Se indlæg
Tæsk og voldtag din asiatiske kone
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/11-2016 10:11
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Mænd med en forhistorie for vold mod deres udenlandske ægtefæller skal ikke have mulighed for at hente en ny kone til Danmark. Det mener et flertal uden om regeringen, som med et socialdemokratisk forslag i hånden vil pålægge Venstre-regeringen at undersøge, hvordan mænd, der tidligere har udøvet vold mod deres ægtefælle, kan nægtes familiesammenføring med en ny udenlandsk ægtefælle. Også selvom mændene aldrig er blevet dømt for vold mod den tidligere kone. - Der er nogle mænd, som henter en asiatisk eller østeuropæisk kvinde til Danmark, tæsker hende, voldtager hende, og når hun så beder om en skilsmisse, så får de en ny, siger socialdemokraten Mattias Tesfaye, som står bag forslaget. Læs nærmere på: - Straf til voldsmænd uden dom kan være brud på konvention (DR) - Flertal udenom regeringen: Voldsmænd uden dom skal nægtes familiesammenføring (DR) - Professor: OK at forbyde voldelige mænd familiesammenføring (DR) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/11-2016 14:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Hvad så med alle muslimerne der henter en slave til DK og burer hende inde, tørre tæsk hver dag, hvis hun så meget som glor på andre mænd, hvad med dem, Mistah Tesfaj?? |
|
|
Narin |
Lagt på d. 08/11-2016 14:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 90 |
JohnBKK skrev: Hvad så med alle muslimerne der henter en slave til DK og burer hende inde, tørre tæsk hver dag, hvis hun så meget som glor på andre mænd, hvad med dem, Mistah Tesfaj?? Hvis loven bliver gennemført, gælder det vel alle mænd uanset nationalitet og ligeledes hvor kvinden kommer fra. Men jeg syntes det er et rigtigt godt forslag, jeg har desværre set for mange kvinder der er blevet gennembanket af deres voldelige mænd. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/11-2016 16:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Tjaaa... så bliver der vel bare bræget racisme fra den fløj jeg omtalte.. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/11-2016 18:58
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
I morgen bliver der på Radio24syv sendt et program om fordomme ved ægteskaber mellem en thailandsk kvinde og en dansk mand (Link). Det jeg hører fra Mattias Tesfaye i trådens første indlæg er efter min bedste overbevisning en fordom. Dermed ikke sagt at der ikke er asiatiske kvinder som får nogle på kassen for det er der. Men der er altså også asiatiske kvinder som melder om vold for at opnå varrig ophold her i landet. Thai'er ved via jungletrommen godt at de kan få varigt ophold her ved at være et offer for vold. Jeg har endda hørt en thai stå åbenlyst og true/afpresse sin mand til noget såfremt han ikke ønskede hun gik til myndighederne og anmeldte ham for vold. Ja det var nok ikke kærlighed som bandt det ægteskab sammen. Danmark er i dag et samfund hvor mennesker som opfører sig ordentlig kommer ned med nakken, kun dem som påberåber sig offerrollen kan lalle grinende rundt - på bekostning af andre. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |