Se indlæg
 Udskriv debat
Tre thailandske prostituerede fængslet
Thomas72
Politiet undersøger om der er tale om menneskehandel

FREDERIKSHAVN: Tre thailandske kvinder på 32, 46 og 57 år er blevet varetægtsfængslet i 14 dage.

Kvinderne har hverken gyldigt visum eller opholdstilladelse.

Det mener politiet, som mistænker kvinderne for at være prostituerede og kommet til landet i forbindelse med menneskehandel, oplyser anklager Majbrit Bak. ...

http://www.nordjy...9/112/1513

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Webmaster
De tre thailandske prostituerede, som blev anholdt på en adresse i Frederikshavn torsdag aften 28. november, bliver nu udvist til Thailand efter at have været varetægtsfængslet.

Ingen af dem kunne umiddelbart fremvise pas eller visum. De to af kvinderne tog kontakt til husets ejer, som kom med deres pas, men deres visum var falsk. Den yngste af kvinderne har hverken pas eller visum.

De to kvinder med pas bliver udvist fredag, mens den 32-årige kvinde forbliver varetægtsfængslet indtil 9. januar, hvor hun kommer i besiddelse af et nyt pas og bliver udvist til Thailand.

Læs nærmere på: http://www.nordjy...5/112/1513
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
aabo
Jeg har også fundet ud af, at Thailand er stærkt vanedannende. Besøgte landet (PaTong) i oktober 2012 og april 2013 og i Rattaphum ved Hat Yai i oktober 2013 - alle gange 1 måned. Og nu har jeg såmænd købt billet til dette vanedannende land igen med afgang Kastrup 1. april 2+14 (IKKE APRILSNAR).
Jeg er helt sikker på, at for mit vedkommende er det vanedannende en usædvanlig dejlig person ved navn Jintana.

zapper
aabo skrev:

Jeg har også fundet ud af, at Thailand er stærkt vanedannende. Besøgte landet (PaTong) i oktober 2012 og april 2013 og i Rattaphum ved Hat Yai i oktober 2013 - alle gange 1 måned. Og nu har jeg såmænd købt billet til dette vanedannende land igen med afgang Kastrup 1. april 2+14 (IKKE APRILSNAR).
Jeg er helt sikker på, at for mit vedkommende er det vanedannende en usædvanlig dejlig person ved navn Jintana.

Held og lykke med det vanedannende ( du har så evig ret i at de er vanedannende) Smile

cali111
Ret interresant historie. Hvordan er de kommet ind i Danmark. Via landegrænse eller lufthavn? Hvem skal betale for deres hjemrejse og ophold i hotel tremmely? Der må jo være et stempel og en indrejsedato i Schengen og det bør vel være det land der har modtaget dem som hæfter.

http://www.aseanmctour.dk
Lung Yao
cali111 skrev:
Ret interresant historie. Hvordan er de kommet ind i Danmark. Via landegrænse eller lufthavn? Hvem skal betale for deres hjemrejse og ophold i hotel tremmely? Der må jo være et stempel og en indrejsedato i Schengen og det bør vel være det land der har modtaget dem som hæfter.

Cali.
Dette er en "gammel historie" som især Asyl ansøgere brugte flittigt : < Sorry, I loose passport > og når flyet lokummer blev tømt i CPH, gæt så hvad der blev fundet: 4 stk pas.
Det er jo et kendt "fænomen", med tabet eller stålet pas (bare mærkeligt at det bliver ikke meldt til myndighederne hvis/når det skulle være sket).

M.h.t. "kost og logi", tjahh; Dig, Mig og alle vi andre, men her taler vi om "peanuts", synes det er være med dem fra andre nationaliteter som er varetægts på ubestemt tid (p.g.a. de "ikke" kan udvises til deres land) havner også regningen hos os allesammen.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

taxidriver990
@ Lung Yao:

Kan godt se at man kan spule et pas ud, men hvordan kommer man så igennem den obligatoriske paskontrol i ex Kastrup ?
Uden pas ingen adgang.
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Anonym Bruger
Man søger asyl, bliver forhørt af politien og siden løsladt med en billet til sandholmlejren. Mange når dog ikke frem til lejren.

Webmaster
cali111 skrev:

Madammen har flere gange rejst DK -> TH -> DK uden at få stempler i passet overhovedet. Dog ikke på den direkte rute mellem BKK og CPH. Groft sagt, du skal blot mellemlande i et andet Schengen-land først - så kan man stort set vade frit gennem det hele uden kontrol og stempler.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

Webmaster
taxidriver990 skrev:
men hvordan kommer man så igennem den obligatoriske paskontrol i ex Kastrup ?
Uden pas ingen adgang.

Man skal blot mellemlande i eller komme fra et andet Schengen-land, så er der ingen kontrol. Stort set kun stik-prøver når det er oppe i pressen og offentligheden.
Med venlig hilsen

Webmaster

Lung Yao
Taxidriver990,

Web. har allerede svarede på dit spørgsmål og jeg kan tilføje at Helsinki er et "udmærket" transit lufthavn til formålet.
Ved ikke om Wien er også lige så "nem". De finske myndigheder er "ligeglad" idet passageren ikke skal ind i deres land, men rejse videre til et andet. Jeg er ikke 100% sikker på at ifølge aftalen så skulle myndighederne ved "porten" (første land i Schengen) undersøge om vedkommende har de nødvendige visa eller opholdstilladelse.
Og ligesom med tolden: Schengen - Ikke Schengen område. Ingen check kun stikprøve eller hvis de har spottet kufferterne med mærkater fra BKK eller andet sted.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

taxidriver990
Havde ikke lige tænkt på den med stop undervejs, kun på direkte flyning.
Og klart kommer de fra Finalnd så skal de jo ikke gennem den danske pas kontrol.

Apropos asylansøgere så har jeg en gang kørt fra Sandholmlejren en meget tidlig morgen
med 2 afviste ansøgere til Anker Heegårdsgade i CPH.
Det var mildest taget lidt af en oplevelse.
Dels var der et større optøj i lejren i forbindelsen med afskeden og nogle få vagter, men afsted kom vi.
Problemet kom i byen da vi landede derinde før 6 om morgenen.
Der var ingen på det kontor jeg var blevet bestilt til at køre dem til, så jeg ringede selvfølgelig til
politiet og fortalte om situationen, det var jo ligesom dem der skulle modtage de 2 mennesker.
Det vidste simpelthen ikke hvad de skulle gøre. Og jeg holdt endda bogstavligt lige uden for hoveddøren til politigården. Og de var faktiskt ligeglade med hvad jeg gjorde eller ikke gjorde.
Så jeg måtte pænt vente til dem der skulle modtage de 2 kom på arbejde for at få mine penge,
behøver ikke sige at det blev dyrt.
Og bemærkningen fra politimanden der betalte var; " Kommer De idag ? "

De 2 kunne bare have gået deres vej hvis de ville men de blev pænt siddende i varmen i bilen.
Dette er bare et exempel på en tur med asylansøgere, og myndighedernes ligegyldighed med dem, der er flere . . .
Mange gange er det overladt til taxachauffører at være mellemmand, totalt no go.
Almindelig sund fornuft er ikke så almindelig endda

Bekymringer er som en gyngestol. De holder dig beskæftiget, men du kommer ingen vegne

Kernen i frihed er at tvivle på autoriteter

Spring til debat: