Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: sawasdee krungthep inn bkk
Oprettet af
ate d. 01/02-2007 05:28
#1
en lille tilfoeelse til deres service paa sawasdee krungthep inn (naer khao san rd) alle room er inklusiv morgenmad meget fint jo borset fra de kun har halvdelen af det der er paa menuen .. dvs ingen tea kun kaffe ingen bacon kun skinke og da vi paent gjorde dem opmaerksom paa at de 2 drenge paa 7 og 12 ikke drak kaffe blev personalet pisser sure saa vi fik ingen toastbroed og gammel frugt ... da vi ikke synts det er ok at spise moerke brune splatede bananer fik vi bare ordne "no have" og derefter lavede hun bare /ignore for at sige det mildt .. vi viste hende i informationen bananen og spurgte om det ikke var lidt tosset at servere og fik bare at vise hun intet med resturanten havde at goere det matte vi snakke med hende der havde det om men uden held da vi tydelig vis var paa hende /ignore ... ihvertfald ikke et sted at anbefalde at bo
/ate
#2
...Tak for oplysningen ...så er der da et sted man ikke skal overnatte i bkk..er der andre der har erfaring med det her hotel...gode som dårlige ????
Claus...
Oprettet af
pdrhan d. 01/02-2007 07:09
#3
Pris og kvalitet hænger jo som regel sammen.....
Oprettet af
rinpoche d. 01/02-2007 09:20
#4
Sandt nok Jeppe
Oprettet af
Payanak d. 01/02-2007 10:58
#5
Thai mentalitet lektion nr. 1 (den korte version).
Naar man traekker en gris i halen, saa gaar den fremad.
Hvis man skubber den bagi, saa gaar den baglaens.
#6
heheh Ajarn, den skal skisme fyres af på kontoret imorgen hehe
Nordstroem
Oprettet af
noidam d. 06/02-2007 22:30
#7
problemet er jo at du har betalt for morgenmad på hotellet.
at man så kan spise sig mæt et andet sted i byen er jo bare dobbelt husførsel set i mine øjne.
( jeg ved godt at det er småpenge mennnnn )
Oprettet af
Timrob d. 07/02-2007 07:24
#8
Jeg var paa samme hotel i samme periode som ate der har skrevet indlaegget, vi havde lige saa daarlig erfaring med koekkenpersonalet som ate havde og det viste sig efter et par dage, at vedkommende blev fyret paa grund af negativ og meget daarlig opfoersel overfor gaesterne. Den omtalte kvinde som stod for modtagelserne af bestilling, gav hvad hun havde lyst at give og ellers var standart kommentaren hele tiden .... no have ..... ogsaa selv om alt stod lige foran snuden paa hende. Saa maaske skulle ate have en undskyldning af jer der har ment han selv var ude om den bhandling han fik, den var absolut ikke selvforskyldt i vores tilfaelde og sansynligvis heller ikke i hans, eftersom hun blev fyret.
Pas paa med at doemme andre, ikke alle turister er taaber
Timrob