Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: For 3. gang på 10 år
#1
Ja, til alle dem der kan lide at flyve med SAS, er det vel værd at nævne, at de ikke er at finde på listen over de 10 bedste!
Faktisk - Så har de ikke vundet i nogen af klasserne - Overhovedet! Og ifølge airlinequality.com, er SAS et 3 stjernes flyselskab.
Thai er et 4 stjernes, og i 2007 kom de på andenpladsen over verdens bedste flyselskab (Ja, Singapore vandt også i 2007).
SAS må snart oppe sig, de har dårlige fly, mange fejl, dårlig service - Generelt et skod selskab? Fløj med Lufthansa fra Frankfurt til CPH sidst jeg var hjemme, en kort tur, men stor forskel i service og effektivitet fra SAS.
Yes! Det skulle lige luftes at jeg synes at SAS stinker!
Oprettet af
kro90 d. 13/08-2008 12:14
#2
Hej Luc
Sikke da en gang useriøst ævl.
Luc:
Yes! Det skulle lige luftes at jeg synes at SAS stinker
Kim:
Hvor ombord, i lufthavnen, passagerene eller ??
Luc:
SAS må snart oppe sig, de har dårlige fly, mange fejl, dårlig service - Generelt et skod selskab?
Kim:
I forhold til Thai, er SAS'es maskiner både bedre udstyret, nyer og mere konfortable , Sas er mere rettidig en Thai, se bare en del andre indlæg, om Thai har taget maskiner ud for planlagt ???? eller er det tvunget syn ????
Luc:
Fløj med Lufthansa fra Frankfurt til CPH sidst jeg var hjemme, en kort tur, men stor forskel i service og effektivitet fra SAS.
Kim:
Ja og Thai, og mange andre.Flyver også men Lufthansa til og fra CPH til Berlin, Hamburg oa. Og mener absolut ikke at service er bedre. En kolega fløj med Luftw... til Chicago, og kunne fortælle om en dårlig tur, jeg fløj ud af Stockholm med JA SAS, god tur, dejlig forplejning.
Alle mine kommentarer er baseret på rejse på økonomi.
NEJ jeg er ikke ansat hos SAS, men flyver fredag til BKK med dem igen,igen, HAR prøvet Thai, både på økonomi extra og den lidt bedre klasse, men der var servicen absolut ikke bedre end SAS.
Kim
Oprettet af
Payanak d. 13/08-2008 12:54
#3
Er der andre end mig der ikke går op i hvordan jeg skal sidde i 12 timer???
Jeg kunne stå op hele vejen, hvis prisen var derefter
Oprettet af
kro90 d. 13/08-2008 14:00
#4
Jammen det var da godt ezal, så fik du jo tiden til at gå med det.
Syntes nu ikke det er svært.
Du kan vel se, eller læse, at først er det LUCs udtalelse og derefter min kommentar. Svært ik ?
Glemte lige, at alle herinde, skal have samme mening / holdning til alt.
Så bær lige over med mig.
Dårlig erfaring med 4 tomme sæder for dig selv ?? det kan jeg ikke forstå, dert kan da kun være 3. og det brokker du dig så over.....
Kan regne ud at du hellere vil sidde i et fly, der er overfyldt, og så midt mellem 3 grandvoksne overfede fyre/kvinder. Ja sådan er vi så forskellige.
Kan så fortælle dig at SAS som regel har en dækningsgrad på > 95 på flyvningerne ud af CPH på Bangkok turen.
Det er da godt at vi har vær vores smag. Nogle kan lide moderen, andre tager datteren.
Vi kan / skal vel alle have lov at være her, og også have hver vores mening.
Redigeret af
kro90 d. 13/08-2008 14:06
Oprettet af
goldwing d. 13/08-2008 14:49
#5
Cha-nok skrev:
Er der andre end mig der ikke går op i hvordan jeg skal sidde i 12 timer???
Jeg kunne stå op hele vejen, hvis prisen var derefter
Nej du er ikke alene om dette ...
Jeg skal bare til bangkok og holde ferie, service og mad er jeg ligeglad med.
Herregud det drejer sig om skide 12 timer ....
Oprettet af
John d. 13/08-2008 15:38
#6
Hvis prisen er rigtig, står jeg gerne på et ben i de 12 timer
#7
Jeg flyver også kun med SAS og det er der et par grunde til:
1. SAS flyver fra KBH kl. 22.50 - ja sidste gang jeg fløj til SAS der faldt jeg i søvn lige efter maden og sov i 8 timer og vågnede da de serverede morgenmad. - hjemrejsen fra bangkok er iøvrigt også kl. 00.25 så der er samme fordel - dog rejser thai på nogenlunde samme tidspunkt.
2. Checkin i københavn foregår rigtig smertefrit da klokken er 21.30, de gange jeg har fløjet med SAS har der IKKE være nogen kø ved checkin og det tager derfor ikke mere end 2 min - samme senarie i security. - med thai er det jo et stort chaos.
3. Servicen ombord - tja med thai må man drikke så meget alcohol man vil - det ser jeg som noget ganske negativt da der altid er nogen der ikke kan styre det - med SAS må du få en pils til maden og derefter skal du betale og det dæmmer op for alle fulderikkerne som bare er et forstyrrende element, både med SAS og thai kommer maden ned ad gangen og bliver også samlet ind med samme interval - ringer man på klokken får man betjening - ja jeg ser ikke den store forskel.
4. Underholdningen ombord - ja thai har stort set ingen hvorimod SAS har et underholdningssystem med rigelig film, musik og spil - det er en af grundene til jeg vælger SAS.
5. Prisen - ja thai air har kampanger men tager man er søgning på nettet (som os unge godt kan lide) så får man en næsten standard pris hos thai air på ca. 10 - 14 tusinde - ja for at få bedre priser skal man booke ingennem div. rejsebureauer, hos sas har jeg altid fået en pris på mellem 5-7 tusinde.
6. sæderne har jeg ingen kommentar til - de er sku lige elendige begge steder, alt for smalle til min røv - dog kan man hos sas booke sæder når man bestiller billetten - så sørger altid for at få ved nødudgangen
Oprettet af
kanut d. 13/08-2008 16:00
#8
Ro paa nu
, konen og jeg er i oejeblikket i Cambodea
, vi floe med SAS til Bangkok, og sikken en dejlig flyvetur vi havde
, vi fik den bedste service man kan taeke sig, jeg skulle enda ikke betale for min cognak til kaffen
, da stewart syntes at da jeg kun havde drukket en ol, skulle have den uden beregning
, vi har mange gange flojet med Thai og Finn A. det var selfoelgelig ogsa ok, men SAS kan jeg bestemt ikke klage over.
Oprettet af
kanut d. 13/08-2008 16:05
#9
Jeg vil da lige sige at prisen ogsa var ok 11000 for konen og mig,
kobt i december 2007.
#10
kro90 skrev:
Hej Luc
Sikke da en gang useriøst ævl.
Luc:
Yes! Det skulle lige luftes at jeg synes at SAS stinker
Kim:
Hvor ombord, i lufthavnen, passagerene eller ??
Luc:
SAS må snart oppe sig, de har dårlige fly, mange fejl, dårlig service - Generelt et skod selskab?
Kim:
I forhold til Thai, er SAS'es maskiner både bedre udstyret, nyer og mere konfortable , Sas er mere rettidig en Thai, se bare en del andre indlæg, om Thai har taget maskiner ud for planlagt ???? eller er det tvunget syn ????
Luc:
Fløj med Lufthansa fra Frankfurt til CPH sidst jeg var hjemme, en kort tur, men stor forskel i service og effektivitet fra SAS.
Kim:
Ja og Thai, og mange andre.Flyver også men Lufthansa til og fra CPH til Berlin, Hamburg oa. Og mener absolut ikke at service er bedre. En kolega fløj med Luftw... til Chicago, og kunne fortælle om en dårlig tur, jeg fløj ud af Stockholm med JA SAS, god tur, dejlig forplejning.
Alle mine kommentarer er baseret på rejse på økonomi.
NEJ jeg er ikke ansat hos SAS, men flyver fredag til BKK med dem igen,igen, HAR prøvet Thai, både på økonomi extra og den lidt bedre klasse, men der var servicen absolut ikke bedre end SAS.
Kim
For det første kan du starte med at forkorte mit kaldenavn Loc og ikke Luc (Jeg er ikke franskmand).
For det andet, så stinker SAS på alle områder jeg kan komme i tanke om. Både siddemæssigt (efter min mening mindre og ubehagelige sæder, med mindre pitch end Thai) men også bejeningsmæssigt. Det er sjældent man ser stewardesserne rende rundt, andet end ved mad servering.
Maden er kun "ok", ikke noget at råbe hurra for. Der er den efter min gane, bedre hos Thai. Der er også gratis alkohol hos Thai, og efter som jeg ikke bryder min om at flyve, er lidt alkohol dejligt til at dulme mine nerver. Jeg har aldrig oplevet fulde eller ubehagelige passagerere. Hvis der er nogen, er det højest sandsynligt danskere eller svenskere. Er sq sjældent jeg har set en Thailandsk passager skabe sig - Har du? Og - Der er nu engang flere danskere / svenskere på SAS fly, end hos Thai.
Inflight Entertainment hos SAS (underholdningen)? Den giver jeg ikke meget for. Udbudet er ikke særlig stort, og du kan ikke selv vælge hvornår du kan starte / stoppe diverse udsendelser. Det er da, hvis det i bedste fald virker - SAS har haft mange problemer med deres underholdsningssystemer.
Skal SAS have et klap på skulderen, fordi de har købt deres Airbus a340 nogle år senere, end Thai købte deres 747? Maskinen er mindre, og nyere - Thats it. Det gør den ikke mere komfortabel at flyve i. Der er nok mange grunde til, at 747 er verdens bedst sælgende long-haul fly. Og også mest sikre. Så op i røven med at SAS har et fly der er 5-10 år nyere. Det ser ikke ud til at SAS får råd til at købe nye fly lige foreløbigt, så dårligt det går dem, så kan ikke vare længe, før de har de ÆLDSTE fly, eller hvad?
Jeg har fløjet mange gange med Thai, både på økonomi (ja, man er jo ikke rig
) og også enkelte gange på Premium / business, og service er fortræffelig. Jeg har ikke haft en eneste dårlig erfaring med Thai.
Kan da godt nævne et enkelt eksempel, bare for at sammenligne forskellen på service, rent kundemæssigt;
Min daværende kæreste (og senere kone, æv) og jeg (+ kammerat) skulle til Danmark. Vi havde billet med SAS og hun havde billet til Thai. Grundet kæmpe trafikpropper mod Bangkok var vi 2 timer forsinkede, og dermed ankom vi til lufthavnen 10 minutter før flyet skulle lette. Vi kunne ikke komme med. Trods flere henvendelser til SAS var der ingen kære mor. Intet kunne de gøre for os. Vi fik beskeden "tough luck", og vi måtte købe ny billet. Min kæreste derimod, blev ombooket hos Thai, uden problemer. Se DET var service.
Da vi endelig, dagen efter, kom hjem med SAS virkede deres inflight entertainment slet ikke. Jeg sad i mit lille sæde, sammenpresset af min kammerat på den ene side, og en fedladen gut (stor) på den anden. Fik ikke lukket et øje, eller hvilet, under hele turen.
Ang. den mange gange nævnte detalje med at SAS flyver til BKK på bedre tidspunkt, kan næppe gøre dem til et bedre selskab. Thai har fået tildelt et senere "slot" i lufthavnen - SAS har sikkert få fortrinsret til at vælge, enten fordi de har været tidligere ude, fordi de er danske, eller fordi de har betalt mere - Who knows.
Anyway, jeg er ligeglad med om en landsbytosse som dig Kim, synes at SAS er bedre, flertallet (se anmeldelser, ratings, awards mv. på nettet) mener at Thai er noget bedre end SAS, eller som jeg kalder dem, "
Skuffer
Altid
Søren" (Søren er mit navn).
Så, pfff til dig...
Oprettet af
tuktuk d. 13/08-2008 16:57
#11
nogen der ved hvad man baserer denne rating på, da jeg har svært ved at se logikken !
Efter min mening burde det se anderledes ud, hvis man tog pris, puntlighed, og andre ting med i overvejelserne
Oprettet af
jens d. 13/08-2008 16:57
#12
kanut skrev:
jeg skulle enda ikke betale for min cognak til kaffen
, da stewart syntes at da jeg kun havde drukket en ol, skulle have den uden beregning
'
Ja det var da pænt gjort af ham, men huskede han at fortælle at du faktisk har 2 gratis genstande med i billetprisen, de skal bare bestilles på en gang sammen med maden.
Derudover tilslutter jeg mig nu også det synspunkt at hvis prisen var rigtig var jeg næsten villig til at stå op.
Vi fløj her i sommerferien med emirates fra Hamborg, til 5500kr incl stopover i Hongkong(den fortsætter til HK fra Bangkok).
Det var en rigtig god oplevelse med fine fly med deres super underholdningssystem , virkelig servicemindede stewardesser og meget billig taxfree i Dubai.
Men hvad er det Thai får deres 4-plads for, de scorer ikke en førsteplads i en eneste underkategori
Og der hvor de ellers har scoret førstepladser hidtil i kategorien best cabin staff er de røget helt ned på en 4 plads, dette harmonerer nu fint med vores oplevelse med Thai sidste år hvor vi fløj via Frankfurt.
Magen til ignorante snobbede stewardesser har jeg da aldrig oplevet før.
Men når jeg skal finde flybillet kigger jeg primært på sædeafstanden og selvfølgelig prisen, og for os der bor i Jylland er det lidt irellevant med direkte fly, da det er nemmere og billigere at tage f.eks. Billund-Amsterdam- Bangkok med f.eks. China airlines som er vores foretrukne flyselskab.
Men da vi primært har mulighed for at tage til Thailand i sommerferien er priserne fra Hamborg som regel væsentlig lavere.
Hele undersøgelsen kan ses her og Thai gør sig faktisk ikke bemærket i nogen af underkategorierne.
http://www.worlda...wards.com/
Mvh
Jens
Oprettet af
rinpoche d. 13/08-2008 17:33
#13
John skrev:
Hvis prisen er rigtig, står jeg gerne på et ben i de 12 timer
hehe, er du sikker? Sidst jeg fløj bkk-cph med SAS fik jeg et jumpseat (jeg var på standby), det var der godt nok ikke meget ved.
Jeg fandt dog trøst i den kendsgerning af min hulde viv og børnene kom på business
Ellers er nok enig med både dig og Ajarn, flyveturen er den pris man "betaler" for at komme frem til destinationen, og så er jeg temmelig ligeglad hvem jeg flyver med. Jeg har fløjet med 6-7 forskellige selskaber på den strækning med og uden mellemlandinger. Jeg er fuldstændig ligeglad fraset afgangstidspunkterne og fraset PIA
Værste selskab jeg nogensinde har fløjet med.
Oprettet af
ben d. 13/08-2008 17:51
#14
Ja, jeg er netop ankommet til DK med SAS (okonomi). Jeg flyver normalt Thai air.
Fandt underholdningsystemet ganske udemaerket og flyet generelt ogsaa. Saederne er stadig for smaa men det er det samme med Thai air. Vi afgik til tiden.
Servicen var dog ringe; "glemte" at tilbyde foerste runde af drinks - men i det hele taget finder jeg reglen skoer naar man giver Baht 50-60k for en retur billet. Desuden gaelder den ikke i oekonomi extra/biz class - saa har mest med at spare penge at goere da "extra" passager vel kan blive lige saa fuld og dum som oeko!
Mange andre service-hick-ups. Glemte at komme med danskvand som lovet, bad om penge for den "anden' drink, saa dem aldrig komme after maden, tilboed kun te paa min side (men 3 gange!) frem for at bringe kaffe til mogenmaden Etc. Etc. virkede som om de ikke havde nok crew simpelthen - men de havde dog tid til at sidde og laese ugeblade ude bagi saa jeg da jeg gik en tur.
Saa stoerste problem jeg ser er ringere service(inkl. alkohol) end Thai men bedre underholdning(skaerm i saedet).
Konklusion; a draw! jeg koeber den der er BILLIGST - denne gang var det SAS med en 50k Baht promotion billet hvor datoer ikke kan aendres (35000 for billet, 15000 i afgifter/skat) hvor Thai kostede neasten 60000 Baht).
Skaal!
Oprettet af
kro90 d. 13/08-2008 18:06
#15
Hej LOC
Nu er det jo ikke os allesammen der kan stave. Så en slåfejl i ny og næ, må man vel have lov til, uden at blive overfaldet.
Det kniber vist også for dig. men det er jo ikke et dansk kursus herinde.
Jeg ved ikke hvorfor du roder det med drikkevarer og fulde folk, danske/svenske kontra Thaier, ind i dit svar til mig. Jeg har ikke skrevet et ord om alkohol.
Inflight Entertainment hos SAS har virket de gange jeg har fløjet med SAS, og lidt underholdning, er da bedre end ingenting. der er jo også musik, så du behøver jo ikke se en halv film.
forskellen rent kundemæssigt, det er stort set det samme, på SAS og THAI, mener dog at SAS har bedre mad, men smag er jo forskelligt.
SAS - fly er ca 10 år nyer en Thais, det vil sige i bedre stand, mere økonomiske at flyve med, mindre forurening, og fløjet langt færre miles. Det er vel et pluds.
Forstår ikke at du har været med et SAS fly, hvor du skulle sidde klemt inde. ifølge EZAL's tidligere indlæg, er SAS'es maskiner jo halvtomme. Har heller ikke inddraget afrejse tidspunkter som hverkent positivt eller negativt.
Jeg syntes nu at du skulle tage og holde en ordentlig tone her på siden
Hvordan kan du, som ikke kender mig tillade dig at skrive dette !!
--landsbytosse som dig Kim --
Jeg syntes at du gang på gang slipper godt afsted med at kritiserer folk. Hvad skal jeg så kalde dig ???? Nej min mor, har forbudt mig at tage grimme ord i min mund.
Forøvrigt troede jeg, at når man nu reklamerede for et firma, som formodentligt gerne vil have kunder (læs dansker) til at besøge sit kontor, så holdt man sig til en ordentlig omgangstone.
Det er nu sidste gang jeg vil fremhæve, eller fortælle mine venner og kolegaer om HuaHin Online .
Har ellers tidligere fortalt flere, at de kan henvende sig til dig, når de har talt om at tage til HuaHin.
Nu vil jeg da på det kraftigeste bede dem holde sig laaaaaaangt væk.
Jeg kan forøvrigt fortælle dig at jeg kommer fra en lille landsby i Danmark kaldet København, men den har du måske glemt.
vedr. sæde plads
SAS 330-300
Economy Class: 32.0" 17.7" 195 seats
Thai:747_400
Economy Class: 32-34.0" 17.0" 325 seats
Må din Gud være med dig.
#16
Hej Kim
Jeg beklager at have kaldt dig en landsbytosse, jeg synes nok selv, at det var sjovere da jeg skrev det, end det måske var.
Nye fly betyder ikke bedre flysikkerhed. Da DC10 kom frem, havde de 2 styrt det første år. Flysikkerheden hos en 747 er bevist gang på gang.
Anyways, de har også musik i alle sæder hos Thai
Dog synes jeg også at film i sæderne er en god ting, skærmene hos SAS er dog en smule små, og når de ikke virker, er de til ingen gavn. Det gør stadigt ikke, at jeg ville vælge dem frem for Thail.
Jeg beklager også, at have rodet afgangstidspunkter og alkohol ind i mit indlæg, det var mere skrevet som et generelt svar, på nogen af de andres indlæg (Ja, ikke hele indlægget var til dig).
Vedr. tomme eller halvtomme fly - Det afhænger jo af mange ting, om flyene er tomme eller ej. I højsæsoner og i kampagne perioder, er der fuldt booket både hos SAS og Thai. I lavsæsoner er der god plads hos begge selskaber.
Du har ret - Hos SAS (a340-300, ikke a330-300) er deres sæder bredere. Ihvertfald på papiret. Synes bestemt ikke at det er sådan i praksis, men måske jeg har tabt mig tilstrækkeligt til at sidde bedre i sædet - Også tænkeligt!
NB; København er større end Odense, hvor jeg oprindeligt er fra - Måske det er mig der er landsbytossen, haha
Oprettet af
Hep d. 13/08-2008 18:25
#17
tuktuk skrev:
nogen der ved hvad man baserer denne rating på, da jeg har svært ved at se logikken !
Efter min mening burde det se anderledes ud, hvis man tog pris, puntlighed, og andre ting med i overvejelserne
Helt rigtig - det er svært at gøre sig klog på en undersøgelse når man ikke ved hvilke parametre der er brugt. Undersøgelsen i dens helhed er også kun tilgængelig (læs kan købes) hvis man arbejder inden for fly eller rejseindustrien.
Anyways.. Jeg har rent faktisk deltaget i denne Skytrax undersøgelse 2 gange for en del år tilbage (5-6 år). Den første gang foregik det via et normalt spørgeskema og anden gang var det online. Der var et væld af forskellige spørgsmål hvor man skulle vurdere alt fra check-in oplevelse, lufthavnsoplevelse, lounge oplevelse, inflight, flysæder, mad, servering o.s.v. En ting jeg dog husker var at de to gange jeg har deltaget var det ikke helt de samme spørgsmål jeg skulle besvare, hvilket var lidt underligt.
En anden fællesnævner for de to gange var at begge gange var det efter at jeg havde fløjet en interkontinental flyvning i business klasse. Om det er et tilfælde eller ej ved jeg ikke, men hvis der er overvægt af forretningskunder i undersøgelsen er det klart at nogle selskaber klarer sig langt bedre end andre.
Jeg har selv fløjet med alle selskaberne på top10 listen med undtagelse af Qatar airways.
Jeg er enig med at Singapore Airlines og Cathay Pacific er nok de to bedste selskaber i verden. Jeg har dog kun fløjet i business, hvilket selvfølgelig er en helt anden verden og oplevelse.
Emirates burde efter min mening findes helt i toppen af listen, da det er et fremragende selskab. Eva Air er slet ikke repræsenteret selv om de er på højde med Singapore Airlines og Cathay Pacific når det kommer til service ombord.
At Qantas scorer en 3 plads fatter jeg ved gud ikke. De to gange jeg har fløjet med dem har det ikke være nogen special oplevelse.
At Thai airways får en 4 plads undrer mig. De seneste år er deres produkt og service blevet meget ringere i mine øjne. Da vi fløj hjem med Thai for 1 måned siden var det så dårligt at man skulle tro det var løgn. Maden var direkte uspiselig og på trods af at flyet var halv-tomt var servicen forhastet og dårlig. De præsterede også at smide 3 af vores 5 kufferter væk. Selv min kone sagde at nu gad hun ikke flyve med Thai mere og hun har om nogen været pro Thai.
Thai's første klasse er fantastisk - ingen tvivl om det. Deres business class er okay (undtagen fra skandinavien hvor det er premium economy), men deres økonomiklasse er godt nok blevet dårlig i mine øjne.
At SAS ikke er med på top10 undrer mig nu ikke så meget, men jeg synes stadig at deres økonomiklasse på de lange ruter er bedre en f.eks Thai's og Air New Zealands.
Hvis jeg stod med valget om at flyve med SAS eller Thai til Bangkok og billetten kostede det samme ville jeg vælge SAS. Hvis billetten hos SAS var 1000,- kroner dyrere end Thai ville jeg stadig vælge SAS. Hvis billetterne hos enten Thai eller SAS koster over 7000,- kroner finder jeg en anden vej via Tyskland eller England fordi i sidste ende spiller prisen en rolle når man rejser til Thailand 2 gange om året 3 personer.
Oprettet af
BAKMAND d. 13/08-2008 18:54
#18
Ja Luc
Du har flere gange været hurtigt "ude med snuden" jeg husker godt
hvor "klog" du var m.h.t. Thailand og Thaier de første indlæg du havde.
Jeg ser også at du er blevet klogere og mere afdæmpet i dine indlæg.
Men lige med hensyn til flyselskab er det min arfaring (25 ture på 10 år) og det med alt hvad der kunne krybe og gå af selskaber, bare de er billige. At SAS er "kedelig" men flyver på rette tid (på døgnet)og det med "fri bar" hos Thai ikkke holder.
Pyt med det, For det vi alle søger (undtaget dem med miles) er en billig billet.
Jeg står også gerne op for at spare 3000 spænd og bruger dem dernede.
Men summa summarum er, at nogle vil have datteren og andre moderen- SÅDAN ER DET.
Næ lad os bruge vores energi på at tippe hinanden når der er nogle gode tilbud.
Beklager at mit navn står med stort - har problemer med at lave det til småt , og Webmasters råd duttede ikke ???
Hav det god allesammen
Og kom så igang SUK, Du har slækket lidt på det.
Oprettet af
Klovn d. 13/08-2008 18:58
#19
Ja så har vi igen en fifty-fifty skal man vælge et ukorent selskab eller
Thai/SAS, prisen er næsten ens på de to sidst nævnte selskaber og det
er ikke meget man sparer ved at tage et af de ukorente fly,jeg har prøvet begge dele og er gået tilbage til direkte fly det minimere helt
klart udbudet(2) og så må man jo vælge det man synes bedst om jeg
har valgt SAS P.g.a afgangs tid 22.50 som jeg synes er det mest per-
fekte for mig
Frankie goes to Pattaya
Oprettet af
kro90 d. 13/08-2008 19:19
#20
Hej Loc.
Det er helt ok. Bliver bare rigtig gal, når jeg læser sådan noget.
Godt ord igen, ingen sure miner.
Rejser fredag kl. 22et eller andet , siger ikke med hvem
Har forøvrigt prøvet Qantas og BA ud af London til BKK, Qantas var da langt bedre end BA, god service dejligt fly, men BA dårlig service, surt personale, men man kan jo også være uheldig med den kaptajn/besætning der er ombord.
Glæder mig nu til at se LOS igen.