Se indlæg
 Udskriv debat
Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
Webmaster
Flere og flere thaimassage-klinikker skyder op i de østjyske byer.

95 pct. af dem tilbyder seksuelle ydelser, vurderer vicepolitikommissær Lars Jung, Østjyllands Politi.

»De giver massage, men de tilbyder også en ”happy ending”. Det er ikke bare i Aarhus, men i hele Østjylland, at vi ser disse massageklinikker. Der er snart ikke den flække på Djursland, der ikke har en,« siger han.

Han vurderer, at der er 75-100 thaiklinikker i Østjylland, heraf en del i Aarhus.

»Bare i Teglværksgade ligger der fire thaiklinikker nu, side om side – og det er jo ikke, fordi de aarhusianske fysioterapeuter har fået mindre at lave. Men på thaiklinikkerne siger de som regel til os, at de ikke leverer seksuelle ydelser,« siger Lars Jung og tilføjer, at det også er et definitionsspørgsmål, for på thaiklinikkerne betragter man ikke altid såkaldte ”blowjob” eller ”håndarbejde” som en seksuel ydelse.

Politiet har dog taget nogle på fersk gerning i handlinger, der ikke var til at misforstå. Det er dog ikke i sig selv ulovligt, understreger han.

Læs nærmere på: Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Bjarke85
Heh, pudsigt nok.. Det er jo det jeg hele tiden har sagt. Forbandet svineri af kæresterne eller familiemedlemmerne. At trække deres kæreste/kone/familiemedlem herop for at prostituere dem.

Man burde i højere grad straffe værten som står inde for pigen der kommer herop. Så kunne det være piben fik en anden lyd !

Webmaster
Her er en lille historie - også fra Århus:
- http://www.thaila....php?id=39
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

fckguld
Bjarke85 skrev:

Heh, pudsigt nok.. Det er jo det jeg hele tiden har sagt. Forbandet svineri af kæresterne eller familiemedlemmerne. At trække deres kæreste/kone/familiemedlem herop for at prostituere dem.

Man burde i højere grad straffe værten som står inde for pigen der kommer herop. Så kunne det være piben fik en anden lyd !
Rigtigt, alle er inviteret af nogle i Danamark -som regel nogle gamle thai koner og deres meget ældre mænd. og de burde få inddraget opholdstilladelse- og få en klækkelig bøde.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Bjarke85
fckguld skrev:

Bjarke85 skrev:

Rigtigt, alle er inviteret af nogle i Danamark -som regel nogle gamle thai koner og deres meget ældre mænd. og de burde få inddraget opholdstilladelse- og få en klækkelig bøde.

Ja helt enig. Men det er ikke kun thai konerne. Min kone har fortalt mig, at det er en normal frygt blandt de unge barpiger, at når de skal op til en mand, efter kun 1-2-4 uger sammen med ham i Thailand, så frygter de, at de skal sælges som prostituerede heroppe.

Så vi skal ikke smøre den af på thai kvinderne hvergang Smile der er også falske købe/proforma forhold, hvor pigen bare skal herop og arbejde som luder, og manden hiver 50% af indtjeningen.

I tilfælde af det bliver opdaget, burde manden miste retten til nogensinde at invitere besøgende på visum igen samt en bøde og fængselsstraf for menneskehandel.

Mali
Lønnen er jo også en helt anden end f.eks at knokle med rengøring som min kone gør. Hun ser jo sine veninder rejse til Thailand i tide og utide, imens vi kun har råd til at rejse en gang om året.

Bjarke85
Hvad er det for en tåbelig kommentar Mali ? Du lyder gud hjælpe mig næsten helt misundelig på de stakkels piger ?

Du tror måske, at blive pulet i hoved og røv dag ud og dag ind, er luksus fordi man så har råd til at rejse til sit hjemland lidt oftere?

Magen til idiot skal man sku da lede længe efter! føj !

Bjarke85
Og måske du skulle få dig et bedre job så, så din kone ikke skal knokle med rengøring som en anden slave, hun gør sikkert også rent i dit hjem, og laver maden og spreder benene når du beder om det..

føj

Webmaster
Bjarke85 skrev:

Hvad er det for en tåbelig kommentar Mali ? Du lyder gud hjælpe mig næsten helt misundelig på de stakkels piger ?

Du tror måske, at blive pulet i hoved og røv dag ud og dag ind, er luksus fordi man så har råd til at rejse til sit hjemland lidt oftere?

Magen til idiot skal man sku da lede længe efter! føj !

Bjarke85 skrev:

Og måske du skulle få dig et bedre job så, så din kone ikke skal knokle med rengøring som en anden slave, hun gør sikkert også rent i dit hjem, og laver maden og spreder benene når du beder om det..

føj

Vi kan altså godt debattere ordentlig med hinanden herinde. Den måde at debattere på som i ovenstående to citater er unødvendig og hører sig ikke til. Fint nok at være uenig, men vær uenig på en ordentlig måde.

Tak

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster

Bjarke85
Beklager, det gør mig bare hidsig, når folk kan være så kolde og kyniske som Mali.

Han er gud hjælpe mig misundelig på hans kones prostituerede veninder, der har råd til at rejse oftere til Thailand end han har, fordi hans kone kun gør rent og ikke prostituere sig.

Jeg græmmes ved tanken om så ligeglade og kyniske personer som kommer med sådanne holdninger til Thai kvinder.

farao54
Rolig nu... Lad os nu ikke starte en mindre krig her...
Jeg tror du måske både overfortolker og misforstår hvad Mali skriver.
Jeg ser intet i hans sætning, der antyder a han synes det er misundelsesværdigt eller på anden måde et dejligt job.
Som jeg læser det, er der blot tale om en observation af at der er nogle der kan rejse flere gange årligt, og at det nok har noget med lønnen at gøre.
Måske jeg så også misforstår eller underfortolker...
Men skulle vi ikke bede Mali om en uddybning før vi begynder at kalde hinanden alt mulligt grimt?

Under alle omstændigheder tror jeg ikke der er nogen som finder det sjovt at skulle yde den slags seksuelle ydelser til mænd... Og det tror jeg at vi al kan være enige om.

Bjarke85
Farao, så læser du hans indlæg som fanden læser biblen.

Han skriver meget præcist, at ja lønnen er jo også en anden, og han ser dem rejse ofte til thailand, og det har de ikke råd til fordi konen kun gør rent og knokler..

Dermed siger han PRÆCIST, at hans kone knokler, mens de andre bare ligger på ryggen og tager imod pik fra klamme mænd, og det er så nemt og lige til.

Det er sku da ikke til at misforstå overhovedet hvad han skrev..

Bjarke85
Og farao du tager fejl, der er adskillige mænd herinde og på pattayaportalen, der mener at thaier gør det af lyst og fordi det er nemt og lige til at prostituere sig, fordi thaier er dovne.

Den diskussion har jeg haft før med nogen forstyrrede elementer.

Kim Ludvigsen
Bjarke85 skrev:

Han skriver meget præcist, at ja lønnen er jo også en anden, og han ser dem rejse ofte til thailand, og det har de ikke råd til fordi konen kun gør rent og knokler..

Dermed siger han PRÆCIST, at hans kone knokler, mens de andre bare ligger på ryggen og tager imod pik fra klamme mænd, og det er så nemt og lige til.

Man skulle tro, du følte dig ramt. Endda temmelig meget med det sprog indlægget fik dig til at bruge.

Hvis din kone ikke hører til dem, der tjener penge på den måde, så kan jeg ikke forstå, hvorfor du farer sådan op. Vil du påstå, at der ikke er nogle, som tjener penge på den måde? Og at de måske ikke har flere penge end andre?
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Webmaster
Nu er det jo ikke alle som bliver tvunget til det. Mange gør det ganske frivilligt.

Ingen tvivl om at ingen skal tvinges til det og det ville være godt hvis man kunne få ram på dem som tvinger andre mennesker til den slags.

Men for dem som gør det frivilligt, hvilket jeg antager hovedparten gør, så kan og bør vi ikke blande os i det. Det er et valg de har taget. Ligesom Mali og hans kone har taget et valg om ikke at lade sig lokke af lette penge. Mange af de frivillige's mænd aner intet om hvad der foregår bag ryggen på dem - de bliver stopfodret med løgne af den ene og anden slags. Og det er sgu' nok et eller andet sted mere synd for dem end for dem som spreder ben for lette penge.

Nægter at tro på at der kan være 75-100 klinikker i østjylland hvis der var tale om tvang. Dermed vil jeg ikke afvise at der er enkelte mellem som bliver tvunget enten som dem i videoen i indlæg 3 eller dem med narko og/eller spillegæld. Men hovedparten lader sig altså lokke af lette penge - det er jeg ganske overbevist om.
Med venlig hilsen

Webmaster

Bjarke85
Kim hvad er det du ævler om ? Du er jo helt blæst.

Jeg skriver at det er afskygeligt og usmagligt at Mali skriver med jalousi i stemmen, at lønnen jo er god for de menneskehandlede thai prostituerede, og at de har råd til at rejse til Thailand oftere end ham, fordi hans kone kun gør rent.

Hvad har det med min kone at gøre ? Og hvis du både direkte eller indirekte, insinuere det du lige gjorde igen. Så ender det grimt. Så drop det.

Med et normalt tænkende hovede, kan Malis indlæg da ikke tolkes på nogen som helst anden måde.

Og jeg finder det horribelt. At du acceptere det, og sikkert lever på samme måde, må stå for din egen regning.

Bjarke85
Der er tvang, og så er der "jeg gør det frivilligt, fordi jeg er tvunget til det økonomisk"

Selvfølgelig vil de hellere tjene mere i DK, raten er en del højere end i BKK, PTY osv.

Men de gør det sku da stadig af nød, fordi der ikke er så mange andre alternativer.

Bjarke85
Og hvad har fået en fra start uskyldig ung pige, til at gå ind i den branche ? og blive en af de sultne pengegriske monstre der snyder den gamle fede farang ???

Ja gu fanden mister de sjælen efter mange år i branchen, og bliver ligeglade. Men tror i virkelig de gjorde det fra start af ren lyst eller dovenskab ?

Hvis i virkelig tror det, så lever i godt nok i en syg fantasiverden

farao54
Bjarke85 skrev:

Farao, så læser du hans indlæg som fanden læser biblen.

Det er sku da ikke til at misforstå overhovedet hvad han skrev..

Bjarke jeg har forstået at du tilsyneladende tænder på en stærk debat og ikke er konfliktsky.
Det er fint med mig.
Men min egen personlige holdning er at du:
1. Er alt for barsk i din tone
2. Aldrig nogen sinde indrømmer at du tog fejl.

Jeg har fulgt dine debatter herinde, og kan langt hen ad vejen godt lide at nogen tør tage 'kampen' op på ord...
I det konkrete tilfælde står ordet 'misundelig' ikke i Mali's tekst, hvad enten du vil være ved de eller ej.
Dine egne tekster mere end antyder at du fortolker hvad han mener. Du har al ret i verden til at fortolke, så længe Mali ikke har været på banen til at uddybe/forsvare sig. Men indtil da synes jeg at du skal lade tvivlen lade ham komme til gode, og måske nøjes med at ytre holdninger der ikke er rettet personligt i så skarpe vendinger.

Og om du så nok så meget mener at jeg læser biblen som fanden gør det, kan jeg ikke tage alvorligt. Jeg holder mig til at der ikke står nævnt noget ord om misundelse, og lader tvivlen komme Mali til gode.

Og inden du fejlfortolker mig også, så har jeg heller ikke noget tilovers for mænd der tror at kvinder nyder at ligge med mange mænd for penge... Men jeg vil vente med de store grimme ord, indtil jeg er 100% sikker, og ikke bare fortolker.

Webmaster
Bjarke85 skrev:
Men de gør det sku da stadig af nød, fordi der ikke er så mange andre alternativer.

Ingen er tvunget til det i Danmark - det er et valg man tager. Lidt ligesom at snakke om hjemløse, de spekulere skam i det. Ingen er tvunget til at leve på gaden i årevis herhjemme. Det er simpelthen et valg der er taget.
Med venlig hilsen

Webmaster

Spring til debat: