Miss Grand International 2024
Miss Grand International 2024
I årets Miss Grand International deltager det danske kongerige med to kandidater idet Danmark stiller med Cecilia Presmann og Grønland stiller med Naja Mathilde Rosing. Miss Grand International bliver i år afholdt i Thailand og Cambodja (selvom der har været noget rod omkring Cambodja).
Naja Mathilde Rosing
Det er første gang, Naja Mathilde Rosing skal repræsentere Grønland ved en skønhedskonkurrence, men det er ikke første gang, hun deltager.
Hun repræsenterede Danmark sidste år ved konkurrencen Miss Intercontinental. Men hun ser frem til at repræsentere sit land, siger hun i en pressemeddelelse.
- Jeg har muligheden for, at få æren af at repræsentere mit land på smukkeste og bedst tænkelige måde. At vise jeg ønsker at gøre en forskel og udrette noget betydningsfuldt, udtaler hun.
Læs og se nærmere om Naja Mathilde Rosing her:
- Den næste Miss Grand International kan være grønlandsk (KNR.gl)
- Miss Greenland med i international skønhedskonkurrence (Sermitsiaq)
- Naja Mathilde Rosing (Miss Grand International)
Cecilia Presmann
Danmark er repræsenteret ved Cecilia Presmann og Cecillia blev kåret som deltager tidligere i år.
Cecilia Presmann er halvt om halvt på hjemmebane i Thailand, da hun både har tilbragt en del tid i både Danmark og Thailand. Hun har gået i International School i Bangkok og gymnasium i Birkerød.
Familie Presmann beskæftiger sig også med import og distribution af fødevarer fra Thailand, gennem Presmann Danmark.
Læs og se nærmere om Cecilia Presmann her:
Begge deltagere kan følges nærmere her:
Og alle konkurrencens deltagere kan ses her:
Video fra Swinsuit-konkurrence i Pattaya, Chonburi, Thailand:
Newsman @ Thailand Portalen
------------------------------------------
Find også Thailand Portalen på:
Facebook - Youtube - X (Twitter) - Bluesky