har utroligt svært ved empati og forståelse for andre meneskers situation skal jeg lade være usagt..
Der er dog intet der tyder på Robert på nogen måder syntes hans handlemåde er forkert til trods for han ikke kan redegøre hvorfor han handler som han gør.
@Robert
Der tager du fejl.. syntes dette er en trist sag for alle parter.
Du kunne selv have bidraget til at oplyse hvad arbejde dit firma har udført men nej efter næsten 400 indlæg kan du stadig ikke oplyse dette eller hvorfor du skal beholde de penge som er betalt for et fuldført arbejde.
Personligt vil jeg også trække mig og blot erkende at du har haft rig mulighed for at rette op på dit firma´s omdømme.
JA mærkelige undskyldninger og underlige udflugter kender du en del til Robert.
Men modsat dig så lyver jeg ikke eller forsøger fremstille mig som andet end det jeg er.
Hvis jeg bliver spurgt så svarer jeg, så ærligt som det er muligt.
Jeg har fx. ikke forsøgt at benægte jeg sendte dig en mail om de lokale metoder.
Nej det bekræftede jeg endda med dato og tidspunkt.
Modsat dig så er jeg ærlig.
Men du forholder dig aldrig til dine eller dine kones handlinger Robert.
Du kryber i flyverskjul og lyver
Så svar dog på mine spørgsmål i dette åbne forum
Her er mine spørgsmål igen Robert.
Hvorfor brugte du 29 dage på ingen ting Robert Kronberg? Svar udbedes.
Hvorfor skal man true dig med at poste i forums for du reager overhovedet? Svar udbedes.
Hvordan kan man bruge 33 dage på absolut intet? svar udbedes.
Er det rimelig at beholde 17200 bath når man intet har fortaget sig? Svar Udbedes.
Er det ok, at beholde andres penge når man ikke vil udføre arbejdet? Svar udbedes.
Hvorfor løj din kone Ploy i telefonen overfor min kæreste.
Og sagde hun gik på den danske ambassade med papirerne den 03.07.14?
Svar på dette Robert.
Hvorfor gentog hun manøvren den 13.07.14. endnu en løgn
Venter på svarende fra dig Robert.
Men undskyldninger finder du altid for ikke at svare.
men tage andres ejendom uretmæssig er mere end ufin og dårlig forretnings moral
Men jeg skal nok holde dig op på den uansvarlige måde du håndter
sager som spille afgørende roller i andres hverdag Robert.
Jeg har også fået særdeles kritisabel behandling af Robert Piro Cunsulting.
Det tog mig ca. 6 md at få oversat og legaliseret et af to dokumenter, til brug for familliesammenføring med min kones søn.
Vi søgte FM fra DK. Fordi vi mente at havde ca. 12000 tbh tilgode, efter vi tidlige havde betalt for legalisering som vi aldrig fik brug for.
Robert ville ikke, ifølge hans forretningsbestemmelser, refundere beløbet selvom han intet havde fortaget.
Rober indvilligede dog i at hjælpe os da vi fik brug for det i hendes søns sag ca. 1 år efter.
Det er sagsbehandlingen af sønnen der er under al kritik.
Der gik meget langt tid med at identificere de af min kones families indsendte dokumenter.
Robert læser vist ikke Thai, og taler det kun meget lidt. Det var min opfattelse at han gjorde, og det var også derfor at jeg valgte lige netop, ham som en Dansker, der også taler thai.
Der gik måske over en måned med at finde ud af at de havde modtaget det rigtige dokument.
Dette arbejde er tilsyneladende overladt til hans medarbejder, som ikke taler Engelsk, og som jeg derfor ikke kunne kommunikere med fra dk. Det var således kun denne medarbejder, der viste hvilke papirer der var modtaget, og det blev derfor min kones opgave at styre processen. Det er var selvfølgelig meget fustrerende at sidde på sidelinien, uden at kunne hjælpe, når jeg nu havde henvendt mig til et dansk kontor. Jeg skrev flere fustrerede mails til Robert, som henviste til at jeg ikke havde betalt for konsulent bistand fra hans side, og at ydelsen gik på at min kone kunne ordene det på Thai, med hans medarbejder. Hans medarbejder viste sig dog at være særdeles ukompetent.
Og min kone, er heller ikke dygtig til at kommunikere officielt, og forstå dokumenter.
De næste måneder gik med ugentlige opringninger fra min kone, og hver gang fik hun forskellige uklare beskeder, som jeg skulle være med til at tolke på sidelinien.
Det var meldinger, om at medarbejderen ikke forstod opgaven, ikke kunne finde papirerene, og at arbejdet var sat igang. Osv, osv, der var hele tiden noget i vejen.
Der gik således ca. 6 måneder tovtrækkeri, til vi mod tog oversættelse og og legaslisering af det ene af de to dokumenter vi havde bestildt. Hun vidste ikke vi havde bestilt to dokumenter, efter 6 md og ugentlige samtaler, var det åbenbart ikke forstået.
Da tiden forlængst var udløbet, opgav vi og fik dokumentel legaliseret på 4 dage af oversættergruppen i DK, for ca. 800kr, hvilket er billigere end Robert.
En helt igennem forkludret sag, og inkompetent behandling fra Piro Consulting
Jeg har også fået særdeles kritisabel behandling af Robert Piro Cunsulting.
Det tog mig ca. 6 md at få oversat og legaliseret et af to dokumenter, til brug for familliesammenføring med min kones søn.
Vi søgte FM fra DK. Fordi vi mente at havde ca. 12000 tbh tilgode, efter vi tidlige havde betalt for legalisering som vi aldrig fik brug for.
Robert ville ikke, ifølge hans forretningsbestemmelser, refundere beløbet selvom han intet havde fortaget.
Rober indvilligede dog i at hjælpe os da vi fik brug for det i hendes søns sag ca. 1 år efter.
Det er sagsbehandlingen af sønnen der er under al kritik.
Der gik meget langt tid med at identificere de af min kones families indsendte dokumenter.
Robert læser vist ikke Thai, og taler det kun meget lidt. Det var min opfattelse at han gjorde, og det var også derfor at jeg valgte lige netop, ham som en Dansker, der også taler thai.
Der gik måske over en måned med at finde ud af at de havde modtaget det rigtige dokument.
Dette arbejde er tilsyneladende overladt til hans medarbejder, som ikke taler Engelsk, og som jeg derfor ikke kunne kommunikere med fra dk. Det var således kun denne medarbejder, der viste hvilke papirer der var modtaget, og det blev derfor min kones opgave at styre processen. Det er var selvfølgelig meget fustrerende at sidde på sidelinien, uden at kunne hjælpe, når jeg nu havde henvendt mig til et dansk kontor. Jeg skrev flere fustrerede mails til Robert, som henviste til at jeg ikke havde betalt for konsulent bistand fra hans side, og at ydelsen gik på at min kone kunne ordene det på Thai, med hans medarbejder. Hans medarbejder viste sig dog at være særdeles ukompetent.
Og min kone, er heller ikke dygtig til at kommunikere officielt, og forstå dokumenter.
De næste måneder gik med ugentlige opringninger fra min kone, og hver gang fik hun forskellige uklare beskeder, som jeg skulle være med til at tolke på sidelinien.
Det var meldinger, om at medarbejderen ikke forstod opgaven, ikke kunne finde papirerene, og at arbejdet var sat igang. Osv, osv, der var hele tiden noget i vejen.
Der gik således ca. 6 måneder tovtrækkeri, til vi mod tog oversættelse og og legaslisering af det ene af de to dokumenter vi havde bestildt. Hun vidste ikke vi havde bestilt to dokumenter, efter 6 md og ugentlige samtaler, var det åbenbart ikke forstået.
Da tiden forlængst var udløbet, opgav vi og fik dokumentel legaliseret på 4 dage af oversættergruppen i DK, for ca. 800kr, hvilket er billigere end Robert.
En helt igennem forkludret sag, og inkompetent behandling fra Piro Consulting
Den omtalte medarbejder er sikkert Roberts kone Ploy.
Ikke meget positiv at sige om hendes adfærd desværre.
Har kun oplevet hende fylde mig med løgn.
De spilder tid. Udviser foragt. Det er som om de ikke forstår de leger med menneskers liv
At udvise omhu i deres arbejde er ikke deres kendetegn eller varemærke.
Men du skal være beredt på at blive gennem analyseret og kaldt en løgner.
og Robert ender altid med at slippe afsted hans dårlige udført arbejde.
At stikke fingerne ned i skridtet og konfronter Robert er farligt.
Tru aldrig med at poste i forum.
Eller med lokale metoder
Robert må man kun behandle med fløjls handsker.
Men rart der er andre som dig som bekræfter det jeg har
påpeget mere end engang.
At omhu og respekt ikke er noget men skal forvente af Robert Konberg eller hans kone.
konsekvenserne for deres klienter tænker de ikke på overhovedet.
Jeg har også fået særdeles kritisabel behandling af Robert Piro Cunsulting.
Det tog mig ca. 6 md at få oversat og legaliseret et af to dokumenter, til brug for familliesammenføring med min kones søn.
Vi søgte FM fra DK. Fordi vi mente at havde ca. 12000 tbh tilgode, efter vi tidlige havde betalt for legalisering som vi aldrig fik brug for.
Robert ville ikke, ifølge hans forretningsbestemmelser, refundere beløbet selvom han intet havde fortaget.
Rober indvilligede dog i at hjælpe os da vi fik brug for det i hendes søns sag ca. 1 år efter.
Det er sagsbehandlingen af sønnen der er under al kritik.
Der gik meget langt tid med at identificere de af min kones families indsendte dokumenter.
Robert læser vist ikke Thai, og taler det kun meget lidt. Det var min opfattelse at han gjorde, og det var også derfor at jeg valgte lige netop, ham som en Dansker, der også taler thai.
Der gik måske over en måned med at finde ud af at de havde modtaget det rigtige dokument.
Dette arbejde er tilsyneladende overladt til hans medarbejder, som ikke taler Engelsk, og som jeg derfor ikke kunne kommunikere med fra dk. Det var således kun denne medarbejder, der viste hvilke papirer der var modtaget, og det blev derfor min kones opgave at styre processen. Det er var selvfølgelig meget fustrerende at sidde på sidelinien, uden at kunne hjælpe, når jeg nu havde henvendt mig til et dansk kontor. Jeg skrev flere fustrerede mails til Robert, som henviste til at jeg ikke havde betalt for konsulent bistand fra hans side, og at ydelsen gik på at min kone kunne ordene det på Thai, med hans medarbejder. Hans medarbejder viste sig dog at være særdeles ukompetent.
Og min kone, er heller ikke dygtig til at kommunikere officielt, og forstå dokumenter.
De næste måneder gik med ugentlige opringninger fra min kone, og hver gang fik hun forskellige uklare beskeder, som jeg skulle være med til at tolke på sidelinien.
Det var meldinger, om at medarbejderen ikke forstod opgaven, ikke kunne finde papirerene, og at arbejdet var sat igang. Osv, osv, der var hele tiden noget i vejen.
Der gik således ca. 6 måneder tovtrækkeri, til vi mod tog oversættelse og og legaslisering af det ene af de to dokumenter vi havde bestildt. Hun vidste ikke vi havde bestilt to dokumenter, efter 6 md og ugentlige samtaler, var det åbenbart ikke forstået.
Da tiden forlængst var udløbet, opgav vi og fik dokumentel legaliseret på 4 dage af oversættergruppen i DK, for ca. 800kr, hvilket er billigere end Robert.
En helt igennem forkludret sag, og inkompetent behandling fra Piro Consulting
Den omtalte medarbejder er sikkert Roberts kone Ploy.
Ikke meget positiv at sige om hendes adfærd desværre.
Har kun oplevet hende fylde mig med løgn.
De spilder tid. Udviser foragt. Det er som om de ikke forstår de leger med menneskers liv
At udvise omhu i deres arbejde er ikke deres kendetegn eller varemærke.
Men du skal være beredt på at blive gennem analyseret og kaldt en løgner.
og Robert ender altid med at slippe afsted hans dårlige udført arbejde.
At stikke fingerne ned i skridtet og konfronter Robert er farligt.
Tru aldrig med at poste i forum.
Eller med lokale metoder
Robert må man kun behandle med fløjls handsker.
Men rart der er andre som dig som bekræfter det jeg har
påpeget mere end engang.
At omhu og respekt ikke er noget men skal forvente af Robert Konberg eller hans kone.
konsekvenserne for deres klienter tænker de ikke på overhovedet.
Hej Buick,
Vil du være så elskværdig at berige os blot en smule mere med din revolutionere modstand ?
pauseklovn
Vil du være så elskværdig at berige os blot en smule mere med din revolutionere modstand ?
pauseklovn
Ligesom Buick og andre herinde skal holde fokus på udgangspunktet fra trådens første indlæg ligeledes skal du. Og begreber som Pauseklovn og andet hører sig ikke til i debatten under nogle omstændigheder og uanset hvad du så ellers tænker og mener om andre debattører.
Der kan vel altid komme en dum kommentar i en debat , det ser man jo tit herinde ogsaa. Saa trussel er det vel naeppe .
Men igen BUICK hvad er det dit verdensfirma beskaeftiger sig med , det er jo ligesom grundet det at du har en dyb indsigt i hvordan et firma fungerer , og tager sig af kunder.
Nu fik du mit navn saa vil jeg gerne vide hvad dit firma hedder, det var jo aftalen...
Og det har du skrevet herinde , saa en aftale er vel en aftale.
Der kan vel altid komme en dum kommentar i en debat , det ser man jo tit herinde ogsaa. Saa trussel er det vel naeppe .
Men igen BUICK hvad er det dit verdensfirma beskaeftiger sig med , det er jo ligesom grundet det at du har en dyb indsigt i hvordan et firma fungerer , og tager sig af kunder.
Nu fik du mit navn saa vil jeg gerne vide hvad dit firma hedder, det var jo aftalen...
Og det har du skrevet herinde , saa en aftale er vel en aftale.
Ja, det var en dum sag, som jeg beklager meget; og jeg kan stort set stadig huske det navn, som ampør lavede forkert, hvilket medførte en del problemer. Der var en del problemer med det ampør, hvilket ikke er helt usædvanligt.
Men du kunne jo intet gøre, for det er stadig thaierne, som skal få styr på deres dokumenter.
Vi brugte megen tid på denne sag, som du fik per kulance, herunder per kulance i den nye sag. Men igen, denne sag var dum og uheldig, hvilket jeg kun kan beklage igen og igen.
Det her en en sund og fornuftig klage over vort arbejde, som jeg undskylder meget.
Men jeg mener da, at du i sidste ende fik det hele herfra?
Jeg har også fået særdeles kritisabel behandling af Robert Piro Cunsulting.
Det tog mig ca. 6 md at få oversat og legaliseret et af to dokumenter, til brug for familliesammenføring med min kones søn.
Vi søgte FM fra DK. Fordi vi mente at havde ca. 12000 tbh tilgode, efter vi tidlige havde betalt for legalisering som vi aldrig fik brug for.
Robert ville ikke, ifølge hans forretningsbestemmelser, refundere beløbet selvom han intet havde fortaget.
Rober indvilligede dog i at hjælpe os da vi fik brug for det i hendes søns sag ca. 1 år efter.
Det er sagsbehandlingen af sønnen der er under al kritik.
Der gik meget langt tid med at identificere de af min kones families indsendte dokumenter.
Robert læser vist ikke Thai, og taler det kun meget lidt. Det var min opfattelse at han gjorde, og det var også derfor at jeg valgte lige netop, ham som en Dansker, der også taler thai.
Der gik måske over en måned med at finde ud af at de havde modtaget det rigtige dokument.
Dette arbejde er tilsyneladende overladt til hans medarbejder, som ikke taler Engelsk, og som jeg derfor ikke kunne kommunikere med fra dk. Det var således kun denne medarbejder, der viste hvilke papirer der var modtaget, og det blev derfor min kones opgave at styre processen. Det er var selvfølgelig meget fustrerende at sidde på sidelinien, uden at kunne hjælpe, når jeg nu havde henvendt mig til et dansk kontor. Jeg skrev flere fustrerede mails til Robert, som henviste til at jeg ikke havde betalt for konsulent bistand fra hans side, og at ydelsen gik på at min kone kunne ordene det på Thai, med hans medarbejder. Hans medarbejder viste sig dog at være særdeles ukompetent.
Og min kone, er heller ikke dygtig til at kommunikere officielt, og forstå dokumenter.
De næste måneder gik med ugentlige opringninger fra min kone, og hver gang fik hun forskellige uklare beskeder, som jeg skulle være med til at tolke på sidelinien.
Det var meldinger, om at medarbejderen ikke forstod opgaven, ikke kunne finde papirerene, og at arbejdet var sat igang. Osv, osv, der var hele tiden noget i vejen.
Der gik således ca. 6 måneder tovtrækkeri, til vi mod tog oversættelse og og legaslisering af det ene af de to dokumenter vi havde bestildt. Hun vidste ikke vi havde bestilt to dokumenter, efter 6 md og ugentlige samtaler, var det åbenbart ikke forstået.
Da tiden forlængst var udløbet, opgav vi og fik dokumentel legaliseret på 4 dage af oversættergruppen i DK, for ca. 800kr, hvilket er billigere end Robert.
En helt igennem forkludret sag, og inkompetent behandling fra Piro Consulting
Mærkeligt kuriositet Hr. Robert kronberg. Det er altid alle andres fejl, når tingene går galt i dit regi.
Så hedder iøvrigt Amphur og ikke ampør, så det var nok derfor du tog så lang tid om manden sag.
De kunne ikke finde ampøret i Thailand. HA HA.
Nå tilbage til min egen lille tvist med dig Robert.
NU genopfrisker jeg så lige mine spørgsmål endnu engang.
Er jo ikke første gange menHåbets farve er grøn så måake svarer du nu
Hvorfor brugte du 29 dage på ingen ting Robert Kronberg? Svar udbedes.
Hvorfor skal man true dig med at poste i forums for du reager overhovedet? Svar udbedes.
Hvordan kan man bruge 33 dage på absolut intet? svar udbedes.
Er det rimelig at beholde 17200 bath når man intet har fortaget sig? Svar Udbedes.
Er det ok, at beholde andres penge når man ikke vil udføre arbejdet? Svar udbedes.
Hvorfor løj din kone Ploy i telefonen overfor min kæreste.
Og sagde hun gik på den danske ambassade med papirerne den 03.07.14?
Svar på dette Robert.
Hvorfor gentog hun manøvren den 13.07.14. endnu en løgn
Venter på svarende fra dig Robert.
Der er 365 dage i et år Robert og jeg kan da godt minde dig om at svare hver dag.
Nu er vi oppe på 4 dage uden svare på mine spørgsmål.
Men det er bare et bevis på at du ikke tør forholde til helt legitime spørgsmål.
Aldrig rart når man bliver konfronteret i et offentligt tilgængeligt forum.
Jo det er altid alle andres fejl at du ikke udviser omhu med dit arbejde Robert.
Og din kundeservice er ikke eksisterende.
Jeg kender heller ikke Kronberg, men vil da gerne vide lidt mere, efter at have fulgt med på sidelinjen - som helt åbenlyst rigtig mange andre.
Løb over en tidligere sag med langt længere behandlingstid, hvor Kronberg blandt andet skriver:
"...ja, vi har haft noget gennemtræk af personale, og derfor kan det være vanskeligt at komme igennem på telefonerne i visse perioder".
Det gjorde mig nysgerrig efter at vide mere om Piro Consulting. Gennemtræk af personale antyder jo noget om en større stab, hvor jeg ellers har fået indtrykket i denne tråd, at det daglige varetages af Kronberg og frue.
Handelskammeret har en udmærket hjemmeside, hvor man kan se oplysninger om medlemsvirksomhederne. Blandt andet antallet af medarbejdere. Så der forsøgte jeg mig naturligvis. Men på trods af, at Kronberg i en årrække har været bestyrelsesformand for The Danish-Thai Chamber of Commerce, er søgninger både på Piro og Kronberg resultatløse. Piro og Kronberg er tilsyneladende ikke længere medlem.
Kan Robert Kronberg ikke bringe lidt konkret info om Piro Consulting Group? Det kan måske bidrage til forståelse for firmaets ageren og virke. Jeg efterlyser ikke et link til hjemmesiden, som naturligvis har som formål at "sælge" virksomheden bedst muligt. Men lidt konkret info, som kan give et reelt indtryk af virksomhedens størrelse, formåen m.v. og muligvis bidrage til at forstå lidt mere af denne aktuelle tråd.
For god ordens skyld lige et link til den tidligere tråd - den med "gennemtræk af personale":
Syntes efterhånden der tegner sig et tydeligt billede af tråd starter ...
forstår godt Robert ikke gider svare. det er jo heldigvis også frivilligt, også selvom han bliver svinet nok så meget.
træls læsning efterhånden
måske tråden burde låses, ingen har jo længere noget fornuftigt at bidrage med ..
og nej, jeg kender IKKE Robert.
lung
Der er ikke rigtigt andre end Admin til at låse tråden, og jeg syntes da nok jeg i kraft af min admin-rolle har meldt den officielle holdning ud angående denne tråd allerede i indlæg 36.
Udover os i Admin, så er der så kun trådstarter og Robert tilbage som kan afslutte tråden. Men åbenbart har ingen af dem en interesse i det.
Kogt ind til benet, så vil trådstarter have en forklaring på hvorfor hans sag tog den tid den tog og endda uden at opgaven blev løst. På den anden side er Robert som ikke har svaret på det, andet end hvad man kan læse mellem linierne omkring trusler fra trådstarter.
Et fair spørgsmål fra trådstarter, og hvis den ene af parterne ikke ønsker af svare her i tråden (hvilket også vil være fair og fuldt forståeligt) så kunne parterne eventuelt snakke lidt sammen pr. PB, mail, telefon eller hvad ved jeg. Og så kunne trådstarter så efterfølgende melde ud med at de to parter nu har fået snakket lidt sammen og der er givet en tilfredsstillende forklaring. En forklaring som egentlig ikke vedkommer os andre.
Noget er gået galt mellem de to sider i denne sag. Det er ingen vist i tvivl om længere. Tvivlen består nok nærmere i hvad som er gået galt. Og et eller andet sted rager det egentlig ikke os andre da det alene er en sag mellem de to parter i sagen. Men det er naturligvist forståeligt at trådstarter i sin desperation efter svar går så langt som til at smide en tråd op omkring dette som alle og enhver kan følge med i hvis der overhovedet ikke er nogen respons fra den anden part i sagen.
Det er naturligvist også forståeligt at trådstarter ønsker at forhindre andre i at ende i samme situation som trådstarter selv har været endt i.
Jeg har selv (i indlæg 231) prøvet at lave et regnestykke på hvad jeg personligt ville anse som acceptable behandlingstid af sådan en sag som denne. Det kan man så syntes er i over- eller under-kanten, men ikke desto mindre hvad jeg finder acceptabelt.
Kan i øvrigt oplyse at man hos legaliseringskontoret hos det thailandske udenrigsministerium så sent som i denne uge ikke har kunne betale sig til ekspresbehandling. I den aktuelle sag blev dokumenterne indleveret hos legaliseringskontoret onsdag morgen ved åbningstid, og modtaget fredag aften legaliseret pr. post.
Noget er gået galt mellem trådstarter og Robert. Vi ved ikke hvad. Ligesom vi ikke helt nøjagtigt ved hvad der oprindeligt er aftalt mellem de to parter i sagen. Vi har hørt om nogle forventninger osv. men hvad der helt nøjagtigt er aftalt og nedskrevet aner vi ikke.
Hvad er det for et mere og mere tydelig billedet der tegner sig af mig?
Det vil jeg da gerne have uddybet nærmere.
Er der noget forkert i at bede Robert Kronberg bede svare på helt konkrete spørgsmål?
Det kunne jeg så godt tænke mig at vide.
Hvordan kan det være det konsekvent er ydre omstændigheder som er skyld i
i urimelige lange sags behandlings tider ?
Lyder mærkeligt for det drejer sig ikke kun om min sag , men om mange tilfælde.
og konsekvensen er jo ret alvorlige for Roberts klienter.
Der er beviselig ikke et ,men mange tilfælde hvor Robert ikke vil svare hans klinter.
Jeg vil gerne vide hvorfor ?
Et konsekvent træk er altid at du Robert gerne vil udstille dine klinter i fejlslagne sager som værende urimelige brok hoveder.
Undskyldninger har Robert altid.
klinten brokker sig 117 gange (irritation moment)
Der er altid helligdag undskyldningen.
så er det gennemtræk af personale.
så er det eksterne myndigheder skyld
Det er ret utroligt at Robert Kronberg altid slipper let og elegant afsted med at sige han ikke længere vil kommeneter i en tråd fordi at lige meget hvad han end siger så klienten bare urimelig.
Hans høj hed kong Kronberg stiller altid sig selv op på en pedestal og skuer ned på folket.
Folket er bare brok hoveder når de ikke accepter kongens dekreter.
Men i demokratier er det folket der har magten og ikke kongen.
Så måske skulle Robert Kronberg begynde at forholde sig lidt mere ydmyg overfor hans kunder.
Begynde at tage dem mere alvorlige og udvise mere omhu med sit arbejde.
Hvilket billedet der tegner sig af mig er helt op til den enkelte at dømme.
Men jeg er bare en af folket som gerne vil behandles ordenlig af kongen.