Oprettet af
JohnBKK d. 07/04-2017 11:10
#1
Nyt servicecenter i Bangkok skal minimere overbehandling af danske rejsende
http://politiken....e-rejsende
Glimrende initiativ, og jeg kan så tilføje at det ikke kun er læger og hospitaler der laver numre, også hos tandlægen skal man være OBS.
Var hos en lokal tandlæge her på landet til tjek, fik at vide at en kindtand skulle rodbehandles og ny krone på, pris 16.500 THB for billigste løsning. Tænkte over det et par dage, og besluttede at konsultere min tidligere tandlæge i Bangkok. Afsted til storbyen, hvor jeg fik en noget anden besked: "Only minor caries, make new filling" - pris?
1.000 THB!!
Bør man så kontakte tandlægen på landet og stille nogle spørgsmål?
Tjaaa, hvis man vil ha´problemer så wellcaarm, jeg har efterhånden lært at det ikke hjælper en skid at stille dem til ansvar for deres fup og svindel..
Redigeret af
JohnBKK d. 01/01-1970 02:00
#2
Det nye servicecenter i Bangkok er bemandet er 11 lokale thaier, der alle er ansat i Falck Global Assistance-regi.
Der staar intet om hvilken uddannelse de 11 lokale har.
Garanteret billigere at akceptere en MRI scan (hvis det er noedvendigt) end at have et dyrt set-up i Bangkok.