Oprettet af
Thomas72 d. 13/01-2016 12:32
#1
De skulle have været med et fly til Phuket i går, men sådan gik det ikke
Det er fristende at flygte fra vinterkulden i disse dage, og det er sikkert også med den tanke i baghovedet, at 300 personer i går tog til Københavns Lufthavn for at flyve til Phuket på ferie med Star Tour.
- Ja, det er rigtigt, at de skulle have været af sted i går ved middagstid, men der var et teknisk problem med flyet, siger Nikolai Johnsen, der er pressechef i Star Tour.
Derfor kom passagererne ikke af sted som ventet. Rejseselskabet sendte derfor ifølge Nikolai Johnsen en medarbejder ud til lufthavnen for at informere passagererne og svare på spørgsmål.
- Og så sørgede vi for, at alle kunne indkvarteres på hotellet Bella Sky i nærheden, hvor vi sendte dem hen med busser. I mellemtiden havde vi sendt dem tre beskeder for at holde dem opdaterede, siger Nikolai Johnsen. ...
http://ekstrablad...vn/5906807
Selvfølgelig er det surt for passagererne, men sikkerheden må altid komme i første række.
Oprettet af
toeffe d. 13/01-2016 18:51
#3
Vi skulle have fløjet med Qatar`s kvægtransport ( sådan opfatter de passagerene med hen syn til information ) QR160 30 December kl. 15.30 efter det trivielle " Der kommer information om en time "
får vi ca. 23.30 at vide at vi ikke kommer af sted og skal indkvarteres på Hilton, det tog til ca 01.30 før man havde et værelse. Får besked på at være i receptionen kl. 8.30 til ny information, Qatar personalet kommer kl. 9.05, betyder ikke noget at vi alle står og venter. Men ikke noget nyt, vi vil få ny info kl. 12.
Kl 12 kommer de så og fortæller vi skal over London, vi skal gå til SAS`s travel center og få lavet nye billetter, vi myldrer der over til timevis af kø, de stakkels mennesker hos SAS var ikke informeret af Qatar
personalet. Ny billet CPH London og London Doha. Flyver 17.15 til London og 20.30 til Doha hvor vi lander
Kl. 06.15 deres morgen tid. Ikke en skid info om hvor vi får lavet sidste billet til BKK. Hvis du spurte 3 stk. personale pegede de i 3 forskellige retninger, efter meget spildtid kommer vi op og står i kø i timevis igen.
Får et nyt boarding kort med afgang Kl. 20.45, så hotel igen denne gang i Doha. Vi nåede morgenmad da vi kom, og frokost var også i top. Blev så hentet af bus kl. 18 og kørt i lufthavnen igen, flyver planmæssigt
og lander i BKK lidt før tid, skulle have landet 06.55.
Jeg skulle lande i BKK 31 December kl. 11.35 og til Jomtien og holde nytår. Nu var Jeg i stedet fremme d. 2 Januar om formiddagen.
Ikke at Jeg ikke mener det er synd for dem som skulle til Phuket og mister en dag, men at et 5 stjernet " efter dem selv " flyselskab, ikke kan ombooke eller skaffe et andet fly, men i stedet bare skider på deres gæster som mister 2 døgn.
Det skal nu ikke ødelægge min ferie, undskyld hvis Jeg skulle have startet en ny tråd, men syntes den kunne passe her.
#5
toeffe skrev:
Vi skulle have fløjet med Qatar`s kvægtransport ( sådan opfatter de passagerene med hen syn til information ) QR160 30 December kl. 15.30 efter det trivielle " Der kommer information om en time "
får vi ca. 23.30 at vide at vi ikke kommer af sted og skal indkvarteres på Hilton, det tog til ca 01.30 før man havde et værelse. Får besked på at være i receptionen kl. 8.30 til ny information, Qatar personalet kommer kl. 9.05, betyder ikke noget at vi alle står og venter. Men ikke noget nyt, vi vil få ny info kl. 12.
Kl 12 kommer de så og fortæller vi skal over London, vi skal gå til SAS`s travel center og få lavet nye billetter, vi myldrer der over til timevis af kø, de stakkels mennesker hos SAS var ikke informeret af Qatar
personalet. Ny billet CPH London og London Doha. Flyver 17.15 til London og 20.30 til Doha hvor vi lander
Kl. 06.15 deres morgen tid. Ikke en skid info om hvor vi får lavet sidste billet til BKK. Hvis du spurte 3 stk. personale pegede de i 3 forskellige retninger, efter meget spildtid kommer vi op og står i kø i timevis igen.
Får et nyt boarding kort med afgang Kl. 20.45, så hotel igen denne gang i Doha. Vi nåede morgenmad da vi kom, og frokost var også i top. Blev så hentet af bus kl. 18 og kørt i lufthavnen igen, flyver planmæssigt
og lander i BKK lidt før tid, skulle have landet 06.55.
Jeg skulle lande i BKK 31 December kl. 11.35 og til Jomtien og holde nytår. Nu var Jeg i stedet fremme d. 2 Januar om formiddagen.
Ikke at Jeg ikke mener det er synd for dem som skulle til Phuket og mister en dag, men at et 5 stjernet " efter dem selv " flyselskab, ikke kan ombooke eller skaffe et andet fly, men i stedet bare skider på deres gæster som mister 2 døgn.
Det skal nu ikke ødelægge min ferie, undskyld hvis Jeg skulle have startet en ny tråd, men syntes den kunne passe her.
Husk der er erstatnings eksperter vedr. Dette
Prøv evt. At Google det. Vil mene efter 2 dage burde du ku få en større kompensation
Held med det