Se indlæg
ønsker besøg af en fra thailand
|
|
pon04 |
Lagt på d. 22/03-2017 11:25
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
jeg kender en der ønsker besøg af en dame i ca 1 måned skal ikke blive i danmark kun besøg hun betaler selv sin billet.kan hun bare søge et turist visum uden garanti eller skal tinden hun skal være her mindre end den måned ?? håber på hjælp fra jer hilsen jørgen jørgen
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 23/03-2017 17:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Du kan finde alle oplysninger hos den danske ambasade i Bangkok. Google is your friend !
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 23/03-2017 20:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Jeg kan sige med næsten statsgaranti, at hun ikke bare kan komme valsende ind i DK, uden invitation fra ham du kender. Desuden er det min opfattelse, at det skal dokumenteres at han har været derude og besøgt hende, via fotos. Desuden skal hun kunne fremvise både en allerede købt rejseforsikring, booket flybillet (ikke nødvendigvis betalt) samt en bankkonto med et indestående matchende den tid hun skal være i DK. Dette uagtet at din bekendte via sin invitation erklærer at han står for alle udgifter. DK er et svært land at komme ind i... Læs selv mere på den danske ambasade i bangkok: http://thailand.u...to-denmark |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 23/03-2017 20:39
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
farao 54. DK er et svært land at komme ind i... Ja, det er meget rigtigt, fx it systermerne virker ikke, og vi må vente månedsvis på at de kan fatte at få dem til at virke....jeg har også prøvet den del.... Når så en thai skal rejse hjem til Thailand kan der også være meget store vanskeligheder og chikanerier fra politiet/myndighederne, det har vi selv lige oplevet... Der skulle gå ca. 10 min. før min kæreste blev lukket igennem tolden i Cph airport...og hun er den mest lovlydige borger på jorden, men alligevel skulle passet vendes og drejes 1000 gange, og de kikkede på hende mange gange og i passet mange gange også....hvad fanden har de idioter dog gang i ???? savner de action og vil de anholde nogle forbrydere ? så er det sku da ikke min lille søde pige de skal bruge deres tid på.....de er jo til grin...de skulle finde et andet job. Redigeret af Nahm d. 23/03-2017 20:49 Mvh,
Nahm |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 31/03-2017 21:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
læs på : nyidanmark.dk vedr. visum |
|
|
handy |
Lagt på d. 01/04-2017 03:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Nahm skrev: ....farao 54. DK er et svært land at komme ind i... Ja, det er meget rigtigt, fx it systermerne virker ikke, og vi må vente månedsvis på at de kan fatte at få dem til at virke....jeg har også prøvet den del.... Når så en thai skal rejse hjem til Thailand kan der også være meget store vanskeligheder og chikanerier fra politiet/myndighederne, det har vi selv lige oplevet... Der skulle gå ca. 10 min. før min kæreste blev lukket igennem tolden i Cph airport...og hun er den mest lovlydige borger på jorden, men alligevel skulle passet vendes og drejes 1000 gange, og de kikkede på hende mange gange og i passet mange gange også....hvad fanden har de idioter dog gang i ???? savner de action og vil de anholde nogle forbrydere ? så er det sku da ikke min lille søde pige de skal bruge deres tid på.....de er jo til grin...de skulle finde et andet job. ja de er sarte nogle spader måske de skulle få noget efteruddannelse så de kan tyde et pas og dettes stempler sidste år måtte jeg tilbage igen for at snakke med et af de fjolser hvor svært kan det være..... |
|
|
energy |
Lagt på d. 01/04-2017 09:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Nahm skrev: farao 54. DK er et svært land at komme ind i... Ja, det er meget rigtigt, fx it systermerne virker ikke, og vi må vente månedsvis på at de kan fatte at få dem til at virke....jeg har også prøvet den del.... Når så en thai skal rejse hjem til Thailand kan der også være meget store vanskeligheder og chikanerier fra politiet/myndighederne, det har vi selv lige oplevet... Der skulle gå ca. 10 min. før min kæreste blev lukket igennem tolden i Cph airport...og hun er den mest lovlydige borger på jorden, men alligevel skulle passet vendes og drejes 1000 gange, og de kikkede på hende mange gange og i passet mange gange også....hvad fanden har de idioter dog gang i ???? savner de action og vil de anholde nogle forbrydere ? så er det sku da ikke min lille søde pige de skal bruge deres tid på.....de er jo til grin...de skulle finde et andet job. Nu kan det godt være din kæreste er den sødeste pige på jorden. Men ikke desto mindre så læste jeg en artikel forleden dag om illegale personer i DK. Så vidt jeg husker så lå Thailand nummer 3 på listen over flest anholdte personer, som opholdt sig ulovligt her. Om det så er fordi de bliver brugt på massage kliniker eller hvad, det ved jeg ikke . Og det er også fuldstændig irrelevant men der er nok en grund til at de bliver tjekket. |
|
|
gunther |
Lagt på d. 02/04-2017 23:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Intet problem for en normal Thai at tage på ferie i et Schenken land i en måned, hvis vedkommende kan fremvise at de er styr på tingene, altså penge i banken og forsikring. Ved godt at der er problemer nogle gange, når typisk en barpige forsøger at komme på 3 måneders visum for at arbejde på hvad en stor del gør på et Thai bordel. Størsteparten af de piger der arbejder på Thai bordellerne arbejder ulovligt, så klart man er vågen i grænsekontrollen Pigerne kommer jo for at få fat på en naiv farang med lidt money , så er det big love, mange rejser så glade hjem og har fået en ny sponsor. |
|
Spring til debat: |